Superwinkel! Ik twijfelde er in het begin aan of deze winkel betrouwbaar was. Het cadeau wat wij wilden kopen (grimms piramide groot) was hier €15 goedkoper dan elders. Na het bekijken van de positieve reviews toch de gok gewaagd. En zeer tevreden. Snel verzonden, netjes verpakt en de kinderen erg blij met het cadeau. Aanrader dus!

Big fan!

Het is zo’n fijn idee dat er bewust is nagedacht over de producten in de store. Ik ben onwijs tevreden over alle bestellingen tot nu toe en het wordt ook nog prachtig verpakt! Echt een fijn cadeautje. Ik ben big fan en mijn circle inmiddels ook

Top Service

Goede communicatie, was wat gegevens vergeten, meteen een telefoontje en mail. Super snel geleverd!

Fijne webshop

Goede communicatie en snelle levering

Lief, betrokken en meedenkend personeel

Ik heb een super ervaring met kideo, de medewerkers denken fijn mee, zijn goed bereikbaar, geven fijn advies en hebben prachtige producten. De verzending was snel, netjes en met een leuke verassing. Handgeschreven kaartjes wordt ik heel blij van. Ze hebben eerlijke prijzen en een groot assortiment

Meeega fijne webshop

Ik heb ontzettend fijn contact met de webshop. De verzending is snel én het was hier ook nog eens het goedkoopst. Ontzettend blij met mijn bestelling en ik zou hier absoluut vaker bestellen. ❤️

Aanrader, super vriendelijk en snel

Ik kende Kideo eerst niet, maar kwam in contact door Instagram. Super vriendelijk, oog voor de klant en super snelle service. Pakketje besteld eind van de middag en de volgende dag al in huis. Ingepakt, zoals de wens was. Heel fijn! Super tof om te zien hoe jullie hard werken en waarbij de klant centraal staat! Ik ga weer bij jullie shoppen!

Heel ruim assortiment. Super snelle verzending! Ik heb steeds de bestelling de volgende dag al in huis. Heel tevreden!

Geweldig!!

Of ik nu een tegoedbon kan winnen of niet: deze winkel is GEWELDIG!! Ik heb er nu al een keer of 8/9 iets besteld, en elke keer weer zijn we zó tevreden. Prachtige producten, goede prijzen en bovenal: geweldig personeel. En nee, ik word niet gesponsord om dit te schrijven! Al mijn favoriete merken onder een dak: Stapelstein, Done by Deer, Liewood, Grimms, Candylab, Way to Play, Jollein, Naif… en naarmate onze kleine man ouder word, worden deze merken waarschijnlijk ook uitgebreid. Wat een toffe winkel! 500% aanbevolen!

Kideostore heeft erg leuke, verantwoorde spullen. De aankoop was makkelijk en het werd ook nog eens binnen enkele uren (!) bezorgd! Een heel leuke online warenhuis.

Goede service en mooie kwaliteit

De gekochte spullen waren met zorg verpakt, kwalitatief erg goed en net wat exclusiever dan in andere winkels. Dit alles met een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug!

Het is alweer een tijd geleden dat ik een bestelling bij KideoStore heb geplaatst, maar hun service is mij altijd bijgebleven. Hoogzwanger maakte ik pas op het laatste moment de keuze voor een ledikantje. Iets met keuzestress *oeps* En de uitgerekende datum was bijna, maar KideoStore heeft er persoonlijk voor gezorgd dat het ledikantje zsm bij ons thuis werd afgeleverd. En daar kreeg ik ook nog een pak Naïef baby doekjes bij als cadeau! Super lief! <3

het product zag eruit zoals besteld, bij vragen is er direct telefonisch opgenomen en werden we goed geinformeerd. het pakketje werd netjes op tijd bezorgd

Uitstekend en supersnel!

Zondagmiddag besteld en maandagochtend om half 9 had ik het pakket in handen. Top service!

Snel en zorgvuldig!

Snel geschakeld, prima hulpverlening, top product en levering

Na een geplaatste bestelling bij de concurrent die binnen één werkdag zou versturen en dit na een aantal dagen nog niet het geval was met Kideo gebeld en gevraagd of zij dit wel waar konde maken ivm aankomende bevalling (op dat moment al binnen 2 dagen) product de volgende dag in huis! Hoop stress minder. Super gehandeld! Djw

Super fijne service en groot assortiment!

De keuze in duurzaam speelgoed is ruim, van kleine cadeautjes tot grote klimbogen! Maar ook borstkolven, wasbare luiers en bijna alles wat je in de kraamtijd nodig hebt kun je er vinden! De service is super fijn, ze zijn altijd vriendelijk en je bestelling wordt voor je ingepakt en gepersonaliseerd met een kaartje! Dat is toch te leuk! Kortom, super webshop met een persoonlijk tintje❤️

Helemaal super!

Dit is echt een top webshop! Een fijne en duidelijke website. Als je hulp nodig hebt bij je bestelling krijg je super snel reactie! Mijn bestellingen zijn altijd de volgende dag al binnen en keurig verpakt! Ik ben super blij met deze toppers!

Snel geleverd voor een prima prijs!

Ik kwam een leuke aanbieding tegen van de hipp flesvoeding. Hij was houdbaar tot en met november 2023 en ik kon precies het aantal dat ze nog op voorraad hadden gebruiken. Heel fijn! Snel verzonden en op tijd binnen voordat de laatste pot leeg was. Er zat ook nog een lief briefje bij met 'Bedankt voor je aankoop.' Ik zou zeker nog een keer bij Kideo bestellen!

Leuke webshop, super service!!

Het is een leuke webshop met alle leuke items waar je naar op zoekt bent. Nadat ik iets had besteld wat te klein was voor mijn zoontje, kon ik dit door super fijne service van Kideo Store omruilen en kreeg ik een dag later alweer de juiste maat op de deurmat! Heel erg blij mee. Ik zou hier sowieso weer bestellen!!

Goede ervaring!

Mijn ervaring met Kideo is heel goed. Ook ik heb de prettige ervaring gehad, dat de bediening snel is. Er werd heel fijn en goed gereageerd, nadat ik had laten weten dat er iets niet helemaal in orde was met 1 van mijn bestelde producten. Ben zeer tevreden!

Aanrader!

Ik bestel hier sowieso altijd de verzorgingsproducten van de kids. Superfijne webwinkel met hele fijne prijzen t.o.v. andere winkels/webshops, en mega snelle verzending! Alles is altijd netjes ingepakt en ik heb nog nooit een klacht gehad. Daarnaast bieden ze veel betaalmogelijkheden (ook achteraf betalen is mogelijk!) Ook de items voor de feestmaand worden hier in de komende periode besteld.

Leuk assortiment, snelle levering

Heel leuk assortiment! Alles was goed verpakt en werd de volgende dag al geleverd. Nooit eerder zo snel een track & trace ontvangen na het plaatsen van een bestelling. :-) Zeker niet de laatste keer dat ik hier zal bestellen.

Snelle levering en retour

Zeer snel geleverd, ik heb twee artikelen retour gedaan en die waren de volgende dag al verwerkt. Ongelofelijk hoe snel ze zijn. Klantvriendelijkheid is top! Ik stond bij post nl en had een probleem met retourneren. Ik heb ze gebeld en nog voor ik weg liep heb ik een nieuwe scan label gekregen in mijn mail. Echt top top

Fast delivery

Kideo store have a lot of options for good quality baby products.

Mr PJ Troelstralaan 1 B

9402BA Assen