Mooi

Mooi

Netjes verpakt!

Snelle service en leuke mogelijkheden tegen een redelijke prijs.

Niets ontvangen

Helaas niet mogen ontvangen

1ste keer besteld. Schattig geboorte koffertje met naam en afbeelding. Mooi en snel geleverd. Goed verpakt. Top!

goede snelle levering

Fijn om te horen Marion en bedankt voor je review.

Een fijne persoonlijke ervaring

Besteld, betaald en snel geleverd met een letterlijke strik eromheen. Ik zeg: +1

Beste Kees-Jan, bedankt voor je fijne en heel leuk geschreven review.

Snelle levering en product als omschreven.

Heel graag gedaan Naomi en bedankt voor je review.

Had een vraag en kreeg heel snel reactie en werd meteen aangepast.

Beste Johan, we proberen de klant altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je review.

De stickers zijn snel geleverd. Mooi en goed. Nadeel: niet goedkoop incl. Leverkosten

Beste Danny, blij om te horen dat je tevreden bent met onze stickers. Helaas kost verzenden altijd geld, daar kunnen wij ook niets aan veranderen. Bedankt voor je review.

Snel en goede communicatie

Voor ons petekind zochten we een mooie persoonlijke handdoek om cadeau te geven voor haar zwemdiploma. Die vonden we bij Lieve Labels. Het pakket was snel binnen en mooi ingepakt. De communicatie verliep ook soepel. Wat ons betreft een aanrader:)

Blij dat we je vlot hebben kunnen helpen Esther. Bedankt voor je review.

Snelle service en erg mooi resultaat!

Ruime keuze in knuffels, snelle service en erg mooi resultaat!

Dat horen we graag S. Tot de volgende bestelling en bedankt voor je review.

Tut popjes zien er fantastisch uit . Mooi geborduurd. Kleur van het oor , zelfde kleur als de naam .

Beste Marja, Heel veel plezier met je aankoop. Bedankt voor je review.

Supersnel en precies zoals verwacht!

Aanrader! Supersnelle levering! Leuk assortiment!

Heel fijn om te horen Sandra. Bedankt voor je review.

Bedankt voor de mooie sticker met gebruiksaanwijzing!

Beste Patricia, Heel graag gedaan hoor. En bedankt voor je review.

Duidelijke beschrijving en artikelen naar wens

Graag gedaan Maria. Bedankt voor je review.

Wat een snelle service hebben jullie zeg!

Beste Deniz, Fijn om te horen dat alles op tijd is geleverd. Bedankt voor je review.

Voor herhaling vatbaar

Een leuk tutpopje en zeer fijn dat de naam geborduurd is in plaats van erop geplakt. Heel leuk kraamkado.

Beste Wendy, dat horen we graag. Bedankt voor je review.

Vond het onduidelijk welke maat je nou dag gekozen en waar je de maat kon kiezen.

Doordat het onduidelijk was en ik het niet een 1 oogopslag kon opmaken welke maat ik nou besteld had, heb ik een te kleine badjas voor mijn nichtje van 1 gekocht. Dus ik kon gewoon nog een badjas bestellen. En ben nu dus voor 1 goed badjasje het dubbele kwijt!! En aangezien het gepersonaliseerd is kan je dat niet ruilen. Het is mss wel een idee om alles overzichtelijker te maken en elk detail duidelijk kiesbaar op je pagina hebben. Ik ging terug zoeken en het enige wat ik vond was babybadjas!!!! Geen maatjes bij mijn bestelling i.i.g.

Beste Tamara, Vervelend om te horen dat het badjasje niet de juiste maat was. Wij zijn van mening dat we toch wel duidelijk zijn in onze maatvoering. We hebben diverse badjasjes welke je kunt vinden via de categorie bad of via onze zoek functie. Hier heb ik een overzicht voor je: https://www.lievelabels.nl/product-tag/badjas/ Bij de badjas die je hebt besteld staat duidelijk bij 0-12 maanden. Indien je nichtje al 1 is, dan adviseren wij zelf altijd het badjasje 1-2 jaar. Mocht je getwijfeld hebben over de maat, had je natuurlijk altijd even een mailtje kunnen sturen. Niettemin waarderen we je eerlijke review.

Leuk

Vond wel de letters van emma erg groot.

Beste Willemijn, We proberen het vlak altijd zo goed mogelijk te vullen. Het blijft persoonlijk of je dat dan te groot of te klein vindt. Wat voor de een te groot is, is voor de ander de wens. Niettemin hoop ik toch dat je er veel plezier van hebt. Bedankt voor je review.

Fijne website en snelle levering

Cadeautje is mooi ingepakt en ziet er uit zoals ik het bedacht had

Beste I, wat fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor je review.

Mooie handdoeken

De handdoeken met naam zien er mooi uit en de service is top. De volgende dag werden ze al bezorgd.

Beste Marinus, Fijn om te horen dat alles voorspoedig is verlopen en bedankt voor je review.

Weer een toffe badcape met naam

Goede prijskwaliteit verhouding en snelle levering.

Graag gedaan en tot de volgende Marieke,

Snelle uitstekende service

We hadden voor onze Stichting Santa’s Bikers & Trikers. Snel raamstickers nodig. Lieve Labels heeft ons daar ontzettend goed en snel mee geholpen

Beste Santa's Bikers & Trikers, Heel graag gedaan hoor. En wellicht tot een volgende keer. Bedankt voor de review.

Super leuk cadeau

Snelle verzending. Goede kwaliteit

Heel graag gedaan M. Bedankt voor je review.

Bedrijfsgegevens

Wilhelminiastraat 90 E

5104 GD Dongen

06 41452020

[email protected]

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.