Snel

Discrete, goede en betrouwbare hulp.

Zeer snel

Gelukkig negatief

Binnen 24 uur uitslag

Makkelijk in gebruik en binnen 24 was de uitslag binnen.

Snelle reactie

Snelle en betrouwbare reactie en evt vervolgacties

Laagdrempelig en snel

Snel. Duidelijk makkelijk

snel, makkelijk, goedkoop

Binnen een week na het bestellen van de test had ik de uitslag al.

Fijn dat het anoniem is

Werkt goed dat het anoniem is

Makkelijke test. Snelle service.

Snel, helder, betrouwbaar

Ik koos voor Testalize omdat verschillende instanties de tests erkennen. De levering kwam razendsnel, net als de uitslag. Bovendien werd het pakket discreet geleverd. Instructies waren helder. Fijne ervaring!

Super service!! Perfecte uitleg.

Het kan echt niet duidelijker! Retour sturen is kinderspel!

Wat een gemak! Perfectie ten top.

Je krijgt een pakketje met een hele duidelijke instructie. Vervolgens stuur je je urine retour. Ik had 36u na het pakket in de brievenbus te hebben gestopt al de uitslag!

Snel en discreet

Snel en discreet en zeer makkelijk thuis te doen, geen gedoe met huisarts en wachttijden.

Snel

Snel test binnen en snelle uitslag

Snel en makkelijk!

Super!! Gaat allemaal lekker snel!

Ik heb maandagavond de test binnen gekregen in een discrete verpakking. Hoe ik de test moest uitvoeren was erg duidelijk beschreven. Het uitstrijkje afnemen was erg makkelijk daardoor. Ik hoefde het doosje alleen in de brievenbus te doen, en 2 dagen later had ik de uitslag. Ik ben zeer tevreden.

Helder discreet en snel

Snel de uitslag en discreet

Heel goed en snel

Super en snel!

Goede service, duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

Supersnel en eenvoudig

Na bestellen (uit België) kreeg ik de dag nadien al mijn test aan. Jammer was wel dat het pakjesbedrijf geen goede tijdsindicatie kon geven. Heb de test net over de grens in Nederland op de post gedaan op donderdag en vrijdagavond had ik al uitsluitsel (geen slecht nieuws gelukkig ;-) ). Zou voor veel andere Belgen wel handig zijn om ook vanuit België even snel te kunnen versturen als uit Nederland.

Snel zekerheid

Snel zekerheid

Helemaal top, snel uitslag en duidelijke instructie!

Snel en betrouwbaar

Snelle service en betrouwbare uitslag.

Goed en snel

De test is zeer makkelijk en snel uit te voeren. Je krijgt snel reactie en het is gewoon via de post te doen.

Pakketje was een dag later, maar de uitslag op de dag van ontvangst !!

Heel fijn en snel

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf op Soa's.