Helemaal tevreden

Op tijd in huis en snel de uitslag. Verders geen moeilijk gedoe bij een huisarts o.i.d.

2de keer getest. Goede oplossing

Geen vervelende vragen of gedoe

Hele snelle service

Heel tevreden

Snel getest. Geen poespas.

Goede manier om je te laten testen.

Dit is dus een super chille service! Binnen no time de test in huis, makkelijk te gebruiken ook, en snelle uitslag.

Snel, makkelijk en anoniem

Makkelijk uit te voeren, en snelle uitslag.

Snel en handig

Snelle en handige manier om te testen

Snel en gemakkelijk

Snel bezorgd. Gemakkelijk te gebruiken

Gemakkelijk en snel

Kwam super snel binnen en ook het testen heb je zo gedaan! Ook de uitslag kwam super snel. Wanneer je twijfelt over een soa is dit echt een aanrader. Je bent binnen 2/3 daagjes zeker of je een soa hebt opgelopen ja/nee.

Snel de uitslag!

Ik moest mij twee weken geleden laten testen en kwam uit bij Testalize. Had nog niet eerder van ze gehoord, maar werkt echt voortreffelijk. Gelukkig kreeg ik een negatieve uitslag.

Dankzij deze test niet meer onzeker

Ik voelde me vet onzeker, omdat ik dacht dat ik een soa had opgelopen. En de dokter had me deze test aangeraden. Gelukkig geen soa en ben nu dus super opgelucht!

Gemakkelijk en snel

Snel en gemakkelijk

Snel verzonden en snelle uitslag

Snel verzonden en snelle uitslag

Goed bedrijf

Snel de uitslag

Supermakkelijk, lekker snel!

Kijk, dit is een topontdekking! Ik had de test ondanks de verwachte drukte binnen 24 uur in huis. En een dag later had ik de uitslag al! De test zelf is eenvoudig af te nemen met duidelijke instructies. Ik beveel het anderen nu ook aan. Veel makkelijker dan huisarts of GGD.

Uitstekenf

Snel reageren, test snel in huis en uitslag snel aanwezig. Helaas negatieve uitslag maar ik bel morgen de huisarts!

Helemaal tevreden

Na een foutje in de privé sfeer zal ik maar zeggen, toch maar besloten om een soa test te doen. De test werd snel geleverd en was makkelijk en heel duidelijk in het gebruik. En last but not least: negatief!! Goed bedrijf, ook met een goede klantenserice, dus ik raaad ze aan

De test snel in huis, en net zo snel de uitslag!

Op zondagavond besteld, en op donderdagochtend de uitslag! Alles goed en duidelijk in de beschrijving, het kan eigenlijk niet mis gaan.

Snel en betrouwbaar

De test is snel in huis, makkelijk en snel te doen en de uitslag is na op de bus doen ook snel binnen. Geen week in onzekerheid wachten.

Perfecte test en zeer snelle uitslag

Pakket zou nooit ontvangen zijn, naar geld kun je fluiten

Pakketje is bij bezorgster nota bene in persoon afgegeven en zij verzekert dat zij deze direct dag erna bezorgd heeft. Ik mail mijn bestelgegevens door, maak een foto van mijn testkaart en word erop gewezen dat de fout wel bij mij zal liggen. Ze raken namelijk nooit wat kwijt. 50 euro door mijn neus geboord en je krijgt nog een bijzonder grote mond en respectloos gedrag over de mail terug. Wegblijven bij dit bedrijf waar een vies luchtje vandaan komt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Nu twee dagen later krijg ik het verzoek, zonder een oplossing te bieden, om mijn recensie te verwijderen of aan te passen van Testalize. Lekker makkelijk natuurlijk, zo ben je ook direct van je zeurende klant af. En nee, ik pas mijn recensie niet aan, noch ben ik van plan deze te verwijderen zonder dat mijn geld terugbetaald is.

Beste Abdes (of zoals je jezelf ook wel noemt: Anton/Erwin/Esther), Bedankt voor je review. Maar zoals je weet wijkt de echte gang van zaken af van wat jij beschrijft. Je hebt 5 verschillende verhalen verzonnen, en gebruikt valse namen. Toen je hier niet mee bereikte wat je hoopte heb je op Trustpilot en op Kiyoh valse reviews geschreven. Ook hier weer onder verschillende namen... Op zaterdag 19 december mailde je 'Heb maandagmorgen de sample op de post gedaan' (14 december red.) en dat je nog geen uitslag had. Je beschuldigde ons in dat eerste bericht letterlijk direct van 'afzetterij'. Wij hebben je toen laten weten dat het zeer druk is bij PostNL en dat er vertragingen zijn. We hebben je verzocht nog even af te wachten. Op zondag 20 december mailde je toen ineens dat je je sample zelf bij het lab had afgegeven. Wij gaven toen aan dat je de dag ervoor nog zei dat je je sample maandagmorgen op de post had gedaan. Op maandag 21 december mailde je vervolgens weer een heel ander verhaal:'Ik heb twee weken geleden op vrijdag mijn testpakket meegegeven aan mijn buurjongen die heel toevallig jullie postcode rijdt en deze dus direct voor me meegenomen heeft. Hij verzekerde me dat deze de komende maandag direct bezorgd zou worden. Dit heeft hij me maandagavond nog bevestigd. Ik heb niks meer vernomen en mijn uitslag staat nog niet online.' In 3 dagen gaf je dus 3 verschillende versies van hoe de retourbox bij ons lab terecht zou zijn gekomen. In de derde versie was de retourbox ook ineens 2 weken onderweg ipv 1 week. (7 december verzonden ipv 14 december). Toen we je vragen stelden over de aflevering door je buurjongen was het ineens door je buurjongen aan een collega van hem gegeven, en door haar meegenomen en op dinsdag bezorgd (versie 4). Later volgde nog versie 5: dat het via het depot bij die collega van je buurjongen was gekomen, en toch niet als pakket maar als briefpost was bezorgd. Niet alleen heb je 5 versies van wat er gebeurd zou zijn. Je geeft op zaterdag 19 december aan dat je binnen 48u uitslag verwachtte. Waarom wacht je dan 2 weken met contact opnemen als je zo zeker wist dat het lab je sample had? Je begrijpt dat al het bovenstaande het echt wel rechtvaardigt dat wij jou een aantal vragen stelden. Erg vreemd om het plaatsen van opmerkingen en stellen van terechte vragen een 'grote mond' en 'respectloos gedrag' te noemen. Er is je ook nog gevraagd wat je nu dan van ons verwacht, maar op die vraag heb je niet eens antwoord gegeven.... Toen je kennelijk niet de reactie van ons kreeg die je wilde, heb je aangekondigd recensies te gaan plaatsen over ons. En dat is uiteraard je goed recht. Het is alleen niet de bedoeling dat je dingen online zet die niet waar zijn. Er is in dit geval sprake van een onrechtmatige daad, smaad en laster. En dit is strafbaar. Aanvulling: Bovenstaande reactie hebben wij ook op Trustpilot geplaatst. Je hebt je review daar toen opeens verwijderd. Ook heb je ons gemaild dat je wilde dat wij je review op deze site zouden verwijderen en mailde je ‘Toch wel bijzonder dat je van een leugenaar met een neppe en nooit verstuurde of nooit aangekomen code een resultaat online kunt plaatsen...’ Maar wij kunnen reviews helemaal niet verwijderen. Dat zou niet heel transparant zijn. Gezien je steeds afwijkende verhalen weten we niet wanneer je sample is ingestuurd, maar het sample met jouw code is op 22 december bezorgd bij het lab. Diezelfde avond stond je uitslag nog online.

Helemaal prima

Niets aan te merken

Helemaal ok!

omg ik dacht dat ik dus een soa had en heb deze test op basis van reviews genomen. Ging allemaal super gemakkelijk en snel enzo. Pakketje werd snel en anoniem thuis bezorgd. Testen was super easy en duidelijk. Daarna weer verstuurd zoals stond aangegeven en gelukkig negatief als uitslag. Ik ga zeker nog een keer testen. Ook omdat ze me korting gaven voor een 2e test ;)

Helemaal tevreden

De test was zoals verwacht. Gewoon zelf thuis makkelijk uitgevoerd en daarna op de bus gedaan. Was allemaal goed uitgelegd. En helaas positief getest, maar de vervolgstappen waren direct uitgelegd. Dus ik ben ook via hun behandeld en inmiddels weer gezond.

Heel tevreden. Snel en veel goedkoper dan huisarts

Top. Niets meer aan doen.

Over Testalize.me

Met testalize.me test je zelf op SOA's. Snel. Online. Anoniem.