ongelooflijke service!

Ik he'd een muziekofferte besteld, mede vanwege de opdruk. Ik ontving een geheel andere opdruk. Zonder problemen kon ik het gratis retourneren en binnen een paar dagen had ik het offerte in huis waar ik voor gevallen was. Bedankt voor deze service.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en bereikbaar. Geweldige winkel waar ik al de cadeautjes voor verjaardag van m’n zoontje bestel. Snel in huis en fijn, milieuvriendelijk assortiment.

Bestelling zondagavond geplaatst en maandagavond al in huis! Supersnel en netjes.

Heel blij met mijn bestelling lang opzoek geweest en hier het gevonden Er stond bij het afrekenen morgen in huis, helaas was dat niet zo, maar vond het niet erg het was voor mezelf en geen kado. Wie weet bestel ik hier vaker,

Snel, netjes, super klantenservice

Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk en snel in oplossingen. De bestelling was snel verzonden en het beste boek zelfs ingepakt met cadeaupapier!

In de ochtend besteld, zelfde dag al binnen gekregen. Ik bedoel dat gebeurt nergens. Helemaal top. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Topservice

Afstemming over bezorgtijd en locatie. Fijn voor beide partijen in dezen. Laagdrempelig contact, mensenwerk, een gevoel van luxe, helemaal naast het vaak zo onpersoonlijke contact bij grote webshops Voor herhaling vatbaar

Snel geleverd en netjes verpakt

Zeer tevreden.

Snelle levering!

Goedkoopste

De producten werden netjes verpakt en snel geleverd. Ik ben tevreden!

Prima bedrijf! Bestelling conform belofte afgehandeld.

Prima bedrijf! Bestelling conform belofte afgehandeld.

Bedankt voor de snelle levering. Ik koop regelmatig producten via de Kideostore. Omdat wij ook klant zijn van Kideo kinderopvang kan ik het op locatie afhalen. Super handig.

Snelle services, fijn product

Pak billendoekjes besteld. Snelle services en geen enkel probleem mee gehad.

Snel geleverd, goed verpakt en alles prima

Snel en goed kwaliteit

Ik heb een box matras voor mijn gekocht. Ik ben blij met de verzending en kwaliteit.

Netjes en snel geleverd

producten volgens omschrijving, netjes en snel geleverd zonder veel extra verpakking.

Snelle service en prachtige site

Snel gevonden wat ik zocht, en een nog snellere bezorging en super

Er is aan mijn verwachting voldaan

Mooie artikelen via de site uitgezocht en ze zijn znel geleverd.

Fijn contact en snelle bezorging!

Fijn contact en snelle bezorging

Goede service en levering

Super leuk om hier te bestellen, persoonlijke service en goed op de hoogte van wanneer het bestelde product bezorgd wordt.

Verrassend

Snel geregeld en nog leuk ingepakt ook!

İ recommend it

Good quality!

Super verzorgd

Pakket snel binnen en heel verzorgd in een mooi papiertje met gratis proefmonsters van Naif.

Geweldig goede service zeer tevrede

Supersnelle levering!

Bestelling binnen 24 uur geleverd!