Prima product, duidelijke instructie, vlotte levering en communicatie

shirt is geweldig

Alleen bezorging was niet ok. Zeiden dat ze het bezorgd hadden. Maar kwam een dag later pas binnen.

Prima Webshop

Ik had een vraagje over het bestellen van 2 badjasjes, ik kwam er niet uit, en na een telefonisch gesprek met Yvon, is het goedgekomen. Ze heeft met mij telefonisch de bestelling doorgenomen, en binnen 2 dagen had ik de badjasjes binnen! Klasse!,

Beste Ingrid, Voor vragen kun je altijd even bellen. We proberen je altijd van dienst te zijn. Bedankt voor je review.

Snelle levering stickers zijn mooi gelukt.

Beste Kim, natuurlijk zijn ze mooi gelukt :) Bedankt voor je review.

Wauw wat een gave sticker!

Geweldige service precies op tijd en erg blij met het resultaat Top!

Wat fijn om te horen Jeanette. Bedankt voor je review.

Snel verzonden en goeie kwaliteit!!

Snel verzonden en goeie kwaliteit! Ik vind de maat wel erg groot uitvallen, maar beter dan te klein toch?

Beste Ellen, allereerst bedankt voor je leuke review. Betreffende de maat, tja, wat voor een de een te groot is, is voor de ander weer te klein. Dat blijft altijd lastig.

Stickers voor elke gelegenheid!

Eigenlijk verdiend elke gelegenheid een sticker van lievelabels! Mooie kwaliteit, netjes verpakt.

Wat enorm leuk om te horen Esther. Bedankt voor je leuke review.

Heel graag gedaan Bianca. Bedankt voor je review.

Top snelle levering

In de middag wat besteld en een dag later al binnen echt super

Hoi Samantha, Wat een geluk heb jij dat PostNL ook snel was. Bedankt voor je review.

Snelle levering en hele mooie kwaliteit

Ik kende de site niet maar ik kan hem aanbevelen. Netjes en snel geleverd. Ook hele mooie kwaliteit van tshirt voor de voetbal voor onze kleindochter

Beste Carin, Welkom bij Lieve Labels. We hopen je in de toekomst nog vaker te verwelkomen. Bedankt voor je review.

Alles prima

Makkelijk bestellen, ook aanpassing ging prima

Fijn om te horen Truus. Bedankt voor je review.

Goed en klantvriendelijk

B

Bedankt voor je review.

Super servic

Mooi verpakt,mooi gerief niks op aan te merken

Fijn om te horen Kaat en bedankt voor je review.

Super snelle service

Al meerdere malen besteld en tot nu toe steeds binnen een dag dat mijn bestelling klaarstaat. Bij mail contact krijg je ook super snel een reactie terug!

We proberen altijd snel te reageren waar mogelijk. Bedankt voor je review.

Heel netjes verpakt en op tijd geleverd

Ziet er top uit!

Heel graag gedaan Jeannet en bedankt voor je review.

Heel tevreden

Alles is heel correct verlopen Mijn vraag via mail werd vrijwel direct beantwoord en de levering was mooi op tijd. Mijn sleutelhangers zijn heel mooi, dankjewel

Beste Ellen, bedankt voor je mooie review.

Zo .n fijn contact gehad via chat

Ik had 3 blikken besteld met chocolade erin . Dat had ik snel nodig . Maar post .nl had het druk en teveel pakjes . Toen heb ik met jullie contact gezocht en jullie wouden een uitzondering maken dat ik het kon retourneren zo lief en vriendelijk. Gelukkig was dit niet nodig want het kwam nog op de valreep binnen . Kom zeker weer om dingen bij jullie te bestellen . Groetjes Marleen

Beste Marleen, Wij vonden het ook bijzonder vervelend dat het wat te druk is bij PostNL om jouw bestelling op tijd te bezorgen. Gelukkig hebben we een passende oplossing gevonden. Dat is echt bij hoge uitzondering inderdaad. Normaliter zouden we wijzen op onze algemene voorwaarden waarin duidelijk staat dat gepersonaliseerde producten niet worden teruggenomen. Bedankt voor je review.

Prima maar niet compleet

Helaas miste de laatste letters van de naam

Beste Danielle, Wat enorm vervelend om te horen dat de bestelling niet goed is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem even contact met ons op, via het contact formulier en dan zorgen we dat het in orde komt. -------------------------------------- Update: We hebben de order even na gekeken. Het blijkt dat je hebt geprobeerd meer karakters in te voeren dan de max 12. De laatste letters zijn dus niet meer ingevoerd. Dit staat ook in het overzicht van je winkelmand en in je order bevestiging. We hanteren een max aantal tekens omdat het lettertype anders veel te klein wordt.

Leuke spullen voor een leuke prijs.

Bedankt voor je review Mieke.

Super snel en mee gedacht.

Kleur van het tutpopje was niet meer op voorraad. Er werd meegedacht met een andere kleur en het was super snel klaar. Hier iemand heel blij ermee. Gr Sandra

Heel graag gedaan Sandra. We willen natuurlijk iedereen tevreden stellen. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit shirt.Letters en logo ook mooi!Maat 98 besteld en shirts(2 besteld) is maat 86/94cm dus maattabel komt niet overeen dat is jammer en iets om te vermelden

Beste Marja, We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn en daarom hebben we een maattabel onder het product staan. We zullen deze nogmaals nakijken om te controleren of alles er goed in staat.

Goede prijs kwaliteitverhouding en super snel geleverd! Maandag later op de dag besteld, dinsdag al in huis

Beste Jordi, dan bof je, want PostNL heeft veel vertragingen op dit moment. Bedankt voor je review.

Snelle levering leuke producten

Ik vind het een leuke site en de levering was goed en snel.

Wat fijn om te horen Gerrie. Bedankt voor je review.

Fijne website, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Volgende bestelling al weer gedaan.

Beste M, En ook die bestelling zullen we weer met zorg behandelen. Bedankt voor je review.

Keurige en snelle levering.

Heb een goede ervaring met lieve labels.

Hoi Sanny, wij hebben ook een fijne ervaring met jou als klant. Bedankt voor je review.

Bedrijfsgegevens

Wilhelminiastraat 90 E

5104 GD Dongen

06 41452020

[email protected]

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.