Zeer servicegericht en meedenkend

Het contact n.a.v. mijn vraag was zeer prettig en er werd goed mee gedacht.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Geen extra maatregelen nodig

De whisky was lekker.

Dit was een van de weinige whisky’s op Port vaten die ik geproefd heb. Moest er in het begin wel aan wennen maar hij was wel lekker.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? N.v.t.

Goede service en snelle levering

Je word er goed en netjes verzorgt en begeleid . De medewerkers hebben verstand van zaken

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Smaakvolle duurzame wiskey propositie van nederlandse bodem.

Gepassioneerd en ambitieus kleinschalig initiatief en set-up, welke in een schalende start-up fase zit. Lokatie en personeel doen er alles aan om van BUS een eclatamt single estated wiskey collectoef te maken.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Bus Whisky heeft mijn interesse in whisky gewekt.

Verfrissend hoe ambitie en duurzaamheid hand in hand gaan in een mooie Nederlandse start-up/scale-up. Dit heeft geleid tot het kopen van flessen bus Whisky en waarderen van whisky in het algemeen.

Mooi, bedrijf, mooie whisky’s

Mooi, bedrijf, mooie whisky’s. Naast de duurzame aanpak van Bus zijn de producten uiteindelijk ook bijzonder fraai te noemen.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mooi product, heldere communicatie, keurige levering.

Mooi product, heldere communicatie, keurige levering.

Top gewoon.

Super.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mijn broer was er superblij mee!

Bus whisky cadeau gegeven aan mijn broer. Hij vond hem erg lekker!!!

Netjes en vriendelijk

Correct

Gewoon prima

Goede service, snelle levering. En heerlijke whisky.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

ik verzamel de whisky en drink het bij uitzondering

Snel en meedenkend

Heb een proeverij waar ik de Bus in meeneem,mee gedacht en ruim op tijd ,

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heerlijke whisky en een lokaal product

De whisky smaakt lekker en het mooie is dat het in de buurt zit voor mij. Proeverijtje/ rondleiding is ook zeker de moeite waard.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Geen, ze doen al alles zo duurzaam mogelijk

Snelle levering en een uitstekend product. Fijn dat er een vooraankondiging is voor een nieuw product

Fijn verblijf.

Voor ons de tweede keer en is goed bevallen. Alleen als je op je kamer nog iets wil drinken moet je wel een jas aanhouden want de verwarming werkt voor geen meter.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.
  • Welke extra inspanning op het gebied van duurzaamheid zou Bus Whisky nog kunnen doen wat jou betreft? Niets ga zo door.

Verrassend

Zalige lange afdronk , de neus blijft typisch "Bus" ben er nog steeds niet achter wat ik zo apart vindt ruiken en ook proef , toch maar eens op bezoek gaan in de distilleerderij

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?
  • Hoe beoordeel je de inspanningen van Bus Whisky op duurzaamheid en sociale en milieukwesties? N.v.t.

Smakelijk product van goed doordacht bedrijf

Na een interessante excursie lekker gegeten en met een fles Bus naar huis gegaan. Ik ben geen kenner maar de whisky smaakt mij prima. Daarna nog een fles van de laatste versie Bus whiskey tawny port special besteld. Nog lekkerder dan de single malt.

Betrouwbaar, duidelijk en heerlijk

De site geeft alle relevante informatie en is duidelijk, De whisky is heerlijk.

De Tawny Port Bus whisky is een geval apart

De combinatie van whisky met port verraste me compleet. Je ruikt port, proeft whisky en daarna weer port. Klasse apart. Jammer van de prijs ;-)

Heerlijke verrassende whisky

Heerlijk verrassend en bijzonder lekker.

uniek!

Hartstikke leuk bedrijf met een uitstekend team mensen.

heerlijke whisky

De whisky is lekker en kan de smaakconcurrentie aan met enkele andere Nederlandse topmerken, Alleen erg duur voor 0,5 liter.

Bus

Ik koop ze voor cadeautjes. Mijn naam is Bus en daarom geef ik ze graag weg. Zelf mag ik geen alcohol dus ik drink het zelf niet.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Het jammer dat als ik Whisky in België besteld het de volgende dag binnen. En dat het bij Bus 1 1/2 week later pas binnen is zonder enige bericht.

Over Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.