Hollands ambacht

Bus whisky is een rijke en eerlijke whisky. De rondleiding en de verhalen van de medewerkers doen de whisky nog meer leven. Ik ben een enorme fan van Bus whisky.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Op mijn vraag kreeg ik geen antwoord.

Nadat mijn bestelling twee weken na de geplande leverdatum nog niet was geleverd heb ik maar eens een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de bestelling kon verwachten. Antwoord heb ik nooit gehad maar de bestelling werd een week later zonder aankondiging afgeleverd. Whisky is weer uitstekend, communicatie kan duidelijk beter.

Goed.

Postn.l stuurde een mailtje een uurtje voor de bezorging i,p,v een werkdag,maar gelukkig heb ik goede buren.,de whisky smaakt erg goed!

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.

heel goed

week 44 werd uiteindelijk week 46,niet echt belangrijk.,post nl stuurde een mailtje een uurtje voor aflevering (zou een dag zijn),gelukkig heb ik goede buren.,de whisky smaakt heel goed,heb er inmiddels weer 3 besteld. vriendelijke groeten Henk

heel goed

Genieten!

Heerlijk om zo een heerlijke whisky van eigen bodem te kunnen drinken....

Leuk verhaal maar echt niet lekker

De bezichtiging en rondleiding was leuk en wat we geproefd hebben was ook oké maar na maanden wachten is de fles dan eindelijk binnen en valt deze erg tegen. Geen van de whisky drinkers vond m te drinken. Erg jammer

Leuk verhaal maar echt niet lekker

heerlijke whiskey

Heerlijke whiskey. Jammer dat ik geen nieuwsbrief meer krijg. Tip: als de whiskey later komt dan aangekondigd, zoals de afgelopen keer,. Dan is het handig even een berichtje te sturen.

heerlijke whiskey

Bevlogen, mooi, lekker

Leuke leerzame rondleiding. Mooi verhaal en prachtig landgoed, gebouwen en niet te vergeten, lekkere whisky.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

Lekker gegeten en een goeie rondleiding

Erg leuk

Verrassend.

Supergoed smaak. Speciale aandacht heeft deze Wiskey gehad. Niet zomaar een wiskey beste Nederlands wiskey die ik heb gedronken. Blij om Bus in huis en in Nederland te hebben.

• Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky?

slechte informatie op site en slechte communicatie

Op 2 oktober stonden wij aan een gesloten deur voor rondleiding en lunch. Na een kwartier wachten kwam er iemand van het restaurant en zei dat de rondleiding niet doorging ivm ziekte en dat we een mail daarover hadden gehad. Niet dus. Gelukkig kwam er nog een echtpaar die ook geen mail van afstel had gehad. We hadden het doorgezet naar 30 oktober. Toevallig treffen we ook dat andere echtpaar daar aan. Zij vertelden ons dat zij een slechte recensies hadden geschreven en 25 euro als tegoed hadden gekregen. Ooo..dachten we, dus een slechte recensie schrijven dat wordt beloond. Vandaag 30 oktober vertelden we dit dus aan de serveerster. Zij zou dit nagaan, maar we hoorden er niets meer van. Afgerekend maar en gegaan. Jammer we waren maar met twee stellen op 2 oktober en het ene stel wordt beloond door een slechte recensie en de andere krijgt nog niet eens een excuus mail. Nu hoorden we bij de rondleiding op 30 oktober dat er vijf rondleiders zijn..vreemd dus dat wij naar huis konden gaan op 2 oktober omdat er een ziek was. Buiten dit alles was de rondleiding leuk en de lunch heerlijk, alleen onduidelijke info op de site die suggereert dat rondleiding en lunch 29.50 is en dat de drankjes achteraf betaald moeten worden.

• Hoe beoordeel je de neus van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de smaak van deze whisky? N.v.t.
  • Hoe beoordeel je de afdronk van deze whisky? N.v.t.

Heideweg 1 A

5472LC Loosbroek

Over Bus Whisky Distillers

Bus Whisky Distillers is een kleine Brabantse familiestokerij. Het productieproces bij de eerste gespecialiseerde whiskystokerij van Nederland is ambachtelijk. Het beperkte stookvolume geeft deze whisky het exclusieve karakter van een ‘limited edition’. Bus Whisky is Single Estate: De brouwgerst voor onze craft whisky wordt in eigen beheer duurzaam geteeld op onze eigen boerderij en op akkers in de directe omgeving. De gerst wordt speciaal voor de whiskyproductie gemout. Bus is internationaal bekroond, waaronder prijzen in San Francisco, Londen, China, en Hong-Kong. Hoewel onze whisky nog jong is, is onze visie duidelijk: de beste en meest duurzaamste whisky ter wereld produceren.