Geweldig.

Heerlijke whisky en een correcte order afhandeling.

Verrassend goede whisky

Op aanraden van een vriend deze single estate whisky besteld. Na het even wachten (whisky komt op zijn eigen tijd) pas geleden de kans gehad om te proeven. Ondanks het relatief jonge karakter van deze whisky, toch mooi van smaak en zeker niet scherp. Mooi dat we zoiets in Nederland hebben.

Lekkere whisky

Een lekkere goede whisky. Leuk om eens te proberen. Maar voor mij persoonlijk qua qualiteit/prijs niet om nog een keertje te bestellen. Vond de verlate levering ook niet zo prettig eerlijk gezegd. Laat hem proeven aan mijn mede whisky liefhebbers dan mogen zijzelf beoordelen wat hun ervan vinden. De overnachting arrangement vond ik een leuke ervaring en super goed verzorgd. Het eten was super lekker en veel. Al had ik wel wat whisky gerechten verwacht in de saus of zo. Super vriendelijk personeel. Was maar 1 klein nadeeltje, het bed. Erg hard. Voelde de spiralen door de matras heen. De proeverij was vooral heel informatief en gezellig. Al verwachte ik meerdere verschillende whisky, dat is wat ik bij andere whisky proeverijen gewend was. Maar echt super bedankt voor t leuke, gezellig ervaring

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Prima levering en mooie verpakking

Leuke verpakking en fles.

Goede bezorging

Kado gegeven aan zoon Wouter .Hij houdt toch van meer rokerig

Voor herhaling vatbaar

Lekkere whisky met een uitgebalanceerde smaak

Kwaliteit en goede service

De proeverij en ontvangst was prima geregeld. De bestelde whisky werd iets later, maar ik werd correct op de hoogte gehouden. De bestelde whisky was bij ontvangst prima verpakt. Ik ben zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Lekker whisky. Ff moet wachten maar is wachten waard

We hebben er even op moeten wachten, maar hij is het wachten waard. En nu genieten.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Punt gaaf geleverd maar later dan gezegd.

Het enige minpuntje was dat bij de bestelling was aangegeven voor de feestdagen en nu kwam het na de feestdagen. Dit was wel gecommuniceerd maar ver nadat de bestelling was geplaatst. Het was een cadeau. Ik weet niet hoe de geur en smaakbeleving is.

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de smaak van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Te jong….

Top bedrijf, zeer leuke rondleiding! Je wilt dan ook echt de whisky hebben! Maar na geproefd te hebben is de alcohol teveel aanwezig en is er nog te weinig eigen ‘karakter’ gerijpt. Maar jullie zitten zeker op de goede weg en alle ingrediënten zijn er! Veel succes

Formidabel

Na een overnachting en een whisky proeverij wit ik het zeker, die wil ik ook. Bus is een pittige whisky met een afdronk die blijft hangen in je mond. Je proeft de liefde waarmee hij is gemaakt. Bus whisky is het wachten waard!! Ron Matthee

Goede levering

Het duurde wel even maar levering ging goed

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Goeie whiskey jammer van late levering

Goeie whiskey en een mooie lokatie van de stokerij en B&B / restaurant voor een goeie overnachting en diner Whiskey besteld als kerstkado en zou week 51 geleverd worden wat uiteindelijk week 3 geworden.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Het was uitstekend, gezellig, lekker, leuk geregeld en erg mooi

Lekker gelunched, goede keuken. Leuke rondleiding, waarbij het intro filmpje echt ontzettend vermakelijk was. Goede whiskey aan het eind. En de locatie is erg leuk en binnen is het mooi opgezet.

Heerlijke whisky

De eerste ervaring was bij Bus zelf en dat was n heerlijk weekend met diner, overnachting en tasting. Met de ontvangst van de 2 flessen en het eerste glas, kwam deze ervaring weer helemaal terug.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Lang van te voren moeten bestellen. De datum van levering werd iets later. Hier werd duidelijk over gecommuniceerd. Goed verpakt voor transport. Voor herhaling vatbaar. Proeven gebeurt later bij bijzondere gelegenheid

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de smaak van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Lekker

Ik vind hem gewoon lekker, stom hè

Goede , lekkere Whisky in een mooi flesje

Lekkere Whisky om van te genieten op een rustige avond bij het haardvuur.

Leuke rondleiding, mooi bedrijf

Een mooi bedrijf met een even zo mooi verhaal. Na vriendelijk te zijn ontvangen voor ons middagprogramma werden we naar onze tafel begeleid. Daar hebben we van het goede eten van regionaal verkregen ingrediënten kunnen genieten. Na het voorgerecht en de soep kregen we een rondleiding van Rick. Vriendelijk, duidelijk en met ruim voldoende kennis heeft hij het verhaal van BUS whiskey verteld. Na de rondleiding hebben we de whiskey zelf mogen proberen, en hoewel deze bottle aan de sterke kant was, overheerste de heerlijke smaak. Een van de betere whiskeys die ik heb mogen drinken. Na de rondleiding en het proeven zijn we terug gaan zitten in het restaurant. Daar hebben we erg lang (lees; 30 minuten) moeten wachten tot iemand ons vroeg of we misschien iets te drinken zouden lusten en of het hoofdgerecht door mocht komen. Gezien het iets drukker was door de zojuist afgelopen tour zou dat normaliter geen naam mogen hebben, maar het is erg jammer te merken dat de tafel achter én naast ons inmiddels al 3 keer waren aangesproken. Qua ervaring van het horeca personeel is er nog iets te winnen. Zowel het hoofdgerecht als de desserts waren opnieuw overheerlijk, dus ook qua eten kan je hier zeker goed terecht. Al met al; zeker niet feilloos, maar zeker een aanrader! Zeker als je niet van plan bent iets te gaan eten, of net als ons gewoon pech hebt met de tafel die je hebt gekregen.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Goede ontvangst, duidelijke uitleg. Leuke tour, verhaal en ooi om te zien hoe alles gaat, zeer smaakvolle afsluiting. Prima diner in de avond ( ondanks de warmte) lekker kunnen naborrelen. Goed geslapen, bedden konden wat harder, maar dat is persoonlijk. Prima ontbijt, uitgebreid en smaakvol en goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Joost

Heerlijk

Lang gewacht maar was het wachten meer dan waard

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Een ontzettend lekkere whiskey om het weekend mee te beginnen.

Wat een plezier om de batch af te wachten en een mooie fles met zegel welke zonde is om te verbreken te ontvangen. Gevuld met een (h)eerlijke whiskey die ik aan iedereen zal aanbevelen!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mooi bedrijf, met een hele goeie whiskey

Alles prima geregeld.

Doen wat ze beloven.

Ik ben meer verzamelaar

Over Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.