heerlijke whisky

De whisky is lekker en kan de smaakconcurrentie aan met enkele andere Nederlandse topmerken, Alleen erg duur voor 0,5 liter.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? N.v.t.

Bus

Ik koop ze voor cadeautjes. Mijn naam is Bus en daarom geef ik ze graag weg. Zelf mag ik geen alcohol dus ik drink het zelf niet.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Het jammer dat als ik Whisky in België besteld het de volgende dag binnen. En dat het bij Bus 1 1/2 week later pas binnen is zonder enige bericht.

Heerlijk

Heerlijke whiskey, al verschillende batches gekocht. En iedere keer geniet ik weer.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Jullie doen al heel veel op dit gebied. Ga zo door.

Prachtige whiskey van Nederlandse bodem met liefde gemaakt.

Eeen heerlijke whiskey van Nederlandse bodem. Elegant van smaak met een mooie gelaagdheid in de afdronk. Een duurzame whiskey van top kwaliteit.

Heerlijke whisky

Naast de fijne smaak van de whisky vind ik het heel belangrijk dat het op een duurzame wijze is geproduceerd. Dit maakt dat het nog meer genieten is van dit mooie product.

Geweldig uitje

Gezellige en informaltieve rondleiding,daarna prima gegeten in het sfeervolle resaurant met top bediening

prima geregeld

het was een kado dus ik kan de Whisky zelf niet beoordelen

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? ik ken die mogelijkheden niet

Leuk kado voor liefhebbers

Leuk kado voor liefhebbers. Op naar een echte proeverij.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Hoe beoordeel je de inspanningen van Bus Whisky op duurzaamheid en sociale en milieukwesties? N.v.t.
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Geen idee

Nette, snelle bezorging

Geven al in de bestelling aan dat er eens per week verzonden word.. omdat het alcohol bevat is er verplicht handtekening te zetten en legitimatie te laten zien.

Goede bezorging

Mijn achternaam is Bus. Ik wil met mijn broers en zus op de volgende samenkomst een proeverijtje houden.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Wederom heerlijke whisky en goed geregeld.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Een mooi concept met fijne whiskey en een snelle levering met mooie verpakking

Een heel leuk en volgens mij eerlijk concept, met een hele duurzame insteek.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Vast houden aan het concept wat ze hebben en niet door externe omstandigheden daar vanaf wijken.

Uitstekend verzorgde levering!

Keurig en volgens afspraak zoals vermeld op de website geleverd! Kwaliteit van de whisky uitstekend!!

Prachtig verduurzamend bedrijf met heerlijke en unieke Whisky

Prachtig verduurzamend bedrijf met heerlijke en unieke Whisky

Heerlijke whisky, snelle levering

Lekkere whisky van goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gemiddeld

Voordat ik op maandag de bestelling had geplaatst had ik eerst gecheckt hoelang de levertijd was. Op de website staat dat zij altijd verzenden op dinsdag. Helaas geen pakketje op woensdag en de verdere week ook niet. Na een week een mail gestuurd waar het pakketje bleef. Ivm ziekte was deze vertraagt, dat kan gebeuren natuurlijk maar ik had graag even een berichtje gehad dat het pakketje was vertraagt. Na mijn mail was het item echter snel geleverd

Lekkere sterke wiskey

Lekkere wiskey neus niet sterk..afdronk vrij sterk aangezien het alcohol percentage is dat goed.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Snelle levering en mooi verpakt

Ik heb een kado gegeven aan mijn man en die was enthousiast

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Geweldig, smaakvol en goed verzorgd

Goede uitleg.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Uitstekend drink deze al ruim een jaar

Lekkere zachte smaak

Genoten van een heerlijke smaak

Lekkere stevige whisky

Prima whisky

Zeer aangename verrassing

Tis even wennen, want ik kan het niet zomaar plaatsen in het rijtje met whisky's die ik gewend was te drinken. Bijzonder smaakpallet met vooral caramel-vanille achtige tonen.

About Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.