Top gasten

Zeer behulpzaam en vakkundig

Niet top

Niet top omdat ik 2 afzuigkappen heb gekocht wel 2de hands … en ik vroeg doen ze het en de grote meneer zei ja ze doen het .. blijkt er in geen van beide een motor in te zitten.. heb ik gebeld zegt de werknemer ja deze zijn werkend gedemonteerd… Dus als ik een porsch verkoop zonder motor want die is werkend gedemonteerd doet die porsch het nog ? Nee het gaat om de motor.

Goed, snel en accuraat

Hadden eerst een andere opzet saladiere gekocht, deze ging na een aantal weken intern kapot en was niet meer te repareren. Doordat Horeca centrum ons in de kosten tegemoet kwam, konden wij toch een nieuwe kopen voor de voetbalclub. Top

Goed!

Online contact was al heel goed, terplekke heel vriendelijk personeel! En het product dat ik gekocht heb was precies in de staat zoals aangegeven.

Duidelijke website, veel keuze en goede prijzen

Ik heb 2 RVS tafels, een koelkast en een RVS achterwand gekocht om een buitenkeuken te bouwen onder mijn overkapping in mijn tuin. De website is erg duidelijk. Ook de prijzen staan er bij die overigens heel schappelijk zijn. Bij ophalen werd ik netjes te woordt gestaan en geholpen met inladen. Complimenten voor jullie.

Super klantvriendelijk en eerlijk advies

Bij binnenkomst word je gelijk vriendelijk te woord gestaan. Er werd gevraagd naar onze wensen en er werden gelijk vele mogelijkheden getoond. Wij waren op zoek naar 2 barkoelingen en hadden in ons hoofd redelijk bepaald wat we wilden aanschaffen. Maar na gedegen advies gekozen voor 2 andere producten. Advies is zonder omhaal, helder en eerlijk. Kortom, een verademing in een tijd waar men te weinig tijd heeft voor klanten en adviezen over het algemeen wat vaag zijn of voornamelijk in het straatje van de verkoper passen. Ruime keuze in producten en alles snel afgehandeld!

Altijd goed

Hoge verzendkosten.

purchase

very good service!

Ik kom terug.

Prima geregeld en geleverd op tijd en volgens afspraak

Prima geregeld en geleverd op tijd en volgens afspraak

Goede producten en snelle levering

Mooie koelkast met glazen deuren gekocht en een vriezer. Snel geleverd en nette spullen. Blij mee!

toppie

toppie

altijd top

Aantal keren besteld bij horecacentrum brabant en zeer tevreden. Prima bezorg service & prima prijzen!

op tijd geleverd maar zou de volgende keer graag een tijdstip hebben

De bestelling is keurig geleverd en de chauffeur heeft netjes gewacht , echter zou ik het toch waarderen als je vooraf weet wanneer en hoe laat ze komen

Makkelijk,snel en duidelijk

eerste keer wat gekocht en makkelijk,snel en duidelijk volgende keer weer

Snelle reacties op vragen

Prettig om zaken mee te doen

Professioneel en heel snel afgeleverd

super service

Snel en goed ingepakt

perfect

doet wat het zegt snel en netjes

Alles top

Goede prijs kwaliteit verhouding

slechte afhandeling

Jammer na aankoop kon men niet meedenken om het aangekochte te retourneren. de bestelling en verzending was in orde.

Website goed overzichtelijk, vriendelijke mensen.

altijd iemand die jou te woord staat.

Prima!!

Popcornmachine gekocht, werd aangeduid als nieuw product, maar deze was al wel gebruikt geweest. Een betere omschrijving zou zijn, zo goed als nieuw. Verder een prima product.

SLECHTE PRODUCTEN EN NOG SLECHTERE SERVICE!

Deze mensen zijn oplichters. Koop niks van ze, je kan beter je geld in de houtkachel gooien heb je er tenminste nog wat warmte van. Deze mensen verkopen kapotte troep aan je, willen je vervolgens niet horen en ze proberen je een oor aan te naaien ook nog. Geen goed woord over voor dit "bedrijf". SLECHT, SLECHT, SLECHT!!