Alles perfekt!!

Der Teil ist in einen guten gebrauchten Zustand , Versandkosten und Dauer auch ok - persönlich fehlte mir die Sendungsnummer zur Sendungsverfolgung ,ansonsten aber alles Top !!! Ich sage danke und werde wieder bestellen wenn ich etwas brauche.

Very good

I order a suzki driver seat it come on time with no problem so all good for my expirience

Keine ware, keine antworten

Vor drei wochen, lagernden navihalter gekauft. Nach einer woche sagte man mir nach nachfrage, geht heute raus. Bis heute nichts bekommen. Auch wurden weitere emails nicht beantwortet. Unterirdisch. Nicht zu empfehlen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für deine Nachricht. Leider wurde ein Teil der Stütze nicht in der richtigen Farbe geliefert. Wir versenden die Stütze heute mit diesem Teil in einer anderen Farbe und versenden das Teil später in der richtigen Farbe an Sie. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen, Team Motorparts-Online

Produkt schlechter als angegeben

Keine Rechnung erhalten. Produkt war schlechter wie auf den Bildern erkenntlich. Support fragwürdig. Kein Rücksendeschein.

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für deine Nachricht. Wie ich sehe, ist bei der Bearbeitung Ihrer Rücksendeanfrage ein Fehler aufgetreten. Sie sollten ein Rücksendeetikett erhalten haben. Wir haben Ihnen schließlich ein Retourenlabel zugeschickt. Bei Fragen hierzu wenden Sie sich bitte per E-Mail an iinfo@motorparts-online.com. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen, Team Motorparts-Online

Na wat wachten word het goed afgehandeld

In het begin hebben ze goed contact daarna reageren ze niet meer bleek dat ze met meerdere partijen werken en het contact daar tussen niet heel snel is maar word uit eindelijk goed afgehandeld

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Twan, Bedankt voor je bericht. Door grote drukte is er helaas (te) laat op je berichten gereageerd. Inmiddels is er contact met je opgenomen en wordt het probleem zo spoedig mogelijk opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online.

duurde lang en verkeerde product

via de website een gasklep besteld,dat liep vlotjes daarna een week moeten wachten en kreeg vervolgens de verkeerde gasklep. Zit nu te wachten op mijn geld. Zijn 2 weken later geld is terug gestort en een mail met excusies gehad. Keurig afgewerkt , TOP.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Menno, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat u niet het juiste onderdeel heeft ontvangen. U heeft inmiddels, binnen de termijn van 14 dagen nadat we de retourzending hebben ontvangen, uw betaling terug ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online

schnell, gut, günstig

Schnelle Lieferung. Der gebrauchte Bremssattel war in einem guten Zustand und voll funktionsfähig. Jederzeit gerne wieder

Verkeerd onderdeel opgestuurd

Heb complete abs sensor besteld 35,euro Wat krijg ik sensor van 30,euro waar geen stekker aan zit Schandalig!!!! Dit is de twede keer,eerst kromme remschijven,nu dit Ik bestel NOOIT weer bij jullie

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Willy, Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat het door u bestelde onderdeel niet naar wens is. U mag altijd binnen 14 dagen een retouraanvraag doen voor een onderdeel dat niet naar wens is en heeft daarom dan ook een retourlabel van ons ontvangen om het onderdeel kosteloos mee te kunnen retourneren. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online

Mooie producten maar slechte klantonvriendelijkheid

Zit al een tijdje te wachten op antwoord op mijn vraag.. waarom is mijn bestelling nog niet Bezorgd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marco, Bedankt voor je bericht. Helaas zat er enige vertraging op de levering van uw bestelling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels bij u aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online

Meine Bestellung wurde in drei Teile gesplittet und die angegebene Lieferzeit deutlich überschritten

Obwohl alle Teile meiner Bestellung auf Lager sein sollten wurde meine Bestellung auf 3 Lieferungen aufgeteilt! Die Lieferzeit hat sich dadurch verlängert! Ein Ersatzteil ist so fotografiert worden das man nicht genau sehen konnte das es Beschädigungen aufweist!

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für deine Nachricht. Wir liefern Teile von mehreren Lieferanten. Es ist daher möglich, dass Teile aus 1 Bestellung in mehreren Paketen verschickt werden. Dies wird auch in der Bestätigungs-E-Mail angegeben, die Sie bei der Bestellung erhalten. Leider wurde 1 Ihrer Pakete beim Versandunternehmen falsch sortiert, was zu einer Verzögerung geführt hat. Wir sind jetzt per E-Mail diesbezüglich in Kontakt. Mit freundlichen Grüßen, Team Motorparts-Online.

Ik heb een defecte oliepomp opgestuurd gekregen.

Ik heb een defecte oliepomp opgestuurd gekregen. Men zei dat vanwege de drukte er geen tijd genomen was om de pomp te testen. Ik zou onder garantie een nieuwe opgestuurd krijgen, deze heb ik nog niet.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste jan, Bedankt voor uw bericht. Voor wij de vervangende pomp verzenden willen wij uiteraard wel zeker weten dat deze wel werkt, deze moet daarom nog getest worden. Hierdoor duurt het helaas wat langer. Als u nog vragen heeft mag u altijd contact met ons opnemen via info@motorparts-online.com. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online.

Fast delivery, items as described

The parts were shipped immediately and they were as described. Good value service, even though I think the prices on some items were a weirdly high, as other items were reasonably priced.

Auf Mail erst nicht geantwortet

Auf Mail erst nach Telefonat reagiert

Antwort des Geschäftsinhabers

Danke für deine Nachricht. Für die Disc gilt, wie auf der Website angegeben, eine Lieferzeit von einem Monat. Wenn Ihnen die Lieferzeit zu lang ist, besteht immer die Möglichkeit zu stornieren. Mit freundlichen Grüßen Vivian

Perfecte levering, producten zoals omschreven!

Producten zijn geleverd zoals omschreven. De levering was snel binnen! Top!!

Gerne wieder - ABS Steuergerät

Bestellung, Bezahlung und Lieferung 1A !!! Das Bauteil war super gut und transportsicher verpackt !!! einziger Mangel - im Stecker waren zwei PINs des Steuergerätes sehr verbogen - diese haben sich aber wieder gerade biegen lassen, ohne zu brechen. Die Funktion des ABS-Steuergerätes ist einwandfrei. Ich werde gerne wieder bei Motorparts-Online bestellen.

Schnell und gut

Schnell geliefert, preis Leistung sehr gut. Gerne wieder.

Onvoldoende informatie over levertijden

2 artikelen besteld. 1 direct geleverd en andere artikel moet ik maar afwachten wanneer dit komt. Zou mooi zijn als er informatie komt over leveringen die langer duren.

Overzichtelijk site en snelle bezorging

Overzichtelijk site en snelle bezorging. Niets aan toe te voegen.

Alles schnell und problemlos!

Bedanke mich für die Schnelle Abwicklung! Hat perfekt gepasst!

Goede prijs

Goede prijs. Het gekochte artikel functioneert goed. Ik kreeg ook al snel een verzend bevestiging met tracktrace gegevens. Helaas duurde het wel wat langer voordat het artikel bij mij was. Of dit nu aan DHL lag of aan de verzender weet ik niet. Op vrijdag besteld en ook verzonden, pas op woensdag geleverd.

Bestelde product kapot

Tank besteld , maar bleek na de eerste paar schuurhandelingen doorgerot. Wel foto's van acceptabele en redelijk herstelbare schade online maar precies van van deze locatie op de tank geen foto. Misleidend en niet mooi om zo'n product aan te bieden. Beetje jammer.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Thomas, Wij vinden het erg jammer dat het geleverde product niet aan de verwachtingen voldoet. U heeft daarom dan ook een retourlabel ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-Online.

Waar voor je geld!

Twee stukken besteld. De stukken waren zoals op de foto. Perfect ingepakt en geleverd binnen een vooraf gemeld tijdslot van 1 uur. Zeer tevreden!

Fantastic service

I think the service is brilliant

Goede onderdelen aan faire prijs

Steeds goede onderdelen aan faire prijzen. Snelle verzending ook...

Ich bin begeistert

Ich bin ein zufriedener Kunde und kann euch auch weiterempfehlen Top Ware und vernünftige Preise Danke

Kiyoh Bewertungen