IK ben super geholpen en heb mooie producten kunnen scoren tegen een scherpe prijs. Lekker bakkie koffie en super vriendelijk winkel personeel. Was mijn 2e keer hier en er gaat zeker een 3e komen als ik weer iets nodig heb.

Slecht

575 € is weg gegooide geen garantie goed koop is duurkoop

Good condition and very fast delivery!!

I bought a pasta machine. Fast and friendly answers to all my questions. The used machine is in good condition and was delivered to Germany very fast. Some parts where missing. After a short and friendly phonecall, all missing parts where delivered with overnight express to my full satisfaction! This means for me: even after sale is a full 5 star!

slechte service denken dat regels niet voor hun zijn.

Wettelijk mag je iets retourneren binnen 14 dagen, heb alleen krimp folie van apparaat gehaald en zag dat het niet was wat wat het moest zijn voor mij mag het niet retour sturen ze zijn geen solando was het antwoord. geven nu geen antwoord meer op de mail met de wettelijke retour regels en nemen telefoon niet meer op voice mail is vol ( met klachten van andere klanten ??)

Erg fijn

Vorige week een aantal 2e hands producten gekocht bij Horecacentrum Brabant. Vriendelijk geholpen door Willem en zijn collega's. Ze hebben netjes alles bij me mee ingeladen en de producten waren scherp geprijsd. Ik ben zeer tevreden en denk dat sommige mensen met een mindere recensie ook eens naar zichzelf moeten kijken.

Oplichters!!!

Heb een koffie machine van 1000,- gekocht en mankeert van alles en nog wat!! Koop nooit hier iets!!!

Goed geholpen en prima prijs/kwaliteit!

De keuze in producten is er groot en de prijzen zijn goed. Daarnaast ben ik erg vriendelijk ontvangen en geholpen door de verkoopmedewerkers. Ik kom zeker nog eens terug!

Super tevreden

Hele fijne bediening en goed overzichtelijk de producten prijzen vindt ik eerlijk

Aanrader!

Zeer groot aanbod, alleen rondstruinen in de hal is al leuk. Je weet nooit wat je tegen komt, ik ga regel matig even kijken en heb al verschillende mooie deals gescoord.

Hele onaardige service

We waren enthousiast over het aanbod op de site, dus een professionele gastronoom koelkast en vriezer gekocht. Na ontvangst bleek toen we de vriezer aansloten de thermostaat kapot te zijn. Helaas hadden we de vriezer en koelkast in het begin niet nodig en kwamen er te laat achter dat de thermostaat kapot was. Totaal geen coulance of service en dus een hele dure reparatie waardoor we beter een nieuwe hadden kunnen kopen. Bovendien ging de koelkast binnen 5 maanden ook stuk. Helaas niet meer te repareren, kortom totaal ontevreden over de zeer slechte kwaliteit en de service

geweldig

goed en goedkoop , vriendelijk en goede service en garantie . volgende keer weer .

Super snelle levering!

De bezorger was tevens vriendelijk.

Slush machine

Hallo. We hebben een nieuwe slush. Die niet goed werkt. Monteur zou langskomen. Maar nu is het ineens midden april. Wordt niet opgenomen. Laatste x wel . Maar het licht knopje doet het niet. Waardoor het euvel komt. Gr Renske Double ff Bilgaard Leeuwarden

Slechte klantvriendelijkheid

Koelkast besteld voor onze horecazaak. Vooraf gebeld of hij snel geleverd kon worden en ze hebben echt hun best daarvoor gedaan, de koelkast was er zelfs de volgende dag. Echter, daarna bleek dat de koelkast een andere hoogte heeft dan op de site was gecorrespondeerd, hij was maar liefst 5 cm hoger en paste daardoor niet onder onze bar. Omdat er haast bij was hebben we 2 mensen in moeten huren om de hele boel toch passend te krijgen. En dat alles kan gebeuren, fouten maken is menselijk, maar dat je vervolgens, als je daarop aangesproken wordt, met een soort van reactie kunt komen alsof je er niets aan kunt doen, maar nog geen excuses uit kunt spreken, dan ben je wat ons betreft niet bepaalt klantvriendelijk ingesteld. Ja, de excuses kwamen nadat ik daar een opmerking over had gemaakt. Superjammer, het geeft een vieze nasmaak. Omdat wel meegedacht is in een snelle levering alsnog toch nog een 5, ik hoop dat er beter opgelet gaat worden met het vernoemen van maten, want dat kan wel het verschil maken in de algehele ervaring en kun je bedrijven niet in de problemen brengen zoals nu wel gebeurt is.

niet geheel professioneel

Ik had duidelijk gevraagd of de spullen op een bepaalde tijd klaar konden staan. Dat was akkoord. In praktijk was dit niet zo en heb ik 40 minuten moeten wachten voordat alles klaarstond. Verder was 1 artikel beschadigd welke nog een reparatie nodig had. Dat moet ik nog komen ophalen. deze service is voor verbetering vatbaar.

Zeer slecht ervaring

zonder overleg wordt ik telefonisch geconfronteerd met Thijs Weert bv . van Hallo ik sta voor je voordeur met een zending , terwel ik was aan het werk 20 km ver van mijn huis

Zeer slechte ervaring

Ik heb roest vrije werktafel gekocht. Deze roeste al na enkele dagen. Wat blijkt dat het een gewone ijzere werktafel is. Ik voel me zeer slecht behandeld.

Levering volgens afspraak

Snelle levering na betaling volgens afspraak

Waardeloos

Na aankoop van product doen ze ineenkeer vaag, nemen ze telefoon niet meer op echt een waardeloze service

Slordig

Koelkast en gasfornuis besteld. Bezorgtijden werden heel kort van te voren pas gemaild, dat was beide keren onhandig. Ontsteking systeem van het gasfornuis werkt niet. Nummerstickers op beide producten moeilijk te verwijderen

Perfecte communicatie.

Ik had een noodsituatie en via telefonisch contact hebben ze me goed hulp geboden. De bestelling mooi op tijd binnen en werkt naar behoren. Zeer blij met de service.

Goede zaak

Snelle reactie bij vragen en snel geholpen. Enorm veel keus en goede prijzen. Snijmachine was zeer goede aankoop

goed geholpen

aardig personeel snelle service en eerlijke prijzen

Gigantisch aanbod voor horeca, met Brabantse gastvrijheid.

Zowel nieuw als occasion kun je hier je slag slaan. De moeite om eens binnen te springen. De koffie staat al klaar. Tot binnenkort.

Goede service,snelle reacties en snelle levering

Klantvriendelijk en snel geleverd.goede prijzen