Geen klantvriendelijk bedrijf

Na betaling en bericht dat het gekochte per PTT verzonden was belde men af. Het gekochte was gevallen en de koop ging niet door! Als ik betaald heb en de verkoper het bedrag heeft aanvaard ben ik juridisch eigenaar. Men wilde voor ruim 200€ ander artikel leveren . Koop is koop . Leveren !!

Keurig verpakt en snel geleverd

Werktafel van rvs met snijblad besteld, goeie kwaliteit en snel geleverd. Top

Flessen warmer gekocht mooi apparaat! Netjes verpakt en super snel geleverd. Heel blij mee

het was snel geleverd en klantvriendelijke mensen aan de telefoon

het was snel geleverd en klantvriendelijke mensen aan de telefoon

Heel vriendelijke behulpzame medewerkers

Heel fijn geholpen En een heel groot bedrijf Hebben echt alles op horecagebied Er staat zoveel en zoveel keus

Snelle reactie en de producten voldoen aan de wensen

Producten zijn zoals ze zijn afgebeeld. Betrouwbaar en snelle afhandeling.

Super service!

Na een gekochte oven verkeerd te hebben aangesloten heeft horecacentrum brabant er alles aan gedaan ons te helpen! Wij kopen ons horeca apparatuur altijd hier!

Werd snel geholpen

Ik had precies datgene wat ik wou hebben,nieuwprijs was 2000 euro,heb hm tweedehands bij hun voor 720 gehaald,als starter ben je daar natuurlijk heel blij om

No nonsens

No nonsens

betrouwbare partner

Na goede onderhandeling, misverstand mijnerzijds, keurig en beleefd weerlegd. Adequate afhandeling in (tijdige) levering en after-sales. No nonsence, no disappointments. Afspraken nagekomen, betrouwbaar en zeer professioneel bedrijf.

Goede makkelijke website met een snelle levering

Correcte afhandeling

mooi product, vlotte service, goede toelichting bij aflevering en fijn contact

mooi product, vlotte service, goede toelichting bij aflevering en fijn contact

Binnen 5 minuten was alles geregeld . Top service Aanrader voor als je horeca apparatuur nodigt heb alles wat je kan bedenken is daar wel aanwezig

Mooi product, duidelijke communicatie & snel geleverd: Top!

Ze houden word

Ben zeer tevreden

Geen idee

Geen idee! Geen bestelling ontvangen , maar wel 2 x de vraag hoe het is vervallen???

Keurige service

Keurig op tijd

Prima zaak om voordelig professionele horeca apparatuur te kopen

Recent een digitale rijskast gekocht. Nieuw in doos, of in dit geval een getimmerde houten verpakking zodat hij veilig getransporteerd kan worden. Doet het prima en het feit dat er twee "fermentatie" standen gekozen kunnen worden heeft ook zijn toepassingen bij het maken van brood. De handleiding is erg summier en klopt niet helemaal, maar alles wijst zichzelf, dus geen probleem. Ik ben keurig en vriendelijk geholpen. Naast nieuwe apparatuur hebben ze ook licht beschadigd en gebruikt staan. Dan is het natuurlijk ook een kwestie van goed kijken en realiseren dat met name gebruikte goederen wat kunnen mankeren. Daar is denk ik de prijs ook naar.

Mooi apparaat en snel geleverd!

Mooi apparaat voor niet al te veel geld (grillplaat voor buitenkeuken). 1 maand garantie vind ik wel kort aangezien ik de buitenkeuken nog moet bouwen. Dus dat is een gok.

Super snel geleverd en netjes verpakt

Slechte ervaring levering

De ervaring met Horecacentrum Brabant was op zich prima. Vervolgens mail gekregen van transporteur dat het tussen 14.00 en 16.00 geleverd zou worden. Aangezien wij pas om 16.00 uur open gaan. Om 13.00 uur naar de zaak gegaan om ze op te vangen. Om 14.00 uur mail dat ze geweest waren en we gesloten waren !! Afgesproken dat ze de volgende dag een half uur vantevoren zouden bellen..5 min vantevoren gebeld dat hij er was. Gaat niet helemaal goed daar.

prima voor elkaar

dik voor elkaar

goed en duidelijk

Goed , normaal wat je mag verwachten van een bedrijf

Goed gehulpen door medewerken maar soms lang wachten door weinig medewerken

Over het algemeen goed, onder de indruk, glimlachend met klanten, geïnteresseerd in klanten.