Snelle, goede service en kwaliteit

Eerste keer besteld maar ik heb een fijne ervaring. Zou zeker weer bestellen mocht ik wat nodig hebben en jullie hebben wat ik zoek.

Mooi product en snelle levering

Voor kleindochter’s’ een heel mooi cadeau gekocht.. Een mooi product voor een gunstige prijs. En een snelle levering!

Snelle levering.

Groot assortiment en een snelle levering.

Overzichtelijke webshop met leuke en verantwoorde producten. Gebruik al 6 jaar Naif voor mijn zoons, deze hier kunnen kopen tegen een leuke sale prijs :) Verzending ging snel, netjes ingepakt.

Mooi ingepakt en snelle levering❤️

Snelle levering en leuk ingepakt!

Eigenlijk met wat te laat nog een cadeau besteld voor onze dochter maar deze werd super snel geleverd en ik kon er voor kiezen om het in te laten pakken! Blije dochter en moeder!

Zeer zeer goed

Duidelijk snel keurig. Zeer tevreden

Super goede service!

Prettig contact! Snelle levering!

Spullen snel geleverd, goed verpakt en producten zoals omschreven en afgebeeld.

Prima ervaring

Zeer snelle en goede service

Bestelling gedaan en dag nadien stond mijn pakketje al thuis.

Maken beloften waar ❤️

Vandaag besteld voor… morgen in huis klopt eigenlijk altijd! Verpakkingen zijn netjes, milieubewust en materiaal wordt altijd netjes geleverd!

Heel goed, dank u wel

Heel goed, dank u wel

Prachtige producten en een snelle levering!

Fijne webshop. Mooie producten en leuke kortingen. Ook snelle verzending! Of afhalen op locatie ook handig!

Klant vriendelijk en snelle reactie

Fijn en snel probleempje opgelost.

Helemaal tevreden

Hele goede ervaring! Kon zelfs na openingstijd nog wat ophalen bij het magazijn! Snel geregeld!

Goede producten en hele snelle levering

Ik had wat verzorgingsproducten besteld voor de kinderen die gelijk de volgende dag werden geleverd. Alles in nette staat ontvangen. Geen problemen ondervonden.

ongelooflijke service!

Ik he'd een muziekofferte besteld, mede vanwege de opdruk. Ik ontving een geheel andere opdruk. Zonder problemen kon ik het gratis retourneren en binnen een paar dagen had ik het offerte in huis waar ik voor gevallen was. Bedankt voor deze service.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en bereikbaar. Geweldige winkel waar ik al de cadeautjes voor verjaardag van m’n zoontje bestel. Snel in huis en fijn, milieuvriendelijk assortiment.

Bestelling zondagavond geplaatst en maandagavond al in huis! Supersnel en netjes.

Heel blij met mijn bestelling lang opzoek geweest en hier het gevonden Er stond bij het afrekenen morgen in huis, helaas was dat niet zo, maar vond het niet erg het was voor mezelf en geen kado. Wie weet bestel ik hier vaker,

Snel, netjes, super klantenservice

Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk en snel in oplossingen. De bestelling was snel verzonden en het beste boek zelfs ingepakt met cadeaupapier!

In de ochtend besteld, zelfde dag al binnen gekregen. Ik bedoel dat gebeurt nergens. Helemaal top. Ik ga hier zeker weer bestellen.