İ recommend it

Good quality!

Super verzorgd

Pakket snel binnen en heel verzorgd in een mooi papiertje met gratis proefmonsters van Naif.

Geweldig goede service zeer tevrede

Supersnelle levering!

Bestelling binnen 24 uur geleverd!

Uitstekend!!

Snelle levering en leuk persoonlijk kaartje erbij!

Ik ga hier zeker weer bestellen.

Super service en mega klantvriendelijk + snelle levering

Als ik weer wat nodig heb check ik zeker of ik het hier kan aankopen!

Goede site en goede prijzen

Artikelen besteld die duidelijk goedkoper werden aangeboden. Werden snel geleverd, alleen ontbrak er een artikel. Contact opgenomen en er werd snel gehandeld om dit op te lossen.

Fijne en overzichtelijke site

Veel keus en mooie spullen. De verzending was snel met als verassing een kleine attentie erbij.

Mooie site, mooie spullen

mooie spullen.

Helemaal prima

Snel verzonden en leuke prijs.

Makkelijk bestellen, snel bezorgd

Alles verliep snel en soepeltjes. Makkelijk besteld, betaald, en e-mail bevestiging ontvangen. Snelle verwerking van de bestelling en geen problemen met de bezorging. Kwaliteit product ontvangen. Aanrader!

Niets op aan te merken

Een persoonlijk kaartje doet het altijd goed

Snel verzonden, netjes verpakt en zelfs nog een kleine Naïf nurtering crème als attentie er bij.

super

Deze mensen zijn supervriendelijk , er was een zoektochtje naar ons adres dat zij zeer goed hebben opgelost , zeer tevreden over de communicatie .En ook over de levering ,

Heel fijne webwinkel

Veel aanbod van duurzame speelgoedmerken, zoals Grapat. Na mijn bestelling online geplaatst te hebben werd ik gebeld of een medewerker diezelfde middag mijn bestelling kon bezorgen. Zo snelle service is natuurlijk niet nodig, maar wel een leuke verrassing. Bestelde producten waren efficiënt en compact ingepakt, ook een (duurzaamheids)pluspunt wat mij betreft.

Kwaliteit en service

Fijne online winkel! Als er iets is (wat heel weinig gebeurd), word het netjes afgehandeld en altijd vriendelijk personeel :)

Snel geleverd, goede prijzen

De bestelling werd snel geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden en de prijzen waren laag.

Snelle levering. Duidelijke communicatie over wanneer het pakket geleverd werd en het pakket werd ook exact op de aangegeven tijd geleverd.

Wat is besteld, is geleverd. Net zoals op de foto. Er zat zelfs een monstertje zalf bij en een recept. Ik beveel Kideo aan iedereen aan.

Supersnel

Mijn bestelling kwam de volgende werkdag al binnen, supersnel dus!

Niet verwacht

Ik had niet verwacht dat we onze box letterlijk de volgende dag in huis zouden hebben. Ik ben heel blij met mijn aankopen!

Uitstekend!

Super! Prachtige producten, goede prijs. Keurig kunnen volgen van begin tot eind van de bestelling - bericht over het plaatsen van je order tot aan bericht dat je bestelling is afgeleverd. Uniek! Zeer zeker een aanrader en wij bestellen zeker weer!

Een uitstekende webshop, met zeer snelle levering.

Ik heb op een vrijdagavond laat materiaal besteld, dat ik voor een coachsessie op maandagochtend nodig had. Zaterdagvond had ik het in huis. Ik ben zeer tevreden, over het product en over de snelle klantvriendelijke levering.

Super!!!

Hele snelle service en verzending !!