Goede service,snelle reacties en snelle levering

Klantvriendelijk en snel geleverd.goede prijzen

Veel uitzoek

Netjes geholpen. En bij vragen ook goede uitleg. Zal hier zeker nog wel eens komen

Prima, snelle klantopvolging, goede informatie

We hebben daar een voedsel droger gekocht, die voldoet aan onze verwachtingen en klopt met de gegeven info

snelle levering en voordelig

Zeer tevreden. Fotos klopten met product, lage prijs en snelle levering.

Correct, nette prijs en snelle levering.

Net bedrijf met goede service.

Super goed voor elkaar!

Ruime assortiment, snel geholpen en alles gewoon goed geregeld. Top bedrijf

Slecht verpakt

De pizzasteen was niet vast gezet in de oven. Hierdoor is de binnenkant beschadigd met deuken en krassen. Ook de verwarmingselementen zijn beschadigd.

goed en vriendelijk

Vlotte afhandeling

komen keurig hun afspraken na

keurig te woord gestaan

Veel te snelle levering!

Ik had een grotere bestelling met meerder horeca onderdelen en deze bestelling was al na 1 dag geleverd. Dus zeker een aanrader.

Niet blij

Een tweedehands propaan ( stond er met grote letters bij ) gasfornuis gekocht. Blijkt er een hele andere aansluiting op te zitten. Kunnen we die eerst ombouwen. Daar wordt ik niet vrolijk van!! Geef dat duidelijk aan in de omschrijving!! We kunnen het fornuis nog steeds niet gebruiken.

Vlotte verkoper en goede uitleg

Goed geholpen.

Super geregeld en snel

Ik had een mail gestuurd met een vraag over een product dat te koop stond en werd binnen een paar uur gebeld en geholpen. Super snelle service!

Snelle service. En goede producten

Snelle service. En goede producten

Easy, fast and correct price.

Goed product

Goede levering

een beetje teleurgesteld

we bestelden een diepvriezer Liebherr, die in de showroom had gestaan (stond er bij) en kregen €25 korting omdat er een krasje op zat, zei de verkoper. Toen hij bezorgd werd, goed verpakt, bleek het een flinke deuk te zijn op de zijkant met verf eraf en verder hier en daar krasjes. Die deuk was zeker niet door de vervoerder gemaakt. Hij zag er eigenlijk minder mooi uit dan de Liebherr die we zelf al 35 jaar hadden en moesten vervangen omdat de klep niet meer goed sloot.

alleen jammer van de vaatwasser

goede service alleen nazorg vaatwasser een beetje jammer. gelijk monteur moeten laten komen

Afhaling tafel

45 min gewacht tot men deze kon geven Ondertussen hadden ze ook nog woordwisseling

Ik heb er gevonden wat ik zocht

Ik ben er enkele jaren terug ook geweest en kreeg nu de indruk dat hetgeen aangeboden wordt er beter uitziet.

Heb een goede ervaring , was snel geleverd en ben zeer positief over de product,

Snelle service, super behulpzaam, top product!

Mogelijkheid om producten te bekijken. Top aanbod en alles is er. Gestructureerd georganiseerd en hele vriendelijke service. Online besteld en volgende ochtend stond het al klaar om op te halen.

Alles is goed gegaan

Bij de bezorger het pakket op zijn kop gehouden lekte olie

Prima verlopen!

Netjes snel en zoals beschreven!!