Schnell geliefert wie bestellt. Alles wie es sein soll...

Schnell geliefert wie bestellt. Alles wie es sein soll...

Tutto perfetto grazie

Grazie per la vostra professionalità

Teile waren gut verpackt und schnelle Lieferung

Die Teile entsprechen dem wie sie beschrieben sehen aus wie neu und jetzt nur noch montieren und schauen ob es funktioniert

Goede en snelle service. Top!

Artikel komt overeen met omschrijving en foto’s. Snelle en correcte levering.

Product niet als omschreven

Ik heb een luchtbuis besteld die op de fotos er keurig uit zag. Nou heb ik hem binnen en is deze aan alle kanten gescheurd en wat kapotte steuntjes.

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het onderdeel niet in de verwachte staat is. Mogelijk is dit tijdens het transport gebeurd. U mag altijd binnen 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag indienen. Als u nog vragen heeft helpen wij u graag . Met vriendelijke groet, Team Mototparts-online

unkompliziert

Moin. Bislang habe ich zweimal Ersatzteile bestellt. Die Teile sind je Motorrad-Modell gut zu finden. Ich hatte eher seltene Teile gesucht und gefunden. Auch eine Rücksendung ist kein Problem. Lediglich die Versandkosten sind im Vergleich zu anderen Anbietern etwas erhöht.

Seriöser Händler, liefert prompt, gerne wieder.

Seriöser Händler, Ware wie beschrieben, liefert prompt, gerne wieder

Everything is alright

I got what was in the photo and in the description. Fast shipping.

Excellent condition and fast delivery

The image showed an item that looked like new, and reality was like the picture! Great service, the part in excellent condition, fast delivery. Highly recommended!

Snelle levering duidelijke fotos en eerlijke prijzen

I am fully satisfied.

My parcel came fast and good wrapped. My ordered part was the same as on pictures.

Juiste onderdeel op voorraad

Ik was op zoek naar een koeler voor mijn Aprilia uit 1996. Gelukkig hier gevonden voor een prima bedrag

Onderdeel kan niet gebruiken

Onderdelen kapot moet niet verkopen

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een onderdeel heeft ontvangen dat niet aan de verwachting voldoet. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag indienen voor het betreffende onderdeel. Als u nog vragen heeft helpen wij u graag verder. U kunt hiervoor mailen naar: [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Motorparets-online

Heel praktisch!

Snel juiste onderdeel gevonden, makkelijk bestel. Snel geleverd, goed verpakt. Alles naar wens!

good

Swift delivery

Schnell, ehrlich, fair, top Produkt!

Alles einwandfrei, sehr zuverlässig!

Onderdeel volgens verwachting

Onderdeel op verkeerd adres afgeleverd

Kan niet beter vandaag besteld morgen geleverd

Ik had een onderdeel besteld de mensen van motorpars hebben mij zelf gebeld om te kijken of ik wel het juiste onderdeel had besteld met de nodige uitleg er over en de dag er op is mijn onderdeel al geleverd sneller en beter kan niet dankjewel moterparts ik vind jullie echt top

Schnelle Lieferung und freundliche Service

Schnelle Lieferung, freundlicher Service, qualitativ gute Produkte und unkomplizierter Umtausch, wenn nötig.

Gut sortiert und fair im Preis

Super schnelle in bearbeitung und Kommunikation. Preis - Leistung ist sehr gut.

Excellent

Good product, fast shipping and delivery was on point..

Alles gut

Schnelle Lieferung keine Probleme, teil in Ordnung

Parfait

Parfait

Alles bestens, zu meiner vollen Zufriedenheit!

Sehr cooler Händler um günstig an so ziemlich jedes Ersatzteil zu kommen ohne überteuert und manchmal unnötig ein neues Ersatzteil kaufen zu müssen. Sehr zu empfehlen.

De ene dag besteld de volgende dag netjes geleverd