Snel en duidelijk

Instructies waren makkelijk te volgen. Opsturen van retourbox ook. Uitslag was er snel.

Heel snel. Ook snel de pillen in huis

Goed geholpen

snel geholpen

Snel

Vlekkeloos

Duidelijk, simpel en snel geregeld

Heel tevreden

Snel bezorgd, snel uitslag. Toppers!

Goed product

Veel mogelijk ook behandeling

geen opmerkingen

Snel kunnen testen. Niets aan de hand gelukkig

Goede ervaring

Geen gedoe of gezeur

Lekker dat dit zo kan.

Makkelijk en anoniem

Uitslag liet maar 24 uur op zich wahcten. Erg fijn dat dit zo snel kan.

Heel snel. Wel beetje duur

Heel snel getest. En prettig dat je behandeld kunt worden!

Accuraat, snel, en zeer betrouwbaar. Ik raad iedereen deze site aan bij twijfel aan je zaakje ;)

SOA uitslag bij glutentest

Bij een glutentest de normaalwaarden gekregen van een SOA test. Verwarrend en niet professioneel.

Response from the business owner

Hoi anoniem, Dit is uiteraard niet de bedoeling. Een Soa test heeft geen normaalwaarden. Ik ben daarom erg benieuwd naar jouw uitslag. Zou jij misschien contact kunnen opnemen met [email protected] en jouw code kunnen laten weten? Dan kan ik gaan uitzoeken wat hier getoond is. Onze excuses voor de verwarring! We zoeken dit graag uit.

Fijn om zelf te kunnen testen

Duidelijk instructies en snel uitslag

Goed, alleen verzendingskosten vanuit België zijn hoog, toch bij Bpost

Volgende keer een een PostNL punt gebruiken

Response from the business owner

Dag anoniem, Bedankt voor de beoordeling. Dit is misschien ook iets voor ons om op de site te vermelden. Ik zet dit hier intern op de 'to do list'. Bedankt voor jouw feedback!

Duidelijk en snel

Overzichtelijk, makkelijk en snel de uitslag.

Heel snelle manier van testen

Alles klopt aan de test.

Goed geregeld!

Makkelijk in gebruik en snelle service.

Goede manier om zelf te testen

Aan alles gedacht, ook aan behandeling. De test was snel in huis en uitslag had ik ook weer snel.

Snel en makkelijk te doen

Beter zo dan richting huisarts :)

Makkelijk en anoniem

Makkelijke test met duidelijke instructie. Fijn dat het in de brievenbus kan. Testuitslag duurde inderdaad 5 werkdagen.

Goed en anoniem

2de testen via jullie. Weer tevreden hoor!

Snel!

Vlug getest, gelukkig niets aan de hand. En nu weekend :)

Gemakkelijk en snel

De testkit werd nog dezelfde dag verzonden. Helaas bleek er iets met het label waardoor ik de testkit de volgende dag niet in huis had. Hierover gemaild en ik kreeg binnen enkele uren een reply op de mail met duidelijke uitleg. De volgende dag had ik het alsnog in huis. De testkit heeft een duidelijke instructie en is gemakkelijk in gebruik.

About Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf. Bijvoorbeeld op Soa’s. Gratis eventuele behandeling. Voor 23:59 uur besteld = morgen in huis