Mooie Wiskey

Ik werd er gelukkig van toen ik deze wiskey proefde, zeg er verder niks over. Daag je uit om het te proberen

heerlijk

fantastische whisky, waarom naar Schotland, als je in Nederland zo'n goede kan kopen en drinken.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Vrij dure whisky, maar dat wist ik.

Fles bewaar ik.

Mijn eerste ervaring met Bus

Als architect gespecialiseerd in Duurzaamheid en als Whisky genieter ben ik zeer onder de indruk van jullie werkwijze en product. Zou ook graag meer willen weten over de verwerking van restproduct in beton. Kunnen we daar een keer een afspraak over maken. Mijn telefoonnummer is 06-53732198

Lekkere zachte whisky

Dit is een lekkere whisky. Dat het uit eigen land komt maakt het nog iets meer bijzonder.

superieur

Zeer goede whisky met een goede afdronk

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heel persoonlijk, warm en enthousiast! Pure passie!

Ik ben geen whisky-drinker maar was nieuwsgierig en we hebben rondleiding geboekt. Wat een leuk, enthousiast en authentiek verhaal, erg leuk en eerlijk verteld en de passie spat er vanaf. Veel respect voor doorzettingsvermogen en veerkracht van Dennis en Ezra. Ik heb de whisky geproefd en vond hem lekker en zacht (nog nooit eerder whiskey gedronken hoor). Daarna gegeten in het restaurant. Erg gezellig en authentiek ingericht. Eten was prima en inderdaad allerlei producten uit de streek. Twee tips: ik zou de saus van buikspek separaat serveren. En verlicht de weg naar de parkeerplaatsen en langs de weg die je naar en van P-plaats rijdt: is erg donker, zeker in deze wintermaanden. Met ledlampjes langs de weg is het een stuk vriendelijker. Veel succes!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Een specifieke whisky voor de liefhebber

Na mijn bezoek afgelopen augustus aan BUS Whisky wou Ik graag een flesje kopen , dit was echter niet meer mogelijk aangezien deze uitverkocht was wel was er de mogelijkheid om een pre-sale voor de volgende partij en dit dan ook gedaan. Afgelopen week de fles mogen ontvangen en gelijk een klein beetje geproefd en deze was prima te drinken , als ik eerlijk ben vind ikheb niet de lekkerste whisky maar het verhaal en de rondleiding maakte dat ik zo wie zo een flesje wou hebben.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Een lekkere whiskey van Nederlandse bodem

Top geregeld

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Weet nog niet of het lekker is

Een hele mooie fijne Whisky

Een hele mooie fijne Whisky, goede smaak reuk prima.

Uniek product!

De exclusiviteit maakt dat hij nog beter smaakt!

Top geregeld

De bestelling is prima aan gekomen De whisky vinden ik erg lekker al verschillende malen gekocht

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Aardige smaak, te duur om te kopen

Na de rondleiding een zeer kleine dram mogen genieten. Smaak is fruitig, honing. Tot je er een kleine druppel water in doet, dan komt ook een broodsmaak op. Mooie smaaktonen. Maar de prijs is bizar om omgerekend €90/0,75ltr. te vragen. Het gaat hier om een 3-jarige whisky van een net startende distillery. Niet gekocht.

heerlijk zachte dronk

mijn eerste contact met jullie whisky was heel bijzonder. zeer zacht en heerlijk de september versie was mijn eerste kennismaking, en zal zeker niet de laatste zijn. we komen zeker eens kijken met een overnachting en alles erop en eraan. tot spoedig :)

Een mooi kado, lekker.

Wat lang op moeten wachten maar daarom extra lekker. Wel een klein flesje voor een behoorlijke prijs. Het is dat we in de B&B zijn geweest en dus dat het ook om de beleving gaat maar in de winkel zou ik hem voor deze prijs niet gekocht hebben. Maar de smaak is prima.

Duidelijke website en communicatie

Alles is zoals je verwacht. De Whisky is meer dan je verwacht;0)

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heerlijke whisky aan huis geleverd

Via Facebook zag ik een advertentie van Bus Whisky. De via de site bestelde whisky is volgens afspraak geleverd en we genieten er beiden van.

Humoristische leerzame rondleiding

Was een mooie rondleiding met veel humor. Als afsluiting een whisky proeven. Wij hadden een diner en bleven slapen met de volgende ochtend een lekker ontbijt dus een aanrader.

Goede smaak

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Een eerlijk en leuke middag gehad !

Mijn man en ik hadden een rondleiding en diner geboekt . De rondleiding was leuk en een eerlijk verhaal, jammer dat we op dat moment geen whisky konden kopen, maar heb online besteld en net binnen. Een gezellig restaurant , waar we heerlijk hebben gegeten. Misschien komen we nog eens terug en dan op de camping . Vriendelijke groet , Caroline Gelens

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Goede smaak, het wachten zeker waard

Een eerst fles besteld en geproefd. Later nog eens de stokerij bekijken.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Fijn bedrijf om bij te bestellen!!!

Heb inmiddels al meerdere flessen besteld en al ontvangen. Mijn verzameling groeit en dat is ook aan BUS Whisky te danken. Veel succes voor de toekomst gewenst

Over Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus Whisky is niet in de winkel te koop, maar uitsluitend in onze eigen online slijterij en op de boerderij.