uitstekende service

snel en betrouwbaar!

Goed geregeld

Snelle.service binnen 24.00 uitslag

Handig

Makkelijk, discreet, snel en betrouwbaar.

Snelle uitslag en makkelijk uitvoerbaar

Ik kreeg het binnen en natuurlijk gelijk gedaan en opgestuurd en binnen 2 dagen uitslag

Fijn en snel! ;)

Het is fijn om zonder al te veel moeite zeker te zijn van je zaak!

Snel en duidelijk

Nadat ik een telefoontje kreeg dat een van mijn sex partners besmet was ben ik direct de test gaan bestellen,(we swingen). na 24 uur was de uitslag er al!!

Snel en discreet!

Test makkelijk af te nemen. Via de brievenbus verstuurd. Snel en discreet antwoord!

Super fijn

Zoals dit is gegaan, is super fijn. Maandag de test binnen gekregen. Direct test uitgevoerd. Direct weer op de post ermee. En nu woensdag. En al de uitslag.

Snelle levering en snel resultaat

Je kreeg het snel thuisgestuurd en ook de uitslag was snel binnen.

Anoniem en snel.

Goede gebruiksaanwijzing, resultaat binnen 28 uur.

Werkt super handig

Heel fijn

Is super makkelijk en snel. Hele fijne ervaring gehad.

Super snelle uitslag

Snelle uitslag, snelle bezorging, erg discreet

Snel!

Uitslag binnen 24 uur. Duidelijke site, top product

Goede vervanger ggd/huisarts

Goed en duidelijk Gelukkig negatief getest Maar mocht je positief testen en pas in de avond uitslag hebben kun je niet gelijk aktie ondernemen pas de volgende dag.. Helaas ook niet in het weekend .

Dag Anoniem, Bedankt voor je review. Je kunt direct actie ondernemen. Je kunt de behandeling direct aanvragen. Maar iedere aanvraag moet gecontroleerd worden door eerst de huisarts, en daarna de apotheker. Dit kost even wat tijd.

Handig, snel en discreet

Supersnel uitslag en volledig anoniem, aanrader!

Super snel en handig

Was gebruiksvriendelijk: in twee dagen de uitslag na dat ik de test besteld had

Ideale oplossing.

Snel en gemakkelijk

Snel en discreet

Snel thuis en snel de uitslag. Makkelijk in gebruik met eenvoudige instructies.

Makkelijk en snel!

De test is makkelijk zelf af te nemen en het resultaat was snel bekend. Makkelijk, snel en anoniem!

Prima, duidelijke stappen en snel resultaat, ik ben opgelucht.

Ik vond het heel fijn en snel werken .

Makkelijker, snel en betrouwbaar.

Snel, makkelijk en betrouwbaar. Een tip, ik wist niet dat je geen melding kreeg als de uitslag online stond. Dus je moet zelf de website bezoeken.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Het klopt inderdaad dat je niet standaard een melding krijgt. Dit komt puur vanwege het anonieme karakter van de test. We weten niet wie we testen, en we hebben dus ook geen gegevens (email of telefoonnummer) om een melding te sturen. Maar je kunt er wel zelf voor kiezen om een email te krijgen als je uitslag er is. Je koppelt dan zelf jouw code aan jouw email. Wij verzenden de melding dan automatisch.

Supersnel

Supersnel geleverd. Als het condoom scheurt wil je toch wel zeker zijn en het liefst zo snel mogelijk. Maken ze waar. Gelukkig negatief dus daar valt een grote last van je schouder af.

Nu ook weer goed geregeld

Vorige keer met chlam en gon was nega dus nu gelukkig nieuwe test kunnen getten voor mycoplasma met lekker kortinkje. Weer nega dus helemaal dik voor mekaar. Would test again!

Goed, makkelijk en snel

Duidelijk uitgelegd, werkt makkelijk, anoniem en je hebt onwijs snel de uitslag!

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf op Soa's.