perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele goede service

Geen !!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering. Verstand van zaken, weten waar ze het over hebben. Zeer goede producten. Top en dik tevreden.

Communicatie over de status zou misschien iets beter kunnen, maar alles is wel geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reageren meteen op mail of telefoon. Veel uitleg en meedenken om oplossingen te vinden. Vriendelijke mensen, kortom: top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Afhalen is mogelijk. Na telefonisch contact met dit bedrijf werd aangegeven dat alles op voorraad was, en dat ik dit na bestelling/betaling op afspraak kon komen halen bij hun loods. Zaterdagochtend om 8 uur was zelfs geen probleem. Dak ligt er nu prima bij! Mooie kwaliteit materialen.

Duidelijkere info dat afhalen mogelijk is, zal denk ik meer klanten opleveren. Het staat wel op de site, maar niet eenvoudig te vinden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima afhandeling. Snelle service. Fout mijnerzijds snel opgepakt en opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helemaal tevreden! Goede kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Op tijd en goed afgeleverd. Goed verpakt en goede kwaliteit EPDM.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Had een product niet gevonden En kreeg al gauw via de e-mail of ze mij konden helpen

Op de site kon ik om de maat op te geven 3verschillende maten op geven Maar het lukte soms niet om dan dagorde maat te krijgen