Goede ontvangst, duidelijke uitleg. Leuke tour, verhaal en ooi om te zien hoe alles gaat, zeer smaakvolle afsluiting. Prima diner in de avond ( ondanks de warmte) lekker kunnen naborrelen. Goed geslapen, bedden konden wat harder, maar dat is persoonlijk. Prima ontbijt, uitgebreid en smaakvol en goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Joost

Heerlijk

Lang gewacht maar was het wachten meer dan waard

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Een ontzettend lekkere whiskey om het weekend mee te beginnen.

Wat een plezier om de batch af te wachten en een mooie fles met zegel welke zonde is om te verbreken te ontvangen. Gevuld met een (h)eerlijke whiskey die ik aan iedereen zal aanbevelen!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Mooi bedrijf, met een hele goeie whiskey

Alles prima geregeld.

Doen wat ze beloven.

Ik ben meer verzamelaar

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Heerlijke whisky, vandaar mijn tweede bestelling

Lekkere whisky!

Door ruim voor de levering te bestellen ben je eigenlijk vergeten, dus het is een leuke verrassing voor jezelf. Fijne whisky, had alleen een 0.7 flesje verwacht, dus 0.5 valt dan tegen. Kwestie van beter lezen ;-)!

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

(H)eerlijke whisky, op een goede manier gemaakt.

Met een mooie neus, fijne tonen, niets overheersend. Goede smaak, die lekker blijft hangen. Gekocht bij een bezoek aan de distilleerderij na een simpele maar duidelijke rondleiding, een heerlijk diner en een nachtje slapen waarna een prima ontbijt werd genoten. Jammer dat er nog zo weinig beschikbaar is en je echt wel moet inschrijven voor de volgende batch, wil je van deze mooie Nederlandse whisky genieten. Maar dat gaat vast veranderen!

Verwarmend

Mijn cadeau leek in het water te vallen mede dankzij Bus Whisky werd het toch nog een geslaagde kerst. Dank daarvoor.

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de smaak van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Leuk bedrijf en maken goede Whisky

nvt

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Super goed, interessant en lekker georganiseerd.

Bus Whisky is een aanrader om te gaan ervaren. Interessante beleving met whisky tasting en zeer goed en lekker eten. Top!!

Leuke rondleiding gehad met slechts 1 type whisky om te proeven

De rondleiding was leuk maar we konden slechts 1 soort bus whisky proeven. Flesje besteld en is nu binnen maar is echt niet lekker helaas. Dus helaas een belachelijke prijs voor een hele slechte whisky Slechte reviews mogen blijkbaar niet Nu naar 4 sterren en eens kijken igbiitsqigio nu wel doorkomt

Amazed

Bin there earlier but amazed of the artisan craftmanship and relaxed people there. The whisky is young but I was alo there amazed. Well done

Hollands ambacht

Bus whisky is een rijke en eerlijke whisky. De rondleiding en de verhalen van de medewerkers doen de whisky nog meer leven. Ik ben een enorme fan van Bus whisky.

Mooie locatie, goed verhaal

Jammer dat je zolang op whisky moet wachten. Liefst wil je dat gelijk meenemen. Extra mail dat het gebotteld en geleverd gaat worden zou fijn zijn. Nu is het slechts een bericht van de pakketdienst dat er iets aankomt. Laatste / bestelde release nog niet geproefd. Gaat in een NL whisky proeverij met de whisky club (Delftse Whiskygenieters)

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de smaak van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Heideweg 1 5472LC Loosbroek

Over Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.