snelle en correcte levering

ik heb jullie gevonden via facebook en daar mijn achternaam Bus is wou ik het zeker bestellen . ik kon echter niet via de site betalen met de verschillende betaal knoppen maar daar ik een mail had gestuurd kreeg ik een mail terug hoe ik kon betalen via overschrijving dit heb ik al drie keer gedaan en telkens mijn bestelling snel aangekregen . de Whisky valt hier zeker ook goed in de smaak en er zullen dus nog wel bestellingen volgen .

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Hoe beoordeel je de inspanningen van Bus Whisky op duurzaamheid en sociale en milieukwesties?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? N.v.t.

Duidelijke site

Duidelijke levertijd en netjes bezorgd

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heerlijke whiskey, wel behoorlijk aan de prijs

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Wederom een geweldige whisky op Spelt basis

Genieten!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Vooral zo doorgaan

Gedreven distileerderij met passie en vakmanschap

Na een tasting bij Kijk op Drank in Goes ben ik de whiskey’s van Bus zeer gaan waarderen. Mooie eerlijke whiskeys.

Heerlijk

Vorig jaar de proeverij deal met diner, overnachting en ontbijt gedaan, dat was zo goed bevallen, we gaan dit jaar weer! Heerlijke whisky, mooi verhaal erbij door bevlogen personeel, superlekker eten en een relaxte sfeer in een fijne ambiance. Heerlijk!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Zijn goed bezig op gebied van duurzaamheid

Geweldig en snel geholpen.

Ik had een fles Whisky besteld, formulier niet correct in gevuld, na tel. contact alsnog recht getrokken en binnen een dag verstuurd.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Ik kan alleen maar beoordelen op het uiterlijk fles is nog dicht

Ik heb een aantal flessen van jullie spelt whisky gekocht, 3 om als cadeau weg te geven en 1 voor mijzelf. De ze fles is nog dicht en zal wel even dicht blijven.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Hier heb ik totaal geen idee van, omdat ik het totale proces en waar het uitgevoerd wordt onvoldoende ken.

Goede service en netjes geleverd

Lekkere whisky

Prima Whisky, was goed te drinken.

Mooi product leuke ervaring

We zijn bij Bus geweest het was een hele leuke ervaring met aardige mensen

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Zo doorgaan heel leuk

Zeer servicegericht en meedenkend

Het contact n.a.v. mijn vraag was zeer prettig en er werd goed mee gedacht.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Geen extra maatregelen nodig

De whisky was lekker.

Dit was een van de weinige whisky’s op Port vaten die ik geproefd heb. Moest er in het begin wel aan wennen maar hij was wel lekker.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Goede service en snelle levering

Je word er goed en netjes verzorgt en begeleid . De medewerkers hebben verstand van zaken

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Smaakvolle duurzame wiskey propositie van nederlandse bodem.

Gepassioneerd en ambitieus kleinschalig initiatief en set-up, welke in een schalende start-up fase zit. Lokatie en personeel doen er alles aan om van BUS een eclatamt single estated wiskey collectoef te maken.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Bus Whisky heeft mijn interesse in whisky gewekt.

Verfrissend hoe ambitie en duurzaamheid hand in hand gaan in een mooie Nederlandse start-up/scale-up. Dit heeft geleid tot het kopen van flessen bus Whisky en waarderen van whisky in het algemeen.

Mooi, bedrijf, mooie whisky’s

Mooi, bedrijf, mooie whisky’s. Naast de duurzame aanpak van Bus zijn de producten uiteindelijk ook bijzonder fraai te noemen.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mooi product, heldere communicatie, keurige levering.

Mooi product, heldere communicatie, keurige levering.

Top gewoon.

Super.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mijn broer was er superblij mee!

Bus whisky cadeau gegeven aan mijn broer. Hij vond hem erg lekker!!!

Netjes en vriendelijk

Correct

Gewoon prima

Goede service, snelle levering. En heerlijke whisky.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

ik verzamel de whisky en drink het bij uitzondering

Snel en meedenkend

Heb een proeverij waar ik de Bus in meeneem,mee gedacht en ruim op tijd ,

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heerlijke whisky en een lokaal product

De whisky smaakt lekker en het mooie is dat het in de buurt zit voor mij. Proeverijtje/ rondleiding is ook zeker de moeite waard.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Geen, ze doen al alles zo duurzaam mogelijk

1 Heideweg A

Loosbroek 5472LC

About Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.