Voldeed aan mijn verwachtingen. Snel duidelijkheid.

Had over testalize gehoort van mijn studiegenoten. Zei hadden het mij aangeraden. Geen spijt van gehad !

Gemakkelijk

Heel discreet en behulpzaam bedrijf, de transactie was makkelijk!

Heel fijn!

Geen soa en snel duidelijkheid

Aanrader

Erg blij met deze mogelijkheid, aanradertje! Test was snel in huis.

Blij!

Geen soa en snel duidelijkheid!

Makkelijk en razend snel

Op een dinsdag de test besteld, woensdag was het pakketje er. Gelijk terug opgestuurd en donderdag uitslag! Bedankt voor de razendsnelle verwerking. Dat scheelt gewoon erg veel kop en geld zorgen!

snel en anoniem

snel de test en uitslag binnen gekregen, ook anoniem bezorgd.

Super snel, voordelig en discreet

Supersnel in huis en supersnel resultaat!

Erg tevreden

Erg tevreden met de soa test van testalize.me. makkelijk af te nemen en anoniem. Ga zo door.

Top. Snel binnen.

Top geregeld

Binnen een dag de test toegestuurd gekregen en ook binnen een dag na opsturen de uitslag binnen, die gelukkig negatief was. Duidelijke uitleg over de test, kan haast niet misgaan.

Snel

Wel jammer dat je voor je partner niet meteen een kuur kunt kopen en dat hij verplicht is om ook test te doen...kost dan dus 200 euro

Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat wij partners niet kunnen mee behandelen. Dit is het directe gevolg van anonimiteit. Bij ons blijf je anoniem, hierdoor is het onmogelijk aan te tonen of iemand jouw partner is. Voordat je bij ons online behandeld kunt worden, is er een positieve uitslag nodig. En die uitslag is maar één keer te gebruiken om één behandeling aan te vragen. Dat is echt de enige manier om van onze online behandeling gebruik te kunnen maken. Regelgeving geeft huisartsen en apothekers niet meer ruimte.

Supersnel en handig

Ik gunde mezelf de tijd niet naar de huisarts te gaan, maar toen zag ik testalize op internet. Wat een uitkomst!! Het was super gemakkelijk en de uitslag was nog sneller binnen! Zelfs binnen 24 uur in mijn geval. Bij de huisarts heb ik hiermee toch andere ervaringen. Vorig jaar die het 10 dagen voor de uitslag binnen was en ik moest vrij nemen en vanaf dag 7 elke dag gebeld of het al binnen was..... Plus voor mensen die zich schamen is dit ook een verademing. Gewoon in je eigen huis de test afnemen en retourneren in de brievenbus. Easy!

Snel en discreet

Super snelle uitslag

Super oplossing. Pakket was snel in huis. Ook de uitslag was er binnen 24 uur.

Super snel. Op Dinsdag mijn test opgestuurd, woensdagavond resultaat!

Super snel.

Helemaal tevreden

Op tijd in huis en snel de uitslag. Verders geen moeilijk gedoe bij een huisarts o.i.d.

2de keer getest. Goede oplossing

Geen vervelende vragen of gedoe

Hele snelle service

Heel tevreden

Snel getest. Geen poespas.

Goede manier om je te laten testen.

Dit is dus een super chille service! Binnen no time de test in huis, makkelijk te gebruiken ook, en snelle uitslag.

Snel, makkelijk en anoniem

Makkelijk uit te voeren, en snelle uitslag.

Snel en handig

Snelle en handige manier om te testen

Snel en gemakkelijk

Snel bezorgd. Gemakkelijk te gebruiken

Gemakkelijk en snel

Kwam super snel binnen en ook het testen heb je zo gedaan! Ook de uitslag kwam super snel. Wanneer je twijfelt over een soa is dit echt een aanrader. Je bent binnen 2/3 daagjes zeker of je een soa hebt opgelopen ja/nee.

Over Testalize.me

Met testalize.me test je zelf op SOA's. Snel. Online. Anoniem.