Prima, duidelijke stappen en snel resultaat, ik ben opgelucht.

Ik vond het heel fijn en snel werken .

Makkelijker, snel en betrouwbaar.

Snel, makkelijk en betrouwbaar. Een tip, ik wist niet dat je geen melding kreeg als de uitslag online stond. Dus je moet zelf de website bezoeken.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Het klopt inderdaad dat je niet standaard een melding krijgt. Dit komt puur vanwege het anonieme karakter van de test. We weten niet wie we testen, en we hebben dus ook geen gegevens (email of telefoonnummer) om een melding te sturen. Maar je kunt er wel zelf voor kiezen om een email te krijgen als je uitslag er is. Je koppelt dan zelf jouw code aan jouw email. Wij verzenden de melding dan automatisch.

Supersnel

Supersnel geleverd. Als het condoom scheurt wil je toch wel zeker zijn en het liefst zo snel mogelijk. Maken ze waar. Gelukkig negatief dus daar valt een grote last van je schouder af.

Nu ook weer goed geregeld

Vorige keer met chlam en gon was nega dus nu gelukkig nieuwe test kunnen getten voor mycoplasma met lekker kortinkje. Weer nega dus helemaal dik voor mekaar. Would test again!

Goed, makkelijk en snel

Duidelijk uitgelegd, werkt makkelijk, anoniem en je hebt onwijs snel de uitslag!

Super snel en zonder ongemakkelijkheden !

Zodra je de test aan vraagt gaat het super snel, verpakkingen zijn onherkenbaar verpakt en super snel geleverd. Enorm tevreden scheelt een hoop ongemak bij de huisarts !

Betrouwbaar en snelle uitslag

Gemakkelijk te testen en volledig anoniem.

Snel

Snel de uitslag binnen, met een duidelijk uitleg.

Simpel Systeem en uitslag snel binnen

Als je niet zeker bent van je zaakje is dit een uitstekende uitkomst. Zonder the walk of shame naar de dokter.

maar werd niet volgende dag in huis verZonden

Snel en discreet

Ook uitslag in het weekend

Goed geregeld allemaal!

Snelle service!

Goed snelle uitslag

Snelle uitslag en gelukkig negatief goed geregeld..

Snel geregeld!

Uitslag negatief, jammer dat het daarna een andere soa bleek te zijn dus zo een nieuwe bestellen.

Heel snel!

De test werd snel geleverd en de uitslag was na 1 dag al binnen.

Snel, makkelijk en discreet

De test was snel in huis, makkelijk gedaan en de uitslag was snel binnen. Heel fijn! Geen ongemakkelijke gesprekken met GGD of huisarts en toch een betrouwbare uitslag.

Super service, snel en betrouwbaar!

Snel anoniem duidelijk en betaalbaar

Bestel procedure is en service is heel duidelijk anoniem en betaalbaar.

Goed geregeld, snel uitslag

Professioneel

Dit gaat er beter aan toe dan bij de ggd.

Snel en discreet

Geweldige service voor de buiten-de-deur-wipper die niet met condooms aan de slag wil

Top, snel geleverd en snel de uitslag

Binnen 2 dagen de uitslag, nog sneller dan de GGD!

Makkelijk te gebruiken en een snelle uitslag

Het pakketje werd snel geleverd en daar stond duidelijke uitleg op over hoe je de test moet afnemen. Als je het pakketje hebt teruggestuurd krijg je snel de uitslag.

Makkelijk zelf testen en snel uitslag

Met een test in huis is het makkelijk zelf testen en daarna binnen 48 uur de uitslag! Geen gedoe met afspraken bij GGD of huisarts. Via de code kun je zien hoe ver het staat met de uitslag. Test wordt duidelijk uitgelegd hoe te gebruiken en wat te doen daarna. Zeker aan te bevelen!

Super snelle uitslag

Gelukkig was mijn uitslag negatief, maar erg snel binnen. Woensdag op de post, donderdag al uitslag. Top!

Over Testalize.me

Met testalize.me test je zelf op SOA's. Snel. Online. Anoniem.