Snel geleverd, alleen jammer dat er niet op mijn verzoek is ingegaan.

Ik had in de omschrijving gevraagd of ze het als cadeau voor Valentijnsdag wilden inpakken.. Dit is niet gebeurd.. ook geen uitleg... dus in feite genegeerd.

Hallo Angela, de opmerking is helaas niet opgemerkt door onze klantenservice waarvoor onze excuses. Inpakken met cadeaupapier doen wij zoals in onze webshop te lezen is onder het kopje "over ons" niet om de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden. Wij hopen je snel weer terug te zien in onze webshop ondanks dit kleine communicatie probleem. Fijne dag, Klantenservice 123geurtjes.nl

Zeer netjes

Erg tevreden met jullie service! Zondag avond mijn bestelling gedaan en ondanks de december drukte netjes de volgende dag verzonden. Snel geleverd en de kwaliteit is top.

Goede service en levering Uitstekend product

Levering was snel en klantenservice reageerde ook snel op mijn vragen per email.

perfect gelopen

Snelle levering.

Keurig op tijd en naar wens

Goede prijs, keurig op tijd bezorgd. Dank daarvoor.

lekker geurtje

Heel goede levering lekker snel als het op is dan bestel ik het weer

Snelle levering en niet duur

Heerlijk geurtje voor een nette prijs.

Gekregen wat ik bestelde

Ik heb meerdere spullen besteld bij 123geurtjes.nl en tot nu prijs/kwaliteit verhouding te vrede. Levertijd mag wat sneller. Maar Misschien is de prijs er dan ook naar. Ik ben tevreden

Over 123geurtjes.nl

123geurtjes.nl heeft online vaak ook als één van de eerste de allernieuwste geuren in huis. Alle bekende merken zijn op voorraad, zoals Lancome, Annayake, Gloria vanderbilt en Versace, bij ons alleen originele merken en geen namaak of budget merken.