Goede ervaring met deze webshop

Kwalitatief mooie, houten auto's geleverd gekregen. Kindje speelt er veel mee, maar gaan niet stuk. Levering gaat snel, zoals ook wordt aangegeven op de website.

Prima!!!

Site ziet er goed uit. Levering vlot. Producten zijn goed. Ik ben heel tevreden.

4 euro retour kosten op een pakketje van 20 euro

Bizar duur..

Fijn persoonlijk contact. Snelle service!

Voor een extra bestelling deden ze veel moeite. Fijn mail contact en gaven zo persoonlijk door wat de status van bestelling was. Snelle service en fijn mail contact.

Superklantvriendelijk!

Klacht werd fantastisch goed opgepakt

Goed, veilig en degelijk houtwerk

Goed, veilig en degelijk houtwerk. Snelle levering. Klantvriendelijke bestelsite.

Het bandje was alleen snel los. Kom wel weer terug bevestigd worden.

Slechte kwaliteit

Heb een houten schep besteld met houten handvat. Houten handvat zat los en schroef was aan allebei de kanten doorgedraaid. Dus onbruikbaar..

Leuk speelgoed super snelle levering

Heel veel leuk speelgoed en goeie service en levering

Toch tevreden

Naar aanleiding van mijn review heeft de klantenservice contact opgenomen. Zij hebben binnen een dag de kosten voor de fluitjes overgemaakt en hebben de niet werkende fluitjes van de website gehaald. Hele fijne actie van Houtspeelgoed en de zeer vriendelijke medewerkster!! Twee andere producten voldoen gelukkig aan de verwachtingen, dus toch een aanrader. De levertijd was perfect, veel assortiment, goeie website. Maar de producten, 15 houten fluitjes, werken geen van allen. En uiteindelijk gaat het om het product dus 1 ster. Omdat het om een uitdeelcadeautjes ging kon ik het niet terug sturen. Ook ontbraken oren van sommige fluitpoppetjes, en zaten onderdelen zelfs los (heb zelf lopen lijmen) Jammer, maar hele slechte kwaliteit. Zag er zo leuk uit...

Het bestelde product daags erna in huis, kwaliteit prima , het ziet er prima uit , ik ben er hel blij mer

Heel mooi kwalitatief goed Houten speelgoed

Volgens afspraak

Gewoon goed.

Leuke houten fluitjes maar maken geen geluid

Leuke fluitjes gekocht maar maken zo goed als geen geluid

Om 17.00 uur besteld, de volgende morgen al in huis.

Mooi product

Duidelijke website, snelle levering

Goed, alles volgens wens!

Goed, alles volgens wens!

Snel en vriendelijk

Ik wilde een product dat bijna uitverkocht was en kreeg keurig een bericht toen ze weer op voorraad waren.

Snelle service, snelle levering. Netjes ingepakt. Fijn speelgoed.

Alsof je in de winkel bent.

Via de webcam direct het aanbod om te helpen. Geen zoektocht in de webshop, maar kon snel mijn spullen verzamelen. Heel fijn.

Snelle levering!

Leuke site, snelle levering!

Spel zo mooi dat ik het graag op tafel laat liggen

Ik heb een houten versie van rummikub gekocht. Het is echt zo mooi uitgevoerd dat ik het gewoon een kunstwerkje vind. Echt mooie kleuren, mooi uitgevoerd, handige bordjes en met een katoenen opbergvak. Bestelling en bezorging probleemloos. Blij!

Klantenservice is erg klantgericht

Ik had voor Kerst een spelletje besteld als kado. Er ging echter van alles mis met de bezorging, waardoor het leek alsof het pakketje kwijt was of in ieder geval er niet op tijd zou zijn. Na contact met Houtspeelgoed hebben ze een tweede pakketje opgestuurd zodat er in ieder geval 1 op tijd zou kunnen aankomen. Dat noem ik nog eens meedenken. Toen uiteindelijk beide pakketjes alsnog aan kwamen hoefde ik de tweede niet eens terug te sturen of te betalen. Super service!

Goede snelle aankoop

Goede en snelle service.

Mooi duurzaam product

Mooi product, snelle levering. Grote keuze.