Anoniem en super snel

Geen gedoe met wachtrijen en vragenlijsten. Binnen 48 uur uitslag, Super oplossing.

Super snelle uitslag!

Snel geleverd, duidelijke uitleg en snel de uitslag!

Snelle levering en uitslag

Snelle levering en uitslag

Betrouwbaar en snel

Gebruiksvriendelijk, betrouwbare test en snelle uitslag!

Fijn

Super snel binnen en super snel antwoord!

Snel en anoniem

Fijn!

Altijd betrouwbaar en zeer snel de uitslag binnen!

Al verschillende keren deze tests gebruikt en altijd zeer snel de uitslag binnen. Daarnaast blijkt ook dat deze zeer betrouwbaar zijn volgens de eigen huisarts. Ideaal!

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snel en makkelijk, anoniem

Snel en makkelijk, anoniem

Supersnelle service

Doen precies wat ze beloven en zelfs nog sneller dan dat

Snelle levering, snelle uitslag

De levering was erg snel en de uitslag was er ook binnen de aangegeven tijd. Top! Gelukkig geen soa.

Snel

Snel en zorgvuldig

Snelle en betrouwbare uitslag

24u nadat ik de kit op de post had gedaan, was het resultaat binnen. Snelle en betrouwbare service

Makkelijk en snel

Snel in huis en uitslag was snel bekend

Beter dan top!

Snel resultaat!

Snelle levering, en snel resultaat. Die van mij was er al binnen 24 uur. Wat ik erg fijn vond, dan weet je zo snel mogelijk waar je aan toe bent!

Snel!

Heel snel getest. Gaat wat vlugger dan de ggd :)

Tegen verwachting in Negatief getest. Hertest aangevraagd.

kan ik nog niet beoordelen.

Goedemorgen anoniem, Als er geen bacteriën in jouw sample worden aangetroffen, test je negatief. Lees hier alles over de betrouwbaarheid van de tests: https://testalize.me/betrouwbaarheid/ Heb je nu klachten? Dan is er ook nog de mogelijkheid dat het een andere Soa betreft. Zo lijken de klachten van Mycoplasma heel erg op Chlamydia. Zodra je negatief test op Chlamydia maar klachten aanblijven, is het advies om op Mycoplasma te testen. Als je nog vragen hebt (of krijgt) kan je uiteraard contact opnemen met hi@testalize.me

Goed en snel

Helaas de test niet de volgende dag in huis, maar de dag erop. Zodoende de uitslag pas na het weekend ontvangen. Maar alles duidelijk!

Zeer goede ervaring!

Ik ben heel blij met Testalize, testen is heel gemakkelijk en de uitslag heel snel binnen en ook per mail uitstekend geholpen!

uitstekende service

snel en betrouwbaar!

Goed geregeld

Snelle.service binnen 24.00 uitslag

Handig

Makkelijk, discreet, snel en betrouwbaar.

Snelle uitslag en makkelijk uitvoerbaar

Ik kreeg het binnen en natuurlijk gelijk gedaan en opgestuurd en binnen 2 dagen uitslag

Fijn en snel! ;)

Het is fijn om zonder al te veel moeite zeker te zijn van je zaak!

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf op Soa's.