Lieve labels levert super mooie producten, goede service en het is snel klaar!

Het is gewoon altijd goed bij lieve labels en ik shop er graag.

Wederom bedankt voor je review Ellen en tot de volgende keer.

snelle levering en mooie producten!

Graag gedaan Marian. Bedankt voor je review.

Ontzettend lief kaartje erbij gekregen

Ik kan het bedrijf niet maar het was keurig ingepakt en een heel lief persoonlijk kaartje erbij. Helemaal toppie

Heel graag gedaan Petra! Bedankt voor je review.

vlotte service!

leuke, gepersonaliseerde kerstballen laten maken en een heel vlotte service !! Bedankt!

Graag gedaan Laurence. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit en supersnelle levering!

Ondanks de sinterklaasdrukte had ik de trui na 2 dagen al in huis.

Wat een bofkont. Dat kan wel eens anders gaan in deze tijd. Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je review.

Snelle en behulpzame service!

Het product was zelfs de volgende dag al klaar en super mooi! Heel blij mee!

Dat is heel fijn Fabienne. Bedankt voor je review.

fantastisch

leuke producten en hele snelle levering

Goed geregeld dus Angel! Bedankt voor je review.

Uitermate prettige samenwerking.

Wij krijgen erg leuke reacties van onze vrijwillige adviseurs op het "blik van waardering".

Dat is heel erg leuk om te horen Pytsje! Ze zullen het ook wel verdiend hebben. Bedankt voor je review.

Snelle levering mooi prodict

Fijn om te horen Rinske. Bedankt voor je review.

Snel en zoals besteld!

Fijn Carmen! Bedankt voor je review.

perfect

Het is de eerste maal dat ik dit doe en het was een mooie ervaring. Ik ben super blij dat ik het gedaan heb ! Het resultaat is prachtig ! Heel erg bedankt voor de snelle service.

Heel fijn om te horen Stefaan en bedankt voor je review.

GEWELDIG MOOI is het.En ook nog MOOI verpakt❤❤

Mijn eerste bestelling was later dan verwacht ivm drukte bij de post. Maar daar kan niemand iets aan doen. Ik heb een geweldig mooi kado ontvangen. En ga het aan mijn lieve kleinkind kado doen voor kerst...Oma in Love...hihi Bedankt en ook voor jullie belangstelling...

Beste Maaike, Wat boft jouw kleinkind met zo'n oma. Geniet ervan. Bedankt voor je review.

Prettige communicatie

Ik heb een prettig telefoongesprek met Yvonne gehad. Ze had heel adequaat mijn bestelling met spoed in orde gemaakt zodat ik het alsnog de volgende dag in huis zou hebben. Helaas had de posterij vertraging en ik Corona. Dus kwam goed uit. Het cadeau wordt later gegeven. Een mooi badcape met naam, leuk voor de baby!

Best Winnie, wat vervelend dat je ziek bent geworden. Wij hebben in ieder geval er alles aan gedaan om het zsm bij je in huis te krijgen. Echter in de maanden november/december heeft PostNL het ontzettend druk en daar kunnen wij geen invloed op uit oefenen. Wel fijn dat je tevreden bent over de service en het product. Bedankt voor je review.

Beer + T-shirt met naam......prachtig!!!

Heel veel plezier met de beer M!

Fantastisch!

Top kwaliteit! Snelle actie ! Super vriendelijke houding! fantastisch!!!!

Bedankt voor de lieve woorden Shabnam!

Snelle levering van een heel mooi product. Super tevreden.

Dan zijn wij ook tevreden Marjolein! Bedankt voor je review.

Prachtig

Heel mooi , echt prachtig, voor de kleinkinderen zullen blij zijn Met vriendelijke groeten Belinda

Fijn om te horen Belinda! Ik hoop dat ze ervan genieten!

Supersnelle levering

ik had een sticker besteld en deze werd super snel geleverd. Echt top!

Graag gedaan Linda! Bedankt voor je review.

Binnen 2 dagen al thuis en dat in deze drukke sinterklaas tijd. Heel leuk de sleutelhanger met naam.

Fijn om te horen. Bedankt voor de review.

Goed meegedacht!

Allereerst is het een leuk kado! Kerst ballen met de naam van alle familieleden er op. De verrassing was groot. Daarnaast was het fijn om te zien dat ze direct een foutje van mij corrigeerden: zwarte ballen met zwarte letters ais geen goede keuze. Binnen 10 minuten na de bestelling kreeg ik een mail met de vraag of dit klopte. Fout hersteld en nu helemaal tevreden. Top gedaan.

Hele vriendelijke en snelle service en mooie sleutelhangers geleverd

Goed om te horen Diana! Veel plezier met de sleutelhangers en bedankt voor je review.

volledig geslaagd! Dank jullie wel!

De uitvoering was precies zoals beloofd. Verzending was vlot.

Daar staan wij voor. Doen wat we beloven! Bedankt voor je review.

snelle levering, duidelijke communicatie

super snel geleverd, mooie kwaliteit voor n goeie prijs!!

FIjn om te horen Antoinet! Bedankt voor je review.

Snelle service en mooi product ontvangen.

Graag gedaan Antje, bedankt voor je review.

Super leuke producten en een hele goede service.

Ik ben blij met mijn aankoop. Goed geholpen en er wordt echt meegedacht met de klant. Fijn bedrijf.

We willen natuurlijk iedereen zo goed mogelijk van dienst zijn Chantal! Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je review.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.