Communicatie verliep goed en snel

Prima communicatie en levering ging ook heel snel. De oven had wat ons betreft nog wel wat schoner gemogen. Wat betreft de koffiezetter hadden we niet helemaal goed uit de beschrijving kunnen opmaken dat deze op krachtstroom werkt. Moeten we nog wat op verzinnen

Goed alleen die lamzak van een robert doet nooit niet veel Grapje alles is goed geregeld

redelijk tevreden

Ik heb mijn artikelen/goederen on line gekocht en betaald. Je wilt toch even de spullen vooraf bekijken en was in de loods. Niemand had tijd je te woord te staan beetje chaotisch ! Wel lag alles geordend en was redelijk overzichtelijk. Maar als ik om een prijs vroeg dan liepen de medewerkers weg ! Misschien was ik op een slecht tijdstip ????

Prima geholpen.

Prima geholpen.

Snel en zonder veel gedoe online besteld en geleverd

Ik had een een tweedehands oven besteld, toestel was twee dagen later bij ons, toestel getest na installatie alles werkte naar behoren geen verborgen gebreken,

Zeer slecht

Kapot geleverd en ik moet er zelf achteraan bellen. Ik hoor gewoon niets over hoe en wat.

No nonsense winkel

Gewoon een no nonsens winkel waar je voor goede prijzen mooie apparatuur kan kopen. Zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan.

Goed geregeld

Bedankt

prima maar jammer dat je niks mag omruilen

Prima en snelle service. Wel erg jammer dat je geen spullen mag ruilen als de maat van het apparaat niet naar je zin is.

Goeie snelle service maar communicatie kan beter

Artikel besteld en betaald. Twee dagen later staat er al een bezorger voor de deur. Helaas was ik daar niet op tijd van op de hoogte gebracht. Bezorger was er om 10.49 uur en ik had om 10.32 uur een mail gekregen dat hij zou komen tussen 10.30 en 12.30 uur. Ik zat dus op mijn werk en moest de bezorger terug laten komen. Sonde van zijn tijd. Het maken van een nieuwe afspraak ging perfect. Bezorger kwam de volgende dag al. En het artikel ziet er prima uit. Al met al dus een zeer tevreden klant

Goede prijs kwaliteit.

Snelle communicatie bij vragen, en snel geleverd.

SLECHTE SERVICE!!!

Apparaat gekocht wat defect was. Deze heb ik een keer terug gebracht is gecontroleerd en aan geknutseld dat hij het weer deed voor 1 dag. Daarna is het weer kapot gegaan. Nu 200 euro betaald om het te laten repareren. DANK Horecacentrum Brabant!

Goede kwaliteit apparatuur voor 'n aangename prijs!!

Snel en vriendelijk geholpen bij het ophalen!!

top

vriendelijk, snelle service

Goed geholpen en gevonden wat we zochten

Een winkel met nieuwe en 2e hands horeca spullen, alles wat gebruikt is is nagekeken en werkt. Goed geholpen.

top

wafel machine

Geweldige winkel en betaalbaar

Zoveel keuze en super personeel

Niet wat wij van verwacht hadden

Het apparaat kon helaas niet bij onze systeem aangesloten worden. Een collega had er wel wat aan dus heeft hij het overgenomen. Wij kregen geen factuur toegestuurd wat wel een minpuntje. Dat wij er niets mee konden is puur toeval daarom zouden wij Horeca Nederland toch aanbevelen. Er werd netjes met ons contact opgenomen toen bleek dat het gevraagde product niet aanwezig was.

Positief

Vakkundig advies

Snel besteld en zeer snel geleverd. Goede ervaring .

Prijs/kwaliteit is erg prettig

Verschillende spullen al gekocht bij HCB. Het kan pech zijn maar ook al 2 keer weer terug geweest een dag na aankoop omdat een apparaat niet goed werkte. Wordt in de werkplaats direct goed opgelost.

Zéér nonchalante verkoper

Telefonisch werden we keurig te woord gestaan omtrent een te kopen bierkoeler. Meneer aan de telefoon adviseerde ons om even langs komen voor meer informatie, in de winkel konden ze me veel meer info geven. Ter plaatse aangekomen werden we te woord gestaan door een verkoper die het "wel heel weinig boeide". Wist er inhoudelijk niets over, kon me ook niet helpen, als ik hem wilde prima, zo niet ook goed. En daar hebben wij dus 1,5 uur voor gereden. Uiteindelijk zelf ter plaatse de beslissing genomen om het erop te gokken dat het product geschikt zou zijn (achteraf gelukkig wel en het product werkt top), maar hier komen wij voor de service niet meer terug. Jammer.

Goede kwaliteit Snelle levering

Goede ervaring