Snelle levering en heel mooi produkt

Snelle levering; prijs kwaliteit prima

Top!!

Snelle service leuke spulletjes

En mooi gemaakt en snel geleverd

Toen het mutsje niet goed bedrukt was, heb ik contact opgenomen met jullie. Meteen opgelost, een andere gekregen en nu was het helemaal goed.

Fijn dat we het meteen konden oplossen Belinda. Bedankt voor je review.

Nooit ontvangen

Had mijn bestelling expres een week van te voren geplaatst met het idee dat ik het dan in ieder geval op tijd binnen zou hebben. Het ging op een brievenbus pakket dus had helaas ook geen track & trace. Kreeg op maandag een verzendbevestiging en heb helaas nooit iets ontvangen met de post. Erg jammer. Natuurlijk contact opgenomen via de mail, daar kreeg ik wel snel een reactie op wat fijn was. Alleen kreeg terug dat zij afwezig waren deze week en ook geen nieuwe konden sturen..

Beste Jamie, Jammer dat je niet hebt ontvangen. Wij zien bij PostNL dat je poststuk retour gaat komen vandaag met reden onbekend. We hebben navraag gedaan bij PostNL maar die weten ook niet waarom het niet is afgeleverd. Normaliter komt briefpost binnen enkele dagen aan maar soms doet PostNL er ook langer over. We kunnen daarom niet altijd meteen een nieuw product sturen. Neem even contact op via info@lievelabels.nl en dan kunnen we het verder afhandelen. ---------------------- Update: Na overleg is de order geannuleerd en het geld teruggestort. Update 2: Ook op de terugweg is het poststuk weer kwijt. We hebben het nog steeds niet ontvangen.

Mutsje ziet er mooi uit en snelle levering

Heel fijn om te horen Daisy. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit, supersnelle verzending

Erg blij mee! Prachtig persoonlijk cadeau, ondanks vakantie was het heel snel in huis.

Hoi Sanne, goed om te horen dat je er erg blij mee bent! Bedankt voor je review.

Precies zoals op de foto

Precies zoals op de foto weergegeven. Snel geleverd

We doen wat we beloven Rilana! Bedankt voor je review.

Ik werd persoonlijk gebeld om te melden dat mijn bestelling later zou komen, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Erg netjes en vriendelijk.

Beste Miep, we proberen altijd duidelijk te communiceren. Bedankt voor je review.

Mooi produkt en een vlotte levering

Heel graag gedaan Marina. Bedankt voor je review.

Niet best

Lelijk doekje verkeerde stoffen geplakte letters

Beste B, Vervelend dat je niet tevreden bent. In onze omschrijving staat welke stoffen er zijn gebruikt. Jammer dat dit dan niet naar verwachting is. We streven naar het leveren van de beste kwaliteit. De letters zijn niet geplakt, maar bedrukt met een flex bedrukking. Deze is niet te verwijderen en blijft voor altijd zitten. Ook na gebruik en veelvuldig wassen.

Snelle klantvriendelijke service

Het pakketje was snel geleverd en ik werd helemaal blij hoe het verpakt was. Mooie kwaliteit. De ontvanger was ook erg enthousiast!

Heel fijn om te horen Jolein! Bedankt voor je review.

Was super mooi en vlot geleverd

Super mooie beer met naam .en heel vlot geleverd .dank u wel

Heel graag gedaan Sardia! Bedankt voor je review.

Super mooi badjasje

Heel snel geleverd, mooi materiaal en de opdruk strak!

Fijn om te horen Ina, bedankt voor je review.

Hele snelle service/verzending en prachtig kafo

Bedankt voor je review Gerrion

Snelle levering en geweldig product!

Zoals altijd kan het super snel geleverd worden. Binnen 2 dagen hadden wij het badjasje thuis. Erg mooi product waar de ontvangers altijd super blij mee zijn..

Beste Stijn, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gegaan. Bedankt voor je review.

Het bestellen, de communicatie en de afhandeling was perfect geregeld. Het bestelde product voldoet aan de verwachtingen. Al met al een aanrader om hier te bestellen.

Wat een mooie review Nicolette, super bedankt.

Goede snelle service

Ondanks besteld in het weekend mega snel in huis. Veel keus aan producten en de labels zijn makkelijk de plakken.

Bedankt voor je leuke review Carmen. Tot de volgende keer.

Grandioos!

Service tot 2 cijfers achter de komma!

Dan krijg jij van ons ook een 10.00. Bedankt voor je review.

Professioneel

Snelle levering, goede kwaliteit en betaalbaar! Erg tevreden!!

Helien, de spijker op zijn kop! Dank je voor je mooie review.

Hoorde maandag dat ik donderdag een cadeautje nodig had. Bij Lieve Labels een tas besteld die woensdag geleverd werd. Leuk verpakt. Ben zeer tevreden.

Uiteraard heel graag gedaan W. Bedankt voor je review.

Super snel geleverd

Heel fijn om te horen horen Natasja. Bedankt voor je review.

Super vriendelijk geholpen met het ophalen van de labels. En flexibel in de ophaal momenten.

Heel graag gedaan Ivette! Bedankt voor je review.

Soepele levering en prima kwaliteit

Ik had mijn bestelling op korte termijn nodig en dat lukte allemaal prima. Materiaal was degelijk verpakt en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Heel fijn om te horen Emmy! Bedankt voor je review.

Goede en snelle service!!

Heel graag gedaan Lars. Bedankt voor je review.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.