Super fijne webshop!

Mooie producten en goede service. Top!

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We hopen je snel weer terug te zien in onze webshop!

De geur van houthandel en ongestoord spelen.

Met onze kersverse 4e kindje in huis was het tijd voor die langgekoesterde reuze piramide set van grimm. Vooral mama keek uit naar dit pakket, heel eerlijk. Want ja we hebben al veel open ended speelgoed en mooie materialen. Maar niet zoals deze. De bestelling kwam super snel netjes binnen! Met 3 kinderen om de doos en een baby op schoot. De doos gaat open, de geur van verse geoliede blokken vangt onze neuzen en vult de kamer. Wauw, zegt de oudste van 12. Zwaar! zegt de zoon van 10. Blokken! Zegt de dochter van 2. Als mama kijk ik toe. Naar dit mooie tafereel. Een uur lang zoet aan het spelen. Wat heerlijk! Ik moet me inhouden om hun eerst te laten spelen. Toen ze op bed lagen, bouwde mama een kasteel voor als ze naar beneden kwamen. Inmiddels uren speelplezier verder. En nog vele te gaan.

Beste Kim, Hartelijk dank voor het delen van je prachtige ervaring en de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van de review! Wat een mooi beeld schetst je van het moment waarop je gezin de reuze piramide set van Grimms uitpakte. Het is geweldig om te horen dat zowel jong als oud zo enthousiast reageerde en direct aan het spelen ging. Geniet van de vele uren speelplezier die nog gaan komen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Annefleur

Fijne service en snelle levering

Mijn bestelling is snel en netjes geleverd!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en snelle levering. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Annefleur

Geweldige ervaring, mooie producten en goede service

Meerdere keren al bij Kideo geshopt. Mooie Grimms producten hier gekocht, en bijna al onze Stapelstein komen hier vandaan. Ook al de eerste Connetix sets hebben we hier aangeschaft. Verder worden we blij van de fijne Naif producten, Liewood collectie enzovoort… Ook hebben we hier een kruiptunnel van Kids Concept vandaan waar we super blij mee zijn. Vragen worden snel en goed beantwoord, dus zeker een aanrader!

Goedemiddag Ria, Heel erg bedankt voor je mooie woorden en je loyaliteit aan Kideo.store, dat waarderen wij heel erg! We zijn ook erg blij dat alle producten zo goed bevallen! We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en het doet ons goed te horen dat onze snelle service gewaardeerd wordt. Je positieve woorden motiveren ons team enorm. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Annefleur Por

Snelle verzending en fijn product

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, werd deze snel verzonden en zo had ik de fijne olie de volgende dag al in huis. Heel blij mee.

Goedemiddag Laurien, Bedankt voor je vriendelijke woorden. Super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! :) We doen ons best om alles soepel te laten verlopen. Graag tot snel! Vriendelijke groeten, Dany Marx

Mooie webshop en gezellige socials!

Voor mijn dochters kocht ik de Stapelstein voor een mooie prijs bij kideo.store. Het werd snel verzonden en was goed verpakt. Verder vriendelijk en snel contact via hun eigen sociale media. Aanrader!

Goedemorgen Maartje, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze service! We doen ons best om alles soepel te laten verlopen. En wat een fantastisch cadeau heb je aan je dochters gegeven! Stapelstein is echt geweldig speelgoed, niet alleen leuk en mooi, maar ook ontzettend leerzaam. Dit soort open-ended speelgoed biedt een schat aan mogelijkheden voor groei en ontwikkeling, en zal zeker voor urenlang speelplezier zorgen. Ik weet zeker dat je dochters er ontzettend veel plezier aan zullen beleven! Heel graag tot snel :) Vriendelijke groeten, Dany Marx

Mooie producten en goede service!

Goedemorgen Maria, Bedankt voor je vriendelijke woorden! Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Dany Marx

Uitermate tevreden over de service.

Bestelling is zeer snel verwerkt en je wordt zeer goed geïnformeerd. Levering is snel en soepel verlopen. Ik ben zeer tevreden.

Goedemorgen Ilse, Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Dany Marx

Ge-wel-dig

Ik heb reeds een aantal keer besteld bij Kideo.store. Met vragen kun je terecht bij de fijne klantenservice, ze denken mee en zijn goed bereikbaar. Je bestelling pakken ze met liefde in waardoor het heel persoonlijk is en een snelle verzending. Dikke vette aanrader voor iedereen die nog iets wil bestellen

Goedemiddag Alysha, Dankjewel voor je mooie review! Wij zijn ook blij met jou als trouwe klant. Tot snel! :) Met vriendelijke groet, Annefleur

Prettig en snel contacten en ook goede service

Ik wilde eea aankopen en stuurde een mail omdat ik nog wat te vragen had. Daarop kwam snel antwoord en kreeg een leuke aanbeveling. Het pakket werd al de volgende dag bezorgd en zag er meer dan compleet uit. Dank voor alle begrip en het meedenken.

Beste Marian, Dankjewel voor schrijven van een review! Fijn om te horen dat de service goed is bevallen. Hopelijk tot de volgende keer! :) Met vriendelijke groet, Annefleur

Fijne snelle levering, mooie prijs

Ik heb twee artikelen van Sophie de Girafe gekocht. Bij onze eerste al een favoriet als bijtspeeltje en nu voor onze tweede een nieuwe gekocht. En meteen een bijbesteld voor een verwacht neefje binnenkort! Duidelijke website met veel keus. Hele mooie aanbiedingen, snelle levering en goed contact met klantenservice. Ik kom zeker terug bij Kideo!

Beste Maureen, Heel erg bedankt voor je lieve woorden en wat leuk om te horen dat Sophie de Giraf zo goed in de smaak valt. Tot snel bij de Kideo.store! Met vriendelijke groet, Annefleur

Leuke website!

Grimms grote piramide besteld voor een leuke prijs. Volgende dag al in huis, keurig netjes verpakt.

Beste Dorien, Bedankt voor het delen en super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Hopelijk tot de volgende keer en veel speelplezier gewenst met de prachtige blokken! Met vriendelijke groet, Team Kideo Store

Super!!

Ik heb gisteren connetix besteld met een mooie aanbieding. De website is overzichtelijk en eenvoudig. Ik had het vandaag al binnen! Helemaal blij mee!

Beste Mariska, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. We wensen je heel veel speelplezier met de Connetix magneetjes. Ik denk dat ze zeker in smaak gaan vallen. Hopelijk tot de volgende keer en als er vragen zijn, dan horen we het altijd graag! Met vriendelijke groet, Team Kideo Store

Top service!

Zo blij dat ik deze knuffel nog gevonden heb bij jullie want momenteel overal uitverkocht! Dus heb er dan maar direct 2 besteld ;-) . Oma doet alles voor haar kleinzoontje want zonder kan hij helaas niet! Gisteren besteld en reeds vandaag ontvangen! Super service en proper verpakt!

Beste Anja, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze service! We zijn blij dat we je konden helpen met het vinden van de knuffel. En hoe lief is het dat oma er meteen twee heeft besteld! We begrijpen hoe belangrijk die knuffel is voor je kleinzoontje. Fijn dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen en dat alles naar wens was. Bedankt voor het delen van je ervaring en je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Top levering en goede prijs

Wij hebben de Stapelstein besteld, was een goede prijs en perfecte levering. Duidelijke communicatie en goed verpakt. Dit is een webshop waar we vaker gaan bestellen!

Beste Sanne, Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Webshop met leuk speelmateriaal en hele snelle levering!

Bestelling was de volgende dag al in huis! Goed verpakt en de webshop is overzichtelijk. We hebben de connetix ‘ball run’ nu een paar dagen in huis en al úren speelplezier van! Echt een aanrader.

Beste Merlynn, Bedankt voor je positieve feedback over onze service! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Makkelijke site. Maandagavond besteld en woensdag rond 15.00 al in huis. Goede communicatie via mail mbt verloop van de bestelling (gebruik van track&trace) verzending en uiteindelijke aflevering. Goed verpakt en een leuk bedank kaartje van kiyoh in de verzenddoos. Helemaal tevreden.

Beste Marti, Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service! Graag tot ziens! We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Fijne shop ervaring!

De producten werden super netjes en snel verzonden, ruime keuze en leuke cadeautjes en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Leuk contact met de webshop! De Connetix is helemaal geweldig, onze dochter kreeg het voor haar derde verjaardag icm de ball run. Leuk om te zien hoe ze binnen een dag van plat op elkaar leggen naar torens bouwen is gegroeid. Bedankt voor de fijne shop ervaring! Tot de volgende keer.

Beste Daphne, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je winkelervaring bij ons! En wat leuk dat de Connetix zo goed in de smaak viel voor de verjaardag van jullie dochter! Bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je bij je volgende bezoek weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Persoonlijke en snelle service

Bedankt voor de snelle service, het persoonlijke kaartje en extraatje! De Grimms blokken zien er geweldig mooi uit. Mijn zoontje gaat hier uren speelplezier van hebben!

Beste Valerie, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze service! De Grimms blokken zijn inderdaad prachtig, en we zijn blij te horen dat je zoontje er veel speelplezier aan zal beleven! We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Geweldig!!

Mooi product, goed verpakt, snel geleverd! Telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor levering op een super vriendelijke manier! Echt een topbedrijf!!

Beste Anita, Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service! We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Fantastische webshop

Ik vind het een fantastische webshop. Er wordt goed gekeken welke producten passen bij de visie van de webshop. Ze geven snel reactie als je een vraag hebt. En zijn daarbij ook nog super benaderbaar via social media. Een persoonlijk kaartje bij de bestelde artikelen maakt het helemaal af!

Beste Linda, Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Goede webshop met mooie producten

Erg blij met mijn opvangen product. Netjes verpakt en ik had het snel in huis. Via social media ook goed bereikbaar en altijd leuke reacties. Bedankt en een goed 2024 gewenst!

Top webshop!

Bestellen en het product de volgende dag al in huis hebben, dat wil je! Daar voldoet de Kideo store zeker aan. Het word netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje en je hebt het snel in huis. Als je vragen hebt, reageren ze snel. Kortom, de beste webshop om te bestellen!

Beste Rianne, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot volgende keer!!! Met vriendelijke groet, Team Kideo.store

Super vriendelijk, snel en adequaat!

Een door ons besteld artikel werkte niet naar behoren. Contact gehad met Maurits, die direct voor ons een mailtje heeft gedaan naar de fabrikant. Het defecte onderdeel is vervangen voor een nieuw exemplaar en alles is nu helemaal in orde. En snel ook, met iets meer dan een week was het probleem al opgelost en lag het nieuwe onderdeel al in de bus. Wij blij, ons zoontje blij: die nu weer heerlijk in slaap valt. Maurits, bedankt voor je vlotte reactie en je snelle handelen. Kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen!

Heel tevreden!

Grimms piramide groot besteld voor Kerst in de drukke decembermaand. De piramide was hier scherp geprijsd wat je zelden ziet bij grimms artikelen. De piramide werd nog dezelfde dag verzonden en de volgende dag al keurig verpakt bij mij afgeleverd. Echt top! En de Piramide die is natuurlijk prachtig! Die ligt klaar onder de kerstboom.

Mr PJ Troelstralaan 1 B

9402BA Assen