goede prijs kwaliteit.

Ik had een vraag, die maar niet werd beantwoord. Toen de eerdere vraag nog eens opgestuurd, bericht terug, wat is uw vraag? Toen heb ik het gewoon besteld, en dacht, als het niet goed is gaat het retour. Maar het is goed. Maar de communicatie was niet helemaal goed. Maar tevreden met het product, dat wel!

Gute Qualität, schnelle Lieferung, jeder Zeit wieder...

Einfacher Ablauf, gute Qualität, schnelle Lieferung

Snelle en nette levering

prijs-kwaliteit is goed

drie delen besteld, elk afzonderlijk geleverd. De delen waren niet schoon gemaakt, maar de prijs was er dan ook naar. De onderdelen zagen er na een schoonmaakbeur

Fast and perfect

Delivered in France fastest than if i had ordered in my own country. I really appreciate ! Tanks. Pierre

The pre used parts were much better than expected

The master cylinder and reservoir for my 12 year old Honda were much better than expected. Almost as new. Ordered on Monday from UK and received via UPS from Nederland's Friday morning. Couldn’t ask for better service.

Lots of parts, fast delivery and products meet expectations

Lots of parts, fast delivery and products meet expectations

Alles zur Zufriedenheit erledigt

Rückerstattung erhalten ,Antwort zeit auf e mail könnte schneller sein ansonsten in ordnung

uitstekende service

Uitstekende Service, Dank U!

Zo als op de foto

Als op de foto goed bruikbaar.

Schnell und zuverlässig

Gerne wieder

Bremspumpe

Das Produkt ist wie beschrieben. Nur Mann hätte die Bremsflüssigkeit ablassen sollen oder das auslaufen durch verschließen der Öffnung verhindern sollen. Dadurch das die Bremsflüssigkeit ausgelaufen ist hat sich die Verpackung aufgelöst das ist nicht so schön.

Vielen Dank für Ihre Nachricht. Dies ist natürlich nicht die Absicht und sehr ärgerlich. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen, Team Motorparts-online

Bestelling was gemaakt and gelijk opgestuurd.

Bestelling was heel goed ingepakt maak niet uit wat het is. Vind ik TOP!

Het onderdeel wat ik nodig had kwam in een perfecte staat aan.

Levertijd te lang ( anderhalve week)

Levertijd te lang,

Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat uw bestelling op 21-05 is geplaatst. Uw bestelling is op 22-05 meegegaan met DPD. Het pakket is bij hen idd enkele dagen niet in beweging geweest, dat vinden wij ook erg vervelend. Helaas kunnen wij na afgifte van het pakket hier verder geen invloed op uitoefenen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Motorparts-online

Alles bestens

Alle Teile wurden wie auf den Bildern dargestellt sehr schnell geliefert. Sehr zufrieden. Gerne wieder.

Very helpful

Good

Remklauw is in slechte staat ( lekt)

Remklauw was aan revisie toe, heb een revisie setje moeten monteren om de klauw goed te laten functioneren

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het ontvangen onderdeel niet aan uw verwachting voldeed. Binnen 14 dagen na ontvangst mag u altijd een retouraanvraag indienen via uw account. Onze excuses voor het ongemak.

Alles bestens danke gerne wieder

Ware wie beschrieben und rascher günstiger Versand

Goed overzicht snel geleverd

Dit was voor mij de eerste keer maar denk niet de laatste keer product goed ontvangen zeer tevreden

Versprochene Rückerstattung wird ignoriert keine Antwort

Es wurde eine Rückerstattung von 75 € versprochen da der Artikel stark von der Beschreibung Abwich keine Antwort mehr auf Emails und keine Rückerstattung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Nachricht. Leider ist bei Ihrer E-Mail-Nachricht an uns etwas schief gelaufen. Wir haben dies sofort behoben und die Zahlung soeben überwiesen (die Bearbeitung kann einen Tag dauern). Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen, Team Motorparts-online.

Xx

Xx

Altijd snelle levering, juiste produkt zoals omschreven in schrift en beeld.

Toppie

Snel en goed verpakt

Superrrrr

Snelle levering en zeer goede onderdeel is als nieuw

Thomas Edisonweg 33

5151 DH Drunen