Snel en betrouwbaar

Stappen waren heel goed op te volgen en de uitslag was supersnel binnen!

Duidelijk en makkelijk

Ik ben tevrede.

Snel discreet en betrouwbaar

Hele fijne discrete manier om erachter te komen of je een Soa hebt. Testrapport zo door kunnen sturen naar de huisarts. Ook behandeling via testalize me gedaan. En binnen een dag in huis. Heel fijn. Ook de informatie wat te doen bij een Soa helder en helpend. Aanrader dus.

Snel , gratis behandeling

Snelle uitslag. Simpel systeem. en niet duur. Fijn ook dat medicatie inbegrepen is , voor het geval dat. Gelukkig had ik geen Soa

Heel goed en snel

Een goedkope manier om snel te weten of je iets onder de leden hebt of niet.

accuraat en snel

Fijn dat er een betrouwbare mogelijkheid voor anoniem testen bestaat! Het is makkelijk en duidelijk in gebruik. En ik had mijn test op maandag verstuurd en op dinsdag de uitslag al binnen. heel fijn!

Snel!

Fijn anoniem ! Voor mij een uitkomst omdat ik even geen tijd had voor een bezoek aan de huisarts.

Super gemakkelijk snel en betrouwbaar

Top manier om snel en gemakkelijk een SOA test te doen. De test werd volgende dag al bezorgd. Het afnemen is gemakkelijk en ik had het resultaat binnen op de zelfde dag dat het in het lab aankwam. Super!

Fijn dat dit anoniem kan en niet via de huisarts is toch altijd zo shamend bij de huis arts natuurlijk

Duidelijk.

Snel en duidelijk . Geen opmerkingen

Anoniem en snel

Binnen 2 dagen na versturen op de post de uitslag.

Goed en anoniem geregeld

Duidelijk en simpel te regelen. Per stap hoe verder aan te pakken indien positief. Goede website.

SNEL EN EFFICIENT

BINNEN 36 UUR NA HET INSTUREN DE UITSLAG. ALLES ZEER EFFICIËNT

Very fast and reliable

A discreet, reliable and reasonable price

Makkelijk/ goede uitleg

Prima dienstverlenging!

Makkelijk en snel

Een test bestellen bij Testalize is makkelijk en snel. Je hoeft niet te wachten totdat er een afspraak mogelijkheid is. Daarnaast kan het thuis, wat heel prettig is.

Anoniem en snel

Test snel ontvangen met een heldere instructie. Uitslag was ook snel bekend.

Slecht na drie dagen nog niks ontvangen.

Gewoon goed

Beste, Wij zien op uw emailadres geen bestelling terug. Ook zien we geen vraag van u terug. Heeft u wel besteld via testalize.me? Zo ja, neemt u dan even contact op met hi@testalize.me.

Geweldig, heerlijk anoniem en gewoon vanuit huis

Super snel en makkelijk

De test is makkelijk te doen en heb snel de uitslag

Super service, test snel binnen, uitslag ook

Binnen 1 dag de test en binnen 2 dagen de uitslag. Werkt heel makkelijk en is ook anoniem. Ik verkies dit boven de huisarts.

Makkelijker gebruik snelle uitslag

Fijn om thuis te kunnen gebruiken en de uitslag is er erg snel.

Snel en discreet

Super snel binnengekregen. Fijne gebruiksaanwijzing en ook binnen 48 uur mijn resultaat! Top

Snel uitslag

Donderdag verstuurd en zondag uitslag binnen

Over Testalize.me

Met testalize.me test je zelf op SOA's. Snel. Online. Anoniem.