Het was precies wat ik wilde top

Met zorg

Een pakketje met zorg en aandacht verpakt!

Mooie producten

De stickers wat ik had besteld zijn precies wat ik zocht. Voor fijne prijs.

Bestellen zonder probleem Snelle levering Mooi en goed product

Hele snelle service, binnen 1 dag is de bestelling binnen, en je wordt heel goed op de hoogte gehouden waar de bestelling zich begeeft.

Heel graag gedaan Liesbeth. Wat fijn dat je even een leuke review hebt geschreven.

Prima kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snel

Fijn om te horen Sjef en bedankt voor je review.

Ziet er goed uit enSuper snel geleverd

Nadat ik bestelling had geplaatst, kreeg ik later mail dat het maandag 27 november geleverd zou worden. Had als notitie, bij niet thuis onder overkapping op stoel. Nu werd het zaterdag 25 november al bezorgt. Wij waren weg. Blijkt het afgeleverd bij de buren 2 huizen verder op. Dit was het enige nadeel. Zet er niet voor niets op bij niet thuis!! Verder echt super

Beste Janet, Op de eerste plaats zijn we blij met het feit dat je tevreden bent over ons product en service. Daarnaast vinden we het vervelend om te horen dat de aflevering niet gegaan is zoals verwacht. Wij hebben alles in onze macht gedaan om je te helpen: 1. We hebben het expres in een brievenbusdoosje gedaan, zodat het door de bus kon. 2. We hebben een extra sticker op het doosje geplakt met je aflever wensen Jammergenoeg heeft PostNL hier verder niets mee gedaan. Daar hebben wij ook geen invloed op helaas. Enorm bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven en wellicht en hopelijk tot een volgende keer.

Ziet er prima uit ,de bestelde artikelen

Het bestelde zag er prima uit prachtige kleuren en tekst. Ik raad jullie aan!

Beste Yolanda, bedankt voor je mooie review. Daar zijn wij ook echt heel blij mee.

Geweldig service

Stevige stickers

Beste Toos, Wat vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent in de stickers. Wij menen de juiste informatie te geven bij het product. In de omschrijving van het product staat namelijk: "Afmeting: ca 10x10 cm bij 2 cijfers (de breedte kan dus variëren bij meer of minder getallen)." Gezien jij een huisnummer hebt wat bestaat uit één getal, zal de breedte van 10cm niet gehaald worden. Echter, de sticker moet wel ongeveer 10 cm hoog zijn. We begrijpen uit jouw verhaal, dat dit niet het geval is. We nemen contact met je op en zorgen dat het in orde wordt gemaakt. -------- Update 30-11-2023 -------- We hopen dat je inmiddels nieuwe stickers hebt ontvangen.

Snel klaar en idd persoonlijk

We hebben 2 bestelling gedaan in het weekeinde. Maandag was deze order al gereed voor afhalen. Netjes voorzien van een was advies en plak advies. Helemaal top!

Beste Niki, Dat regelen we natuurlijk meteen voor jou. Bedankt voor je review.

Origineel

Leuke kadoos en snel geleverd

Uit Abudabi nog wel zeg.... bedankt voor je review.

Super snel mijn bestelling ontvangen

De shirtjes zijn prima kwaliteit

Fijn om te horen Trudy. Bedankt voor je review.

Kwaliteit

Beste Sjanet, bedankt voor je review.

Ik kreeg al snel reactie op mijn vragen. Ook ontzettend leuk dat men meedenkt. En er hier ook op terugkomt.

Beste Alice, we proberen, indien mogelijk, altijd snel te reageren en de klant te helpen. Bedankt voor je review.

Snelle levering en mooie stickers!!

Heel veel plezier met je aankopen Kim. Bedankt voor je review.

Snelle levering en het ziet er prima uit.

Snelle levering en de stickertjes met naam erop zien er prima uit.

Heel graag gedaan Sandra en bedankt voor je review.

Fijne webshop

Fijne webshop. Met ruime keuze

Wat leuk dat je een review hebt achtergelaten Christine! Bedankt hiervoor.

Geweldig leuke tas!!

Mijn nichtje vond de tas geweldig!! Dank jullie wel!!

Wat enorm fijn om te horen Sevda! Bedankt voor je review.

Mooi product snel geleverd

Makkelijk bedrijf, mooi product kerstbal hoed aangekomen

Makkelijker kan niet. Geniet van je mooie nieuwe kerstbal Hilly. Bedankt voor je review.

Ben er blij mee .

De stickers blijven goed zitten en handig.

Heel veel plezier met onze top stickers Corrie. Bedankt voor je review.

Wat een snelle verzending!

Het badjasje is netjes en de verzending heel snel.

Fijn om te horen dat alles naar wens is Annemarie. Bedankt voor je review.

fantastische service

Het is een fantastische service. Het wordt netjes aangeleverd en de communicatie is goed. Je hoeft niet lang te wachten op antwoord. Ik zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Heel graag gedaan Fanny en tot een volgende bestelling. Bedankt voor je review.

Mooi product

Ik heb een koffertje met opdruk besteld . De bestelling en de levering verliep prima en het koffertje is heel leuk . Een aanrader !

Hoi Eva, superleuk dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review.

Mooi product!

Mooie stof, lekker warm en goede maat

Fijn om te horen Max en bedankt voor je review.

Toppie

Mooi naamlabel, goede kwaliteit en een mooie groene kleur die overal bij past. Heel smel zichtbaar voor mijn kleinkind

Fijn om te horen Jacqueline. Ik hoop dat hij/zij er lang plezier van heeft. Bedankt voor je review.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.