Ziet er heel mooi en goed uit

Speelgoed ziet er mooi en goed uit. Leerzaam

Snelle service, goed ingepakt

Snelle service, goed ingepakt

Snelle levering, mooi verpakt en heel veel speel plezier!

Mooi stevig hout speelgoed en betrouwbare levering!

Prima spul

Nvt

Vlotte levering van aangevraagd product.

De verpakking in een doos is prima. Houten loopwagen met blokken ziet er goed uit. We hebben het nog niet aan de kleindochters (tweeling) kunnen geven, maar ik denk dat het in de smaak zal vallen. Houten blokken in de loopwagen zien er goed uit.

Goede snelle service

precies wat ik in gedachten had

mooie houten puzzels voor 2 jarig kind. Top

Robuust

Mooie brandweerwagen van fijn materiaal gemaakt.

Goed materiaal en snelle levering

Wat een mooi speelgoed en fijne service!

We zijn erg goed geholpen met het uitzoeken van een passend cadeautje voor onze dochter. Het is ook erg mooi ingepakt en snel geleverd.

Voldoende

Bestelling te laat en op verkeerde locatie geleverd.

Prima set blokken en snelle levering

De keuze bij houtspeelgoed.nl is groot, tegen scherpe prijzen. De blokkenset werd enthousiast ontvangen door de ouders en het kind.

Geen opmerkingen

Het is allemaal goed gegaan de levering op tijd het is een cadeautje voor ons nog even afwachten of ze het leuk vinden

Vandaag bestelt 2 dagen later in huis. Keurig ingepakt. En super materiaal. Mijn kleinkind zal er veel plezier aan hebben.

Snelle levering, kwalitatief hoogwaardig product

Goed en vriendelijk

Aardige mensen en snelle service

Goede ervaring met deze webshop

Kwalitatief mooie, houten auto's geleverd gekregen. Kindje speelt er veel mee, maar gaan niet stuk. Levering gaat snel, zoals ook wordt aangegeven op de website.

Prima!!!

Site ziet er goed uit. Levering vlot. Producten zijn goed. Ik ben heel tevreden.

4 euro retour kosten op een pakketje van 20 euro

Bizar duur..

Fijn persoonlijk contact. Snelle service!

Voor een extra bestelling deden ze veel moeite. Fijn mail contact en gaven zo persoonlijk door wat de status van bestelling was. Snelle service en fijn mail contact.

Superklantvriendelijk!

Klacht werd fantastisch goed opgepakt

Goed, veilig en degelijk houtwerk

Goed, veilig en degelijk houtwerk. Snelle levering. Klantvriendelijke bestelsite.

Het bandje was alleen snel los. Kom wel weer terug bevestigd worden.

Slechte kwaliteit

Heb een houten schep besteld met houten handvat. Houten handvat zat los en schroef was aan allebei de kanten doorgedraaid. Dus onbruikbaar..

Noordeindseweg 87 2651LE Berkel en Rodenrijs