Mooie spullen en duurzaam aangeleverd

Mooie webshop met veel artikelen. Naast speelgoed ook handige artikelen en biomarkt. Gelijk kruiden la aangevuld :).

Vriendelijk, snel en goed geregeld!

Mijn kind gaat naar Kideo kinderopvang en daarmee hebben we een kortingscode voor de store. Deze was ik kwijt, maar binnen no-time had ik een nieuwe via de Instagram DM. Een flinke bestelling geplaatst en vervolgens vroegen ze me wat ik handiger vond: thuis bezorgen of bij Kideo in Assen (waar mijn dochter die dag ook was). Helemaal ideaal, dochter opgehaald en meteen mn bestelling mee genomen. Super service :)

Fijne winkel, zeer goede prijzen

Wat een fijne winkel! Alles op de site is goed te vinden,de prijzen zijn fantastisch! Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de levering. Helaas is er iets mis gegaan met mijn levering, maar dat werd meteen opgepakt en geregeld. Ik ben fan en zal zeker weer gaan bestellen.

Prima geholpen toen dhl weer verstek liet gaan,

Snel en netjes afgeleverd

Fijne website, goed bereikbare klantenservice welke zeer behulpzaam is en hele snelle verzending!

supersnelle levering en snelle feedback via mail

via Google kwam ik terecht bij kideo, tot mijn verbazing goedkoper en 10% korting! Betrouwbare website met heeel veel leuk speelgoed van zeer goede kwaliteit. De stapel stein stenen besteld voor 5 december , daar kunnen onze kleinkinderen eindeloos mee spelen. Binnen 24 uur geleverd, dus sssssssst niet verklappen ... de Sint is er vroeg bij dit jaar... Nu nog een gedichtje en klaarrrrrr

Vlug en correct

Netjes verzonden en snel

Artikel snel geleverd, netjes verpakt en hele goede prijs

Zoals het op de site staat, is hoe het in de praktijk gaat, chapeau.

Een kado voor onze kleinzonen (0 en 3 jaar) uitgezocht. En wat denk je: Nergens te krijgen tegen de normale prijs. En wat denk je: Wel te koop bij grotejengens, maar + 20%. En wat denk je: Staat op internetzzzz; producent gestopt. en wat denk je: Bij Kideo staat er een op voorraad. En wat denk je: Bedrijf onder de loop, 3 minuten, bestellen. En wat denk je: Onze beste keuze van de laatste jaren. En wat denk je: Persoonlijke aandacht van Annefleur en Maurits. En wat denk je: In de doos: persoonlijk bedankje van die twee. En wat denk je: 8% goedkoper dan de gemiddelde prijs. En natúúrlijk : Een hele dikke tien.

De bestelling was goed en snel bezorgd!

Een blije oma, die niet kan wachten om het cadeau te gaan geven.

Goede service. Pakket keurig op tijd bezorgd.

Fijne webwinkel!

Al meerdere keren iets besteld bij deze webshop en altijd zeer tevreden met de geboden service. Bestelling wordt keurig verpakt en is altijd zeer vlot in huis. Aanbiedingen zijn ook altijd de moeite waard!

Netjes en snel geleverd.

Fijn!

Veel leuke dingetjes te koop, snelle bezorging en goede service.

Snelle levering, netjes verpakt

Echt een aanrader!

Mijn bestelling nog dezelfde week ik huis..

Goede producten, keurig geleverd

De reinigingsdoekjes van Cheeky Panda waren hier het voordeligst.

Fijne producten en goede + snelle levering

De producten die verkocht worden zijn super fijn! Levering is eigenlijk altijd op tijd en er zit altijd een gepersonaliseerd kaartje bij je bestelling. Zo attent! Ga vooral zo door!!

Goede service en met zorg ingepakt!

Prima service en de kleding was met zorg ingepakt.

Zeer tevreden!

Wij zijn heel blij met de webshop van Kideo. Ze verkopen speelgoed waar de kinderen echt blij van worden, maar ook veel duurzame producten. Wij zijn bijvoorbeeld fan van de luiers van Bambo nature. Daarnaast gaan onze kinderen naar de opvang van Kideo en daar gebruiken ze allerlei fijne producten, bijvoorbeeld van Cheeky Panda en Naif. Die producten bestellen wij nu ook bij de webshop van Kideo. De service is top en de bezorging snel.

Snelle verzending, fijn contact

Snelle verzending en fijn contact. Een aantal producten bleken niet op voorraad, maar netjes opgelost. Dankjewel!

Leuke producten en snelle levering

We zijn er heel blij mee gewest!

Super snel geleverd en netjes verpakt!

Als eerste een super snelle levering en nu genieten de kinderen van uren speelplezier. Dikke aanrader.

Mr PJ Troelstralaan 1 9402BA Assen

06 81469198