Alles top !

Snelle levering Mooi Product Goede prijs/kwaliteit

Snel en netjes

Makkelijke website en handig dat het opgehaald kan worden.

Beste Anouk, fijn om te horen en alvast een hele mooie Dongense Zomerspelenweek toegewenst.

Snelle en correcte levering

Prima product met een mooie uitstraling

Beste Debby, bedankt voor je mooie review.

Tevreden!

Dan zijn wij dat ook Anke. Bedankt voor je review.

Snel geleverd!

Ontzettend leuk stickers! snel geleverd niet verwacht. Zeer zeker voor herhaling!

Wat fijn om te horen Nenna. Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling dan maar.

Snelle bestelling Snelle levering Stickers zijn echt goede kwaliteit

Beste Birgitta, natuurlijk zijn onze stickers van goede kwaliteit. Je boft dat je je bestelling snel in huis hebt, want PostNL heeft veel vertraging op het moment. Bedankt voor je review.

Snelle levering, makkelijk bestellen

Mooie kwaliteit stickers

Heel graag gedaan Mirjam en bedankt voor je review.

Sheilla

Super!!!

Fijn om te horen Sheilla, bedankt voor je review.

Shirtjes zijn weer top!

Shirtjes met bedrukking besteld, zijn weer erg mooi geworden en kids zijn er blij mee! Mooie zaak en goede service!

Beste Gaby, bedankt voor je review en een hele mooie Dongense Zomerspelenweek toegewenst.

Betaald maar nooit ontvangen

Ik heb voor het uitdelen van de traktatie voor mijn zoontje hele leuke stickers besteld. Betaald en de verzendkosten tezamen via IDEAL. Mijn zoontje vol spanning wachten maar tot op heden NIETS ONTVANGEN!!! Je betaald dus voor iets wat je niet krijgt. Een domper voor je portemonnee en een zware teleurstelling voor mijn zoontje want die.moest uiteindelijk trakteren zonder de betaalde stickers

Beste Daphne, Vervelend om te horen, maar we krijgen op dit moment veel klachten omtrend vertragingen bij PostNL. We hebben daar helaas geen invloed op. We zien dat we jouw bestelling 3 juli al hebben verzonden. Helaas heeft PostNL hem nog niet kunnen bezorgen. PostNL geeft zelf aan, dat ze er tot 2 weken over mogen doen om briefpost te bezorgen. Heb je na woensdag nog niets ontvangen, neem dan weer contact met ons op en dan kijken we wat we kunnen doen. Bedankt voor je review. _________________________ Update 24-7-2024 Nadat Daphne heeft aangegeven niets te hebben ontvangen hebben wij het geld teruggestort.

Jammer

Vrijdag besteld...etiket nodig voor de vrijdag erop...niet binnen...dus niets meer aan...jammer van het geld.

Beste Angelique, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben even gekeken naar je bestelling en we hebben deze 6 juli op de post gedaan. Helaas krijgen we op dit moment enorm veel klachten over de bezorging van PostNL. Maar er is ook goed nieuws: tot op heden zijn alle bestellingen uiteindelijk wel bezorgd, hetzij wat later. We willen dan ook voorstellen nog even af te wachten. Indien je volgende week nog niets hebt ontvangen, kun je contact opnemen via onze website. Bedankt voor je review.

Goede en snelle levering en mooie stickers

Goede en snelle levering en mooie stickers

Zo te horen heb jij geluk gehad met de bezorging in deze tijd Manon. Bedankt voor je review.

Ziet er leuk uit, heel blij mee

Het bestellen ging makkelijk en snel. Moest er wel wat lang op wachten, maar werd snel teruggemaild door de klantenservice en dat helpt al bij het wachten. Uiteindelijk gekregen en blij mee!

Beste S, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet is bezorgd. We krijgen op dit moment heel veel klachten omtrent de bezorgingen van PostNL. Ze hebben te maken met vertragingen en helaas kunnen wij hier niets aan doen op dit moment. Indien je je bestelling volgende week nog niet ontvangen hebt, wil ik je vragen contact met ons op te nemen middels onze website. Bedankt voor je review.

Niks ondervangen

Misschien ligt het aan de post maar ik heb nog niks ontvangen

Beste Martin, Wat vervelend om te horen dat je pakketje nog niet is bezorgd. We hebben je track en trace er even bij gepakt (deze heb je als het goed is zelf ook ontvangen) en zien dat het pakket nog bij PostNL ligt. Helaas heeft PostNL weer te maken met vertragingen. We krijgen hierover veel klachten op het moment. Ik raad je aan nog even te wachten en de track en trace in de gaten te houden. Mocht je uiteindelijk geen veranderingen zien in de levering, neem dan even contact op via de website. _____________ Update: We zien dat je pakket vandaag in het sorteer proces is gegaan, dus hij komt er spoedig aan. Update 2: We zien dat uw bestelling gisteren is bezorgd.

Netjes en snel geleverd

Beste Jessica, fijn om te horen dat je bestelling snel binnen is gekomen. Bedankt voor je review.

Mooi label

Mooi label ontvangen, voldoet aan verwachting. Snelle levering.

Goed om te horen Suzanne, bedankt voor je review.

Goede communicatie, snelle service

Goede communicatie, klantvriendelijk, snelle service. De eerste bestelling was anders dan ik had verwacht. Dit kwam door mijn eigen keuze icm een verkeerd lettertype. Hier werd meteen op gereageerd en direct werd er een ander voorstel gedaan en dezelfde dag nog naar mij verzonden zodat ik het op tijd binnen had.

Beste P, we proberen altijd met de klant mee te denken. Als we dingen zien die opvallen, vragen we het voor de zekerheid even na. Bedankt voor je review.

Super tevreden

Goede en snelle levering. Stickers zijn zoals afgebeeld en aan te passen met eigen naam.

Natuurlijk beste Susan, zijn onze producten zoals afgebeeld. We willen precies laten zien wat we verkopen. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit

Snelle levering en leuk verpakt en label ziet er keurig gedrukt uut!

Wij verpakken onze producten altijd netjes voordat we het versturen Miriam. Bedankt voor je review.

Prachtige labels!

Snelle verzending en zomaar wat extra. Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Beste B, bedankt voor je geweldige review.

Klantgericht

Per ongeluk verkeerde maat geleverd, heel snel opgelost.

Nogmaals excuses Agnes, ook wij maken soms een foutje. Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je review.

Nette labels goede kwaliteit

Snelle levering goed product.

Heel graag gedaan Joyce. Bedankt voor je review.

Snelle en fijne service

Snelle levering, goed verpakt en leuke artikelen

Beste Miranda, bedankt voor je leuke review.

Heel tevreden

Ziet er goed uit en snel verstuurd top

Goed om te horen Anissa. Bedankt voor je review.

Snelle service. Bestelde producten precies zoals omschreven op de website.

Beste Ilone, natuurlijk zijn onze producten als omschreven :) Daar doen we ons best op. Bedankt voor je review.

Wilhelminiastraat 90 E

5104 GD Dongen

06 41452020

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.