Snel, vakkundig en klantvriendelijk

HOBL heeft me snel en vakkundig geholpen om binnen drie weken een aantrekkelijke, Engelstalige schrijver’s website op te zetten. De klantvriendelijkheid vind ik opmerkelijk goed, vooral belangrijk voor een niet technische ondernemer als ik. Ik zou volgende keer weer voor HOBL kiezen!

Zeer prettig

Der wordt altijd snel contact opgenomen door HOBL, zodra je een vraag hebt of opmerking hebt!

• Wat vond je van het eindresultaat?

Prettige communicatie en goede resultaten.

Erg blij met HOBL. Prettige communicatie en goede resultaten. Met hun hulp staan we nu met een groot aantal zoekwoorden bovenaan de zoekresultaten. Het is goed te merken dat er steeds meer mensen onze website bezoeken.

Efficiënt, persoonlijk en meedenkend

Sinds een half jaar geholpen door Marijn van Bakel. Erg tevreden. Leuke vent die alles oppakt wat nodig is en meedenkt om resultaten te behalen. Merk t meteen aan de leads die er binnenkomen.

Vriendelijke professionals

Willem van Bolderen is een vriendelijke professional die ons op een prima manier ondersteunt bij het opzetten en monitoren van onze internetmarketing campagnes via Facebook Ads, Google Ads en LinkedIn Ads. Internetmarketing is een vak apart en als kleinschalig consultancy- en trainingsbureau is het voor een enorme aanwinst om op de ervaring van HOBL een beroep te kunnen doen.

Slagvaardig en altijd positief

Willem is onze man voor de social media & google ads. Hij snapt dingen heel snel en werkt met precisie. Je merkt in alles dat hij het niet doet voor het geld maar omdat hij het ook echt leuk vind. Bedankt Willem, let’s rock this long ride! Arjan

• Wat vond je van het eindresultaat?

Erg prettige cursus waarin in korte tijd veel duidelijk werd

Om nog meer te weten te komen over Google Analytics en online marketing, heb ik een cursus gevolgd bij Willem. Alles lag keurig klaar en was volledig toegespitst op de onderwerpen die ik nodig had. Ik kreeg een super duidelijke handout waarin precies stond waar we ons op zouden focussen. Er was tussendoor veel ruimte voor vragen en deze heeft hij met veel rust weten te beantwoorden. Al met al was het een super fijne cursus.

• Wat vond je van het eindresultaat?

Fijne, vooral flexibele service van Hobl!

Niets is teveel gevraagd. Willem is een harde werker, perfectionist en altijd bereikbaar voor eventuele vragen of aanpassingen. Hij heeft een perfecte website neergezet voor JVH Totaalstoffering, waarbij wij op dag een van oplevering al meer aanvragen binnen kregen. Hij heeft ons door het gehele traject ontzettend goed geholpen. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en kunnen Hobl iedereen aanbevelen!

De beste in de regio

Prettige en directe communicatie. Geen gekke beloftes. En het belangrijkste: goede resultaten. Mijn advertenties draaien sinds Willems herstructurering beter dan ooit. Dank Willem!

Super fijn en goed!

Willem zorgt voor een goed inzicht en daarnaast ook nog een voor goede resultaten, denk graag mee en challenged je als hij denkt dat je het misschien anders moet doen!

Uitstekende samenwerking

Vakinhoudelijke kennis is hoog, communicatie verloopt professioneel en de resultaten zijn naar behoren, of eigenlijk boven verwachtingen zelfs waardoor er advertentiebudget overbleef. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en zal dit zeker continueren.

• Wat vond je van het eindresultaat?

Prettige samenwerking met veel creativiteit en flexibiliteit vanuit Hobl!

Hobl heeft onze website helemaal naar wens gemaakt. Van het begin tot het eindresultaat schakelde Hobl erg snel, hierdoor hebben we in een relatief korte periode een professionele website voor ons bedrijf!

• Wat vond je van het eindresultaat?

Meer dan een online marketeer.

Hobl is een partner waar je op kan bouwen. Je merkt echt dat Willem (eigenaar) de tijd neemt om naar je ambities te luisteren en bedenkt daar een passende strategie bij. Duidelijke rapportages en denkt pro-actief mee hoe de campagne geoptimaliseerd kan worden. Ook als je een keer wil sparren is Willem niet de beroerdste om tijd vrij te maken. Willem beschikt ook over een groot netwerk van professionals waardoor hij een all-in-one oplossing aan kan bieden. Dat is nog een reden waarom ik hem met een gerust hart kan aanbevelen

Fijne samenwerking!

Neemt de tijd, doet geen gekke beloftes en geeft daadwerkelijk om het eindresultaat. Een video geschoten en ge-edit, ondanks best wat aanpassingen vanuit mijn kant heeft Willem alles verwerkt tot een heel tof eindproduct. Heel blij mee!

Over Hobl.nl

Jouw doelgroep online bereiken op de juiste tijd, de juiste plaats en met de juiste boodschap.