Goede ervaring

Fijne ervaring!

Top product. Geen gedoe

Negatief getest. Dus echt geen gedoe :)

snel

test snel in huis, eenvoudig volgens stappen te volgen, donderdag test op de bus gedaan, zaterdagochend uitslag binnen

Snelle manier van testen

Geen soa gelukkig

Binnen bijna 24 uur heb ik mijn resultaten binnen. Het is allemaal erg goed geregeld.

Heel snel. Met positief gelijk medicijnen

Blij dat ik niet naar onze huisarts hoef!!!

Snel getest. via ggd

via ggd in goes getest met deze test. heel fijn

Snel, betrouwbaar en discreet, wat wil je nog meer?

Snel en betrouwbaar

Ik had snel de uitslag via de mail.

Goede ervaring

Testen is prima te doen en uitslag is er snel.

Medicijnen bezorgd!

Ik bleek chlamidia te hebben maar kon gelijk worden behandeld. Medicijnen werden gewoon thuisbezorgd. Ideaal!

goed, betrouwbaar en snel!

Snelle verzending en snelle uitslag

Goede service via klantenservice toen mijn pakket eerst niet geleverd was kreeg ik snel een vervangende opgestuurd. deze was met één dag in huis, gelijk opgestuurd en een dag later de uitslag al.

Lekker praktisch

Fijn dat pakketje gewoon thuisbezorgd wordt, kost weinig tijd en instructies zijn duidelijk

Snel, betrouwbaar, anoniem

super

2de keer. Weer goed

Nu 2 keer getest en gewoon blijvend tevreden. Gelukkig negatief uitslag

Snel uitslag

Na een partnerwaarschuwing is het prettig om een zo snelle uitslag van mijn soa test te hebben. Maandag de test retour gestuurd, dinsdagavond al de uitslag.

Heel goed om zo te kunnen testen!

Die behandeling niet nodig gehad, maar fantatisch dat jullie dit aanbieden

Snel in huis en betrouwbaar

Het ging snel

Manier van testen was heel duidelijk, snel en handig.

Tevreden met zeer snelle manier

uitslag was er al binnen 24 uur.

Anoniem en snel

Geen soa gelukkig

Snel en efficient

Besteld en volgende dag in huis. Je krijgt geen mail wanneer de uitslag bekent is, maar wanneer je de code gebruikt na een kleine 48 uur, is de uitslag al te vinden.

Vlug en betrouwbaar

Via huisarts bij jullie uitgekomen. Die zei dat het betrouwbaar was. Heel fijn dat je online kan testen.

Snel en accuraat

Het is fijn om in een stressvolle periode snel een antwoord te hebben (en wanneer nodig ook toegang te hebben tot behandeling)

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf. Bijvoorbeeld op Soa’s. Gratis eventuele behandeling. Voor 23:59 uur besteld = morgen in huis