Thuis testen met een betrouwbaar resultaat!

Vlak voor het weekend besteld en zaterdag in huis. Toen bedacht dat op zondag en maandag de post niet gaat, dus op dinsdagochtend de test gedaan en gelijk op de bus gedaan. Op donderdag de uitslag, dus alles binnen een week gepiept.

Goede ervaring

Snel, discreet, en duidelijk

Prima service.

Heel makkelijk en snel geregeld.

Binnen 2 dagen was het resultaat binnen. Super handig dus!

Snel en effectief

Snelle verzending en snel resultaat

Prima manier van testen en snel uitslag

Instructie is duidelijk en makkelijk te volgen.

Snel en kundig, fijn dat t anoniem is en je het makkelijk zelf kunt terugsturen.

Erg snel en discreet

Snelle uitslag ! En discreet wat super fijn is !

Simpel en snel!

Ik had mijn pakket snel binnen. Simpele en duidelijke uitleg. Handige retour box om gratis mee te retourneren. Zondag op de post en dinsdag middag de uitslag. Zou hier zeker weer een test kopen!

Heel goed en snelle service

Snelle discrete levering supersnel uitslag

Hele fijne anonieme vorm van testen. Heel professioneel en discreet. Netjes verpakt en heel helder qua afname en uitleg. Uitslag opvragen heel makkelijk en gewoon allemaal vanuit huis. Goed lab rapport en bij het vinden van een soa professioneel contact en behandeling is inclusief. Echt een aanrader!

Snelle goede service

Paar keer gebruik gemaakt, snelle levering plus uitslag.

Heel handig en gemakkelijk

Het is super handig dat je discreet thuis het monster kan afnemen en vervolgens simpelweg op de bus kan doen. Snel resultaat zonder gedoe, prima!

Vlot en betrouwbaar

Heel snel getest. Gelukkig geen soa.

Snel en makkelijk!

Het werkt super makkelijk en discreet. Duidelijke omschrijving en na het opsturen ook heel snel de uitslag. Super!!

Snel! En lekker anoniem

Prima alternatief voor die ggd. Daar kon ik niet heen vanwege corona...

Makkelijk, snel en anoniem

Makkelijk, snel en anoniem

Super snel en handig

Aanrader

Fijn dat op deze manier getest kan worden anoniem.

Ik vind het wel altijd spannend dit te doen.

Heel blij mee

Discreet en heel snel geregeld! Ik heb de box donderdag op de bus gedaan en mijn uitslag stond vrijdagavond online. Heel blij mee. Ook fijn dat de retourbox heel neutraal van uiterlijk is in plaats van 'HALLO, HIER EEN SOATEST VAN TESTALIZE ME'.

Snel en betrouwbaar

Huisarts raadde de test aan. Tevreden met manier van werken en gelukkig valt de uitslag ook niet tegen.

Makkelijke test

Snel uitslag

Snelle service.

De test snel in huis. Duidelijke uitleg. Snel de uitslag.

Snelle uitslag

Eenvoudig te bestellen en retourneren.

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf op Soa's.