Top service!

Zo blij dat ik deze knuffel nog gevonden heb bij jullie want momenteel overal uitverkocht! Dus heb er dan maar direct 2 besteld ;-) . Oma doet alles voor haar kleinzoontje want zonder kan hij helaas niet! Gisteren besteld en reeds vandaag ontvangen! Super service en proper verpakt!

Top levering en goede prijs

Wij hebben de Stapelstein besteld, was een goede prijs en perfecte levering. Duidelijke communicatie en goed verpakt. Dit is een webshop waar we vaker gaan bestellen!

Webshop met leuk speelmateriaal en hele snelle levering!

Bestelling was de volgende dag al in huis! Goed verpakt en de webshop is overzichtelijk. We hebben de connetix ‘ball run’ nu een paar dagen in huis en al úren speelplezier van! Echt een aanrader.

Makkelijke site. Maandagavond besteld en woensdag rond 15.00 al in huis. Goede communicatie via mail mbt verloop van de bestelling (gebruik van track&trace) verzending en uiteindelijke aflevering. Goed verpakt en een leuk bedank kaartje van kiyoh in de verzenddoos. Helemaal tevreden.

Fijne shop ervaring!

De producten werden super netjes en snel verzonden, ruime keuze en leuke cadeautjes en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Leuk contact met de webshop! De Connetix is helemaal geweldig, onze dochter kreeg het voor haar derde verjaardag icm de ball run. Leuk om te zien hoe ze binnen een dag van plat op elkaar leggen naar torens bouwen is gegroeid. Bedankt voor de fijne shop ervaring! Tot de volgende keer.

Persoonlijke en snelle service

Bedankt voor de snelle service, het persoonlijke kaartje en extraatje! De Grimms blokken zien er geweldig mooi uit. Mijn zoontje gaat hier uren speelplezier van hebben!

Geweldig!!

Mooi product, goed verpakt, snel geleverd! Telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor levering op een super vriendelijke manier! Echt een topbedrijf!!

Fantastische webshop

Ik vind het een fantastische webshop. Er wordt goed gekeken welke producten passen bij de visie van de webshop. Ze geven snel reactie als je een vraag hebt. En zijn daarbij ook nog super benaderbaar via social media. Een persoonlijk kaartje bij de bestelde artikelen maakt het helemaal af!

Goede webshop met mooie producten

Erg blij met mijn opvangen product. Netjes verpakt en ik had het snel in huis. Via social media ook goed bereikbaar en altijd leuke reacties. Bedankt en een goed 2024 gewenst!

Top webshop!

Bestellen en het product de volgende dag al in huis hebben, dat wil je! Daar voldoet de Kideo store zeker aan. Het word netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje en je hebt het snel in huis. Als je vragen hebt, reageren ze snel. Kortom, de beste webshop om te bestellen!

Super vriendelijk, snel en adequaat!

Een door ons besteld artikel werkte niet naar behoren. Contact gehad met Maurits, die direct voor ons een mailtje heeft gedaan naar de fabrikant. Het defecte onderdeel is vervangen voor een nieuw exemplaar en alles is nu helemaal in orde. En snel ook, met iets meer dan een week was het probleem al opgelost en lag het nieuwe onderdeel al in de bus. Wij blij, ons zoontje blij: die nu weer heerlijk in slaap valt. Maurits, bedankt voor je vlotte reactie en je snelle handelen. Kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen!

Heel tevreden!

Grimms piramide groot besteld voor Kerst in de drukke decembermaand. De piramide was hier scherp geprijsd wat je zelden ziet bij grimms artikelen. De piramide werd nog dezelfde dag verzonden en de volgende dag al keurig verpakt bij mij afgeleverd. Echt top! En de Piramide die is natuurlijk prachtig! Die ligt klaar onder de kerstboom.

Superwinkel! Ik twijfelde er in het begin aan of deze winkel betrouwbaar was. Het cadeau wat wij wilden kopen (grimms piramide groot) was hier €15 goedkoper dan elders. Na het bekijken van de positieve reviews toch de gok gewaagd. En zeer tevreden. Snel verzonden, netjes verpakt en de kinderen erg blij met het cadeau. Aanrader dus!

Big fan!

Het is zo’n fijn idee dat er bewust is nagedacht over de producten in de store. Ik ben onwijs tevreden over alle bestellingen tot nu toe en het wordt ook nog prachtig verpakt! Echt een fijn cadeautje. Ik ben big fan en mijn circle inmiddels ook

Top Service

Goede communicatie, was wat gegevens vergeten, meteen een telefoontje en mail. Super snel geleverd!

Fijne webshop

Goede communicatie en snelle levering

Lief, betrokken en meedenkend personeel

Ik heb een super ervaring met kideo, de medewerkers denken fijn mee, zijn goed bereikbaar, geven fijn advies en hebben prachtige producten. De verzending was snel, netjes en met een leuke verassing. Handgeschreven kaartjes wordt ik heel blij van. Ze hebben eerlijke prijzen en een groot assortiment

Meeega fijne webshop

Ik heb ontzettend fijn contact met de webshop. De verzending is snel én het was hier ook nog eens het goedkoopst. Ontzettend blij met mijn bestelling en ik zou hier absoluut vaker bestellen. ❤️

Aanrader, super vriendelijk en snel

Ik kende Kideo eerst niet, maar kwam in contact door Instagram. Super vriendelijk, oog voor de klant en super snelle service. Pakketje besteld eind van de middag en de volgende dag al in huis. Ingepakt, zoals de wens was. Heel fijn! Super tof om te zien hoe jullie hard werken en waarbij de klant centraal staat! Ik ga weer bij jullie shoppen!

Heel ruim assortiment. Super snelle verzending! Ik heb steeds de bestelling de volgende dag al in huis. Heel tevreden!

Geweldig!!

Of ik nu een tegoedbon kan winnen of niet: deze winkel is GEWELDIG!! Ik heb er nu al een keer of 8/9 iets besteld, en elke keer weer zijn we zó tevreden. Prachtige producten, goede prijzen en bovenal: geweldig personeel. En nee, ik word niet gesponsord om dit te schrijven! Al mijn favoriete merken onder een dak: Stapelstein, Done by Deer, Liewood, Grimms, Candylab, Way to Play, Jollein, Naif… en naarmate onze kleine man ouder word, worden deze merken waarschijnlijk ook uitgebreid. Wat een toffe winkel! 500% aanbevolen!

Kideostore heeft erg leuke, verantwoorde spullen. De aankoop was makkelijk en het werd ook nog eens binnen enkele uren (!) bezorgd! Een heel leuke online warenhuis.

Goede service en mooie kwaliteit

De gekochte spullen waren met zorg verpakt, kwalitatief erg goed en net wat exclusiever dan in andere winkels. Dit alles met een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug!

Het is alweer een tijd geleden dat ik een bestelling bij KideoStore heb geplaatst, maar hun service is mij altijd bijgebleven. Hoogzwanger maakte ik pas op het laatste moment de keuze voor een ledikantje. Iets met keuzestress *oeps* En de uitgerekende datum was bijna, maar KideoStore heeft er persoonlijk voor gezorgd dat het ledikantje zsm bij ons thuis werd afgeleverd. En daar kreeg ik ook nog een pak Naïef baby doekjes bij als cadeau! Super lief! <3

het product zag eruit zoals besteld, bij vragen is er direct telefonisch opgenomen en werden we goed geinformeerd. het pakketje werd netjes op tijd bezorgd