Juiste onderdeel op voorraad

Ik was op zoek naar een koeler voor mijn Aprilia uit 1996. Gelukkig hier gevonden voor een prima bedrag

Onderdeel kan niet gebruiken

Onderdelen kapot moet niet verkopen

Response from the business owner

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een onderdeel heeft ontvangen dat niet aan de verwachting voldoet. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag indienen voor het betreffende onderdeel. Als u nog vragen heeft helpen wij u graag verder. U kunt hiervoor mailen naar: [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Motorparets-online

Heel praktisch!

Snel juiste onderdeel gevonden, makkelijk bestel. Snel geleverd, goed verpakt. Alles naar wens!

good

Swift delivery

Schnell, ehrlich, fair, top Produkt!

Alles einwandfrei, sehr zuverlässig!

Onderdeel volgens verwachting

Onderdeel op verkeerd adres afgeleverd

Kan niet beter vandaag besteld morgen geleverd

Ik had een onderdeel besteld de mensen van motorpars hebben mij zelf gebeld om te kijken of ik wel het juiste onderdeel had besteld met de nodige uitleg er over en de dag er op is mijn onderdeel al geleverd sneller en beter kan niet dankjewel moterparts ik vind jullie echt top

Schnelle Lieferung und freundliche Service

Schnelle Lieferung, freundlicher Service, qualitativ gute Produkte und unkomplizierter Umtausch, wenn nötig.

Gut sortiert und fair im Preis

Super schnelle in bearbeitung und Kommunikation. Preis - Leistung ist sehr gut.

Excellent

Good product, fast shipping and delivery was on point..

Alles gut

Schnelle Lieferung keine Probleme, teil in Ordnung

Parfait

Parfait

Alles bestens, zu meiner vollen Zufriedenheit!

Sehr cooler Händler um günstig an so ziemlich jedes Ersatzteil zu kommen ohne überteuert und manchmal unnötig ein neues Ersatzteil kaufen zu müssen. Sehr zu empfehlen.

De ene dag besteld de volgende dag netjes geleverd

Alles super gelaufen.

Schnelle Lieferung, Teil wie beschrieben. Alles bestens.

Bodypart

C'est bien la pièce est arrivé rapidement et bien emballé, dommage qu'il y avait un Autocollant pour caché les rayures sur le carénage qu'on ne voyait pas sur la photo. Donc pour le prix et que cela n'était pas dit dans la description je trouve ça embêtant

Artikel wie beschrieben geliefert!

Artikel war sehr gut verpackt!!! Ausserdem alles so wie beschrieben. Versanddauer in ein anderes EU-Land war angemessen und ist nicht zu beanstanden.

Bis auf Kleinigkeiten alles top

Bestellung (Kettenschutz) hätte etwas sauberer sein können, sehr fettig, Lieferkosten sehr hoch, sonst alles top, danke

sehr schnell und alles war perfekt

Es dauerte 2 Tage und das Paket kam an, das Paket war gut gesichert und die Teile kamen in gutem Zustand an. Perfekter Wein, mit allem, was versprochen wurde und praktisch wie neu +10

verry good

Havent goth the parts yet,comes tomorow,if that is in order its werry fast deleverry,and i,m happy with your servecis!!!

Great to deal with

Excellent service arrived in no time better than buy something in own country

Zeer goed geholpen

Helemaal super .

Rempomp achterrem Ducati 996 besteld . De volgende dag al in huis . Super .

Warte noch auf sendung

Sendung noch nicht erhalten Daher kann ich es noch nicht bewerten

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle verzending en goede kwaliteit