Snelle uitslag en anonimiteit gegarandeerd

Met Testalize.me heb je snel je testkit binnen en heb je na het opsturen snel duidelijkheid over eventuele soa's. Door gebruik te maken van een code is de uitslag volledig anoniem.

Snel en professioneel!

De testen zijn voorzien van goede duidelijke uitleg! De uitslag is makkelijk zelf online op te vragen, alles anoniem, super!

snelle uitslag!

ondanks de dag vertraging in de verzending was de uitslag er snel! En discreet.

Discreet

Een dag na mijn bestelling werd het bezorgd. Makkelijk om zelf de test af te nemen. En super snelle uitslag! Goede service en vooral discrete manier van omgaan met klant.

Snelle manier om erachter te komen of je iets onder de leden hebt.

Ik kon een snelle test afnemen en had dus snel de uitslag.

Eenvoudig, snel en anoniem

Goed, snel en anoniem

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg positief, gelukkig was de uitslag negatief :) Het is snel, anoniem en relatief goedkoop. Ook scheelt het een ongemakkelijk bezoekje bij de huisarts

Snel resultaat

Snel resultaat!

Duidelijk en snel

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd. Het testen zelf is ook makkelijk. Het pakket op de bus doen en een dag later de uitslag.

Zit het je dwars, laat je testen!!

Altijd goed om jezelf te laten testen ook als je geen klachten hebt. Door de test ben ik erachter gekomen dat ik toch een soa heb opgelopen. Niet fijn..

Snel en super simpel zekerheid

De test was de volgende ochtend al binnen, avond daarvoor besteld! Afname is gemakkelijk, stappen duidelijk vermeld. Gratis retourneren, zonder moeilijk printwerk. Enige is dat de mails steeds in spam belanden.

Snel en betrouwbaar

Stappen waren heel goed op te volgen en de uitslag was supersnel binnen!

Duidelijk en makkelijk

Ik ben tevrede.

Snel discreet en betrouwbaar

Hele fijne discrete manier om erachter te komen of je een Soa hebt. Testrapport zo door kunnen sturen naar de huisarts. Ook behandeling via testalize me gedaan. En binnen een dag in huis. Heel fijn. Ook de informatie wat te doen bij een Soa helder en helpend. Aanrader dus.

Snel , gratis behandeling

Snelle uitslag. Simpel systeem. en niet duur. Fijn ook dat medicatie inbegrepen is , voor het geval dat. Gelukkig had ik geen Soa

Heel goed en snel

Een goedkope manier om snel te weten of je iets onder de leden hebt of niet.

accuraat en snel

Fijn dat er een betrouwbare mogelijkheid voor anoniem testen bestaat! Het is makkelijk en duidelijk in gebruik. En ik had mijn test op maandag verstuurd en op dinsdag de uitslag al binnen. heel fijn!

Snel!

Fijn anoniem ! Voor mij een uitkomst omdat ik even geen tijd had voor een bezoek aan de huisarts.

Super gemakkelijk snel en betrouwbaar

Top manier om snel en gemakkelijk een SOA test te doen. De test werd volgende dag al bezorgd. Het afnemen is gemakkelijk en ik had het resultaat binnen op de zelfde dag dat het in het lab aankwam. Super!

Fijn dat dit anoniem kan en niet via de huisarts is toch altijd zo shamend bij de huis arts natuurlijk

Duidelijk.

Snel en duidelijk . Geen opmerkingen

Anoniem en snel

Binnen 2 dagen na versturen op de post de uitslag.

Goed en anoniem geregeld

Duidelijk en simpel te regelen. Per stap hoe verder aan te pakken indien positief. Goede website.

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf op Soa's.