Bestellen ging soepel,website toegangkelijk,Levering ging vlot.Product zag er goed uit

Bedankt voor deze fijne review Peter. Bedankt voor je review.

Snelle levering en en de shirts en drukwerk zijn mooier als gedacht. Het was ook als cadeauverpakking ingepakt en daardoor extra leuk om te geven.

Wat fijn dat we boven verwachting hebben gepresteerd! Bedankt voor deze mooie review.

Snel geleverd en netjes verpakt!

Fijn om te horen Elena. Bedankt voor je review.

Mooi product

De herinneringendoos op basis van het geboortekaartje was erg mooi geworden! Makkelijk dat ik ook kon kiezen voor ophalen ipv verzenden, aangezien ik in de buurt woon.

Heel graag gedaan en bedankt voor je review.

Mooi product en snelle levering

De stickers zien er prachtig uit. Ik ben er tevreden mee.

Dan zijn wij dat ook Jelske! Bedankt voor je review.

Supersnelle levering en mooie badjas met mooi geborduurde letters

Supersnelle levering en mooie badjas met mooi geborduurde letters!

Fijn om te horen Saskia en bedankt voor je review.

Snelle levering en ook meegedacht om de cadeaus nog mooier en bijzonder te maken...

Hele graag gedaan Hans. Bedankt voor je review.

Sjabloon voor het schminken besteld en opgehaald. Alles lag netjes klaar. De school de kids en de mede schminkster waren er weg van. Helemaal leuk!!

Fijn om te horen Hester! Heel graag gedaan en bedankt voor je review.

Goede, snelle service

Ik was aan de late kant met bestellen en had een mailtje gestuurd of het zo snel mogelijk verzonden kon worden. Ik kreeg daarop snel reactie en aangezien alles op voorraad was, kon het ook snel worden verstuurd. Super service!

Beste Mariëlle, fijn om te horen dat we je direct konden helpen. Heel veel plezier met je aankoop en bedankt voor je review.

Super snel en klasse.

Super snel en klasse.

Kort en bondig! Bedankt voor je review.

Ik had stickers besteld deze bleven erg goed zitten en werden snel geleverd!

Erg fijn om te horen Marloes. Bedankt voor je review.

Makkelijk te bestellen en snel op te halen ! Alles netjes verpakt en vriendelijk

Dat regelen we gewoon even Mascha! Bedankt voor je review.

Prachtig product

Mooi kussen met naam voor een paardenmeisje gekocht. Dat blije gezichtje! Mooi product, mooie opdruk, snel geleverd en prima prijs. Ga zo door!

Jammer dat wij dat blije gezichtje niet kunnen zien, maar fijn dat je het wilde delen. Bedankt voor je review.

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Erg goed!

Beste Petra, je slaat de spijker op zijn kop. Bedankt voor je review.

Goede communicatie, mooie producten!

Ondertussen al heel wat bestellingen gedaan bij Lieve Labels. Heel tevreden, leuke producten, mooi ingepakt, goede communicatie. Erg fijn!

Heel fijn om te horen Ilse en hopelijk komen en nog vele bestellingen. Bedankt voor je review.

Wordt snel opgelost

Hoi Jose, wat vervelend dat onze site een technische storing had tijdens het bestellen. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en heb je je bestelling alsnog volgens wens gehad. Bedankt voor je review.

Mooie, sjablonen

Snelle verzending, netjes

Fijn om te horen Marion. Veel plezier ermee en bedankt voor je review.

Super service en top materiaal

Super, snelle service en hele mooie stickers

Heel graag gedaan Marlieke! Bedankt voor je review.

Altijd goed!

Ik bestel hier vaker en de producten zien er altijd keurig uit en de verzending is altijd snel. Heel tevreden!

We zien je volgende bestelling dan ook weer graag tegemoet. Bedankt voor je review.

Snelle reactie en levering.

Snelle reactie bij vragen en snel geleverd.

Wat fijn dat we je goed van dienst konden zijn. Bedankt voor je review.

Makkelijk te bestellen, goede prijs/kwaliteit, snel geleverd.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding goed. Een zeer snelle service, binnen 2 dagen in huis super., goede website.

Heel fijn om te horen Wil. Bedankt voor je review.

Het product wat ik had besteld was boven verwachting op tijd klaar . Lieve labels heeft daarvoor gezorgd .

Heel graag gedaan Dinie. Bedankt voor je review.

Top, snelle en vriendelijke reactie!!!

Heb 1 klein opmerking (echt, de redt is helemaal geweldig!): Bij t laatste mailtje dat t pakketje verzonden is, staat keurig wat de tekst is en je besteld hebt maar niet hoe het totaal eruit ziet (kleur, lettertype). Maar dat is omdat ik t zelf erg leuk Vind wss..haha!

Beste Annet, Allereerst, bedankt voor je review. Wij versturen een verzendbevestiging met alle verzendgegevens. Hier staat als het goed is, wel kleur en lettertype vermeld. Indien dit niet het geval is, kun je dan deze mail naar ons forwarden? Dan gaan we kijken waar we dit nog kunnen verbeteren.

Ziet er mooi uit

Mooi en verzorgd. Ik had het nog leuker gevonden als de mogelijkheid voor knisperende labels of anders aanvoelende labels er was geweest. Het product is mooi.

Beste Susanne, Bedankt voor de tips en de review. Veel plezier met je aankoop.

Super snelle service

Ik had mijn bestelling snel en het product ziet en voelt ook stevig! Enkel de kleur vond ik op beeld er wat anders uitzien dan in het echt maar toch nog een leuk product!

Beste Gwenny, bedankt voor je review. Helaas komt een scherm nooit in de buurt van de werkelijkheid. Elk scherm geeft weer een eigen representatie van een kleur weer. Niettemin heel veel plezier met je bestelling.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.