Snel en duidelijk

Snelle levering en snel een uitslag. De benodigde medicatie was ook snel geleverd. Kortom; verstandig je te testen en verstandig dat via testalize.me te doen.

Ideaal anoniem snel en goedkoop

Ontzettend snel. Ook via whatsapp

De uitslag was er niet alleen snel. Ik kreeg binnen 10 minuten antwoord op mijn vraag.

Goede ervaring. Snelle service

Goed, het was eens snelle service en fijn dat het anoniem is

Makkelijk en snel

Test snel in huis en uitslag vervolgens ook vrij snel ontvangen.

Snel en discreet

Snel, makkelijk en discreet

Uitslag binnen 1 dag, top!

Binnen 1 dag uitslag. Netjes verpakt.

Mooi man

Echt product. Snelle uitslag

Ik was al eens eerder getest via Online SoaPoli. Maar daar kreeg ik een heel ander product dan ze op de website afbeelden. Hier krijg je wat je ziet. Fijn dus. Uitslag was er heel snel.

Snel en betrouwbaar

De test is makkelijk en de uitslag was binnen 36 uur binnen.

Goed en snel

Altijd snel je uitslag

Snel en goed geregeld

Snel en anoniem geregeld

Snelle uitslag en makkelijke test

Ik heb de test besteld en had em de dag erop al binnen zelfde dag terug gestuurd en had de dag erop al de uitslag goed geregeld en snel resultaat gelukkig negatieve test uitslag

Fijn en snel.

Snel, anoniem, fijn, stress verminderend, duur.

Super simpel om te testen!

Snel besteld, discreet bezorgd, simpel om te testen en de uitslag was snel bekend!

Goede service met snelle uitslagen

Super fijne ervaring, de test is snel binnen en na het inleveren krijg je ook snel je uitslag. Indien je positief test ontvang je ook de antibiotica.

Makkelijke en duidelijk instructies. Snel in huis en goede service.

Snelle levering en uitslag

Je ontvangt het bestelde snel maar ook de uitslag is snel beschikbaar dus niet lang in onzekerheid

Snel en anoniem

Meerdere keren hier getest en elke keer snel en anoniem resultaat

Snel

Snelle afhandeling

Heel snel.

Ook snel reacvties op vragen via whatsapp

Makkelijk,snel,discreet

Na het bestellen snel in de brievenbus, duidelijk instructies en steriele benodigheden. Makkelijk terug te sturen en snel resultaat. Heel goed ervaren.

Goede en snelle service

Hele snelle service en makkelijk!

Snel geregeld. alles online

Mooi dus.

Echt onder de indruk van testalize. Binnen vier dagen had ik de test, de uitslag en de behandeling. Een stuk sneller en makkelijker dan bij de huisarts. Het is het geld meer dan waard!

Bedankt voor de lovende woorden! Daar zijn we erg blij mee.

Over Testalize.me

Niet helemaal zeker van je zaak(je)? Test jezelf. Bijvoorbeeld op Soa’s. Gratis eventuele behandeling. Voor 23:59 uur besteld = morgen in huis