Snel en zorgvuldig!

Snel geschakeld, prima hulpverlening, top product en levering

Na een geplaatste bestelling bij de concurrent die binnen één werkdag zou versturen en dit na een aantal dagen nog niet het geval was met Kideo gebeld en gevraagd of zij dit wel waar konde maken ivm aankomende bevalling (op dat moment al binnen 2 dagen) product de volgende dag in huis! Hoop stress minder. Super gehandeld! Djw

Super fijne service en groot assortiment!

De keuze in duurzaam speelgoed is ruim, van kleine cadeautjes tot grote klimbogen! Maar ook borstkolven, wasbare luiers en bijna alles wat je in de kraamtijd nodig hebt kun je er vinden! De service is super fijn, ze zijn altijd vriendelijk en je bestelling wordt voor je ingepakt en gepersonaliseerd met een kaartje! Dat is toch te leuk! Kortom, super webshop met een persoonlijk tintje❤️

Helemaal super!

Dit is echt een top webshop! Een fijne en duidelijke website. Als je hulp nodig hebt bij je bestelling krijg je super snel reactie! Mijn bestellingen zijn altijd de volgende dag al binnen en keurig verpakt! Ik ben super blij met deze toppers!

Snel geleverd voor een prima prijs!

Ik kwam een leuke aanbieding tegen van de hipp flesvoeding. Hij was houdbaar tot en met november 2023 en ik kon precies het aantal dat ze nog op voorraad hadden gebruiken. Heel fijn! Snel verzonden en op tijd binnen voordat de laatste pot leeg was. Er zat ook nog een lief briefje bij met 'Bedankt voor je aankoop.' Ik zou zeker nog een keer bij Kideo bestellen!

Leuke webshop, super service!!

Het is een leuke webshop met alle leuke items waar je naar op zoekt bent. Nadat ik iets had besteld wat te klein was voor mijn zoontje, kon ik dit door super fijne service van Kideo Store omruilen en kreeg ik een dag later alweer de juiste maat op de deurmat! Heel erg blij mee. Ik zou hier sowieso weer bestellen!!

Goede ervaring!

Mijn ervaring met Kideo is heel goed. Ook ik heb de prettige ervaring gehad, dat de bediening snel is. Er werd heel fijn en goed gereageerd, nadat ik had laten weten dat er iets niet helemaal in orde was met 1 van mijn bestelde producten. Ben zeer tevreden!

Aanrader!

Ik bestel hier sowieso altijd de verzorgingsproducten van de kids. Superfijne webwinkel met hele fijne prijzen t.o.v. andere winkels/webshops, en mega snelle verzending! Alles is altijd netjes ingepakt en ik heb nog nooit een klacht gehad. Daarnaast bieden ze veel betaalmogelijkheden (ook achteraf betalen is mogelijk!) Ook de items voor de feestmaand worden hier in de komende periode besteld.

Leuk assortiment, snelle levering

Heel leuk assortiment! Alles was goed verpakt en werd de volgende dag al geleverd. Nooit eerder zo snel een track & trace ontvangen na het plaatsen van een bestelling. :-) Zeker niet de laatste keer dat ik hier zal bestellen.

Snelle levering en retour

Zeer snel geleverd, ik heb twee artikelen retour gedaan en die waren de volgende dag al verwerkt. Ongelofelijk hoe snel ze zijn. Klantvriendelijkheid is top! Ik stond bij post nl en had een probleem met retourneren. Ik heb ze gebeld en nog voor ik weg liep heb ik een nieuwe scan label gekregen in mijn mail. Echt top top

Fast delivery

Kideo store have a lot of options for good quality baby products.

Persoonlijke service

Ik had problemen bij het afrekenen en via instagram werd ik meteen geholpen. Lieve mensen die meteen voor je klaar staan

Goede spullen en geweldige service!

Heel fijn dat ik bij Kideo de drinkfles vond die ik zocht! Overzichtelijke website en hele prettige service!

De bestelling was zoals beloofd de eerstvolgende werkdag verzonden en de dag erna ontvangen. Netjes ingepakt. Op tijd voor mijn dochter haar verjaardag en we zijn Heel blij met de stapelstenen

Snelle verzending met een klein handgeschreven briefje!

Niks op aan te merken, top

Super eerste ervaring, goede website, duidelijke informatie op de mail over mijn bestelling, bestelling snel ontvangen met een leuk bedankje kaartje erbij en korting voor een volgende bestelling.

Super snelle levering en netjes verpakt

Heel netjes verpakt en ook erg snel geleverd. Fijn product kindje is goed warm en heel fijn dat de mouwen afgeritst kunnen worden.

Mooi aanbod, goeie prijs en supersnelle bezorging :)

Overzichtelijke website met een divers aanbod aan kinderspullen. Na bestelling in de ochtend was het ‘s middags op dezelfde dag al bezorgd bij onze kinderopvang. Beter kan niet. :)

Zeer prettige ervaring

Mijn bestelling bij Kideo was een zeer prettige ervaring. Snelle levering en snelle en prettige reacties op mijn mails naar aanleiding van de levering.

Altijd vriendelijk, klantgericht en snel

Ik bestel al een aantal jaar speelgoed voor mijn zoontje bij Kideo store en zij maken het leven voor mij als eenhoofdig gezaghebbende van het gezin dat ik samen met Benjamin vorm, een stukje feestelijker en makkelijker. Bedankt A en M! Groetjes, Caro

Goed en snel geregeld

Alles is voorspoedig verlopen. Op tijd bezorgd. Blij met product!

Een uitstekende eerste ervaring. Stapelstein besteld met een leuke korting. Netjes verpakt met een bedankje.

Heel tevreden

Snelle levering, goed verpakt

Mooie producten. Supersnel verzonden. Ik had het de volgende dag in huis. Heel netjes verpakt. Blij mee! ♡

Mooie spullen en duurzaam aangeleverd

Mooie webshop met veel artikelen. Naast speelgoed ook handige artikelen en biomarkt. Gelijk kruiden la aangevuld :).