Fantastisch!

Het door ons bestelde pakket was door de leverancier niet compleet geleverd. Dit ontdekten we op de 1e verjaardag van onze kleindochter toe we het gekochte in elkaar wilden zetten. Hoewel het zaterdag was werd de telefoon opgenomen en 1 uur later werden de ontbrekende onderdelen door het bedrijf alsnog bij ons thuis afgeleverd. Zo kwamen we niet met een half cadeau aanzetten. Geweldig!

Snelle service, zoals het hoort!

Supersnelle bezorging en goed verpakt.

Wat een mooi cadeau voor onze buurvrouw en en haar baby, gisteren besteld en vandaag al bezorgd. Dankjewel!

In de afgelopen week 2 keer besteld bij kideo store en de volgende dag mijn pakket binnen! Ik ben heel erg tevreden over de communicatie en de service, bedankt!

Super blij met aankoop!

Prettige website, snel geleverd en goed verpakt. Ontzettend blij met mijn tas!

Fijne winkel en snelle verzending.

Snelle service, mooie producten!

Twee mooie flessen van het merk Liewood besteld. Snel geleverd en goed verpakt. Aanrader!

Altijd super leuke spullen, goede service en snelle verzending ❤️

Prachtige producten en snelle levering

Wat een top winkel! Super snelle levering, goede prijzen en hele mooie producten.

Perfect!

Snelle levering, goede communicatie en de laagste prijs. Tevreden!

Prachtige collectie

Fijne maileg collectie en snel verzonden. Dat samen met een vriendelijke prijs t.a.v. andere webshops; wij zijn fan!

Alles verliep naar verwachting!

De verzending ging volgens planning en wij zijn super tevreden met onze bestelling.

Leuke store, divers in producten. Goede kwaliteit.

Geweldige producten/collectie en service

Met regelmaat bestel ik leuke spullen voor ons zoontje bij Kideo. Ik vind altijd wel iets leuks! Ook als je vraagt naar spullen helpen ze je graag of kijken ze of ze het voor je kunnen bestellen. Ze hanteren goede (marktconforme) prijzen maar vind de service echt top. Ik had laatst een vraag over een Liewood product waarvan ik 1 ding bij hun had besteld en de twee andere elders (gekregen) maar de kleuren weken af. Dit hebben ze voor mij uitgezocht bij de leverancier, echt super service! Of toen mijn zoontje jarig was, kregen een gratis cadeautje en werd het ingepakt. Zo lief! Tot de volgende keer!

Dikke prima!

Overzichtelijke prettige webshop en snel verzonden

Super fijne webshop!

Mooie producten en goede service. Top!

De geur van houthandel en ongestoord spelen.

Met onze kersverse 4e kindje in huis was het tijd voor die langgekoesterde reuze piramide set van grimm. Vooral mama keek uit naar dit pakket, heel eerlijk. Want ja we hebben al veel open ended speelgoed en mooie materialen. Maar niet zoals deze. De bestelling kwam super snel netjes binnen! Met 3 kinderen om de doos en een baby op schoot. De doos gaat open, de geur van verse geoliede blokken vangt onze neuzen en vult de kamer. Wauw, zegt de oudste van 12. Zwaar! zegt de zoon van 10. Blokken! Zegt de dochter van 2. Als mama kijk ik toe. Naar dit mooie tafereel. Een uur lang zoet aan het spelen. Wat heerlijk! Ik moet me inhouden om hun eerst te laten spelen. Toen ze op bed lagen, bouwde mama een kasteel voor als ze naar beneden kwamen. Inmiddels uren speelplezier verder. En nog vele te gaan.

Fijne service en snelle levering

Mijn bestelling is snel en netjes geleverd!

Geweldige ervaring, mooie producten en goede service

Meerdere keren al bij Kideo geshopt. Mooie Grimms producten hier gekocht, en bijna al onze Stapelstein komen hier vandaan. Ook al de eerste Connetix sets hebben we hier aangeschaft. Verder worden we blij van de fijne Naif producten, Liewood collectie enzovoort… Ook hebben we hier een kruiptunnel van Kids Concept vandaan waar we super blij mee zijn. Vragen worden snel en goed beantwoord, dus zeker een aanrader!

Snelle verzending en fijn product

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd deze snel verzonden en zo had ik de fijne olie de volgende dag al in huis. Heel blij mee.

Mooie webshop en gezellige socials!

Voor mijn dochters kocht ik de Stapelstein voor een mooie prijs bij kideo.store. Het werd snel verzonden en was goed verpakt. Verder vriendelijk en snel contact via hun eigen sociale media. Aanrader!

Mooie producten en goede service!

Uitermate tevreden over de service.

Bestelling is zeer snel verwerkt en je wordt zeer goed geïnformeerd. Levering is snel en soepel verlopen. Ik ben zeer tevreden.

Ge-wel-dig

Ik heb reeds een aantal keer besteld bij Kideo.store. Met vragen kun je terecht bij de fijne klantenservice, ze denken mee en zijn goed bereikbaar. Je bestelling pakken ze met liefde in waardoor het heel persoonlijk is en een snelle verzending. Dikke vette aanrader voor iedereen die nog iets wil bestellen

Prettig en snel contacten en ook goede service

Ik wilde eea aankopen en stuurde een mail omdat ik nog wat te vragen had. Daarop kwam snel antwoord en kreeg een leuke aanbeveling. Het pakket werd al de volgende dag bezorgd en zag er meer dan compleet uit. Dank voor alle begrip en het meedenken.

Mr PJ Troelstralaan 1 B

9402BA Assen