Goede communicatie, snelle service

Goede communicatie, snelle service

Bedankt voor je review, Dorinda.

Mooie stickers

Plakken goed op raam. Goed herbruikbaar

Hoi Suzan, wat fijn om te horen. Bedankt voor je review.

Super service!

Ze heeft mij heel goed geholpen. En klantvriendelijk een 10

Heel graag gedaan Melissa en bedankt voor je review.

Kort en bondig Inge. Bedankt voor je review.

Goede en snelle service

Ik had besteld maar wilde er nog iets bij. Met het ophalen lag alles al netjes klaar! Goed geregeld!

Dat regelen we natuurlijk Bianca. Bedankt voor je review.

Voortreffelijk & verrassend.

De service is ronduit perfekt, het eindprodukt komt ruim op tijd en de ontvangers zijn zeer enthousiast; wat wil je nog meer?

Beste Peter, wat fijn om te horen. We blijven je de komende jaren nog graag van dienst. Bedankt voor je review.

Mooi product en snelle levering

Goede ervaring, hier ga ik vaker bestellen.

Beste Jenneke, dan kijken wij al uit naar je volgende bestelling. Bedankt voor je review.

Vlotte levering

Leuk bedrijfje, leuk assortiment. Makkelijk bestellen en snelle leveringen.

Bedankt voor je mooie woorden Ad en je natuurlijk voor je review.

Ik zag een advertentie via Facebook. Na wat berichten op en neer had ik snel mijn bestelling gemaakt.

Vanaf nu weet je ons te vinden Tamara! Bedankt voor je review.

Snelle en goede levering

Makkelijk te bestellen, snel in huis, de raamstickers zullen er weer voor zorgen dat de carnavalssfeer in huis komt!

Fijn dat we konden bijdrage aan de sfeer in jouw huis Wendy. Bedankt voor je review.

Lieve verkoopster

Nou, wat lief van je Margo en bedankt voor je review.

zeer snel geleverd mooi product

Zeer snel geleverd mooi resultaat

Goed om te horen Frank en bedankt voor je review.

Super mooie stickers en snel geleverd!

Wij zijn super blij met de stickers ze waren de volgende dag in huis!

Dat is lekker vlot gegaan Dominique. Veel plezier ermee en bedankt voor je review.

Snelle en goede service!

Veel keus en leuk ingespeeld op de seizoenen en feesten. Fijn om lokaal te kunnen winkelen!

Mooi omschreven Judith. Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling.

Super!!

Snelle en goede service!

Heel graag gedaan Rachel. Bedankt voor je review.

Keurig alles ontvangen

Goed om te horen Anita en bedankt voor je review.

leuke sporttas

leuke gepersonaliseerde sporttas voor mijn zoon Lyam. Hij was er erg blij mee. Mooie print, goede service en vlotte levering.

Heel fijn om te horen Marijntje. Bedankt voor je review.

Ik bestel regelmatig cadeautjes bij Lieve Labels. De cadeautjes zijn leuk, van goede kwaliteit, de site is heel prettig en ze is heel snel.

Als klant krijg jij ook gewoon een 10 Ellen. Bedankt voor je review.

leuke label

M'n kleinzoon was blij met de rode label met z'n naam erop. Voor aan z'n schooltas Snel bezorgd, en ziet er goed uit.

Beste Maxim, fijn om te horen. Daar gaat hij nog jaren plezier van hebben. Bedankt voor je review.

Geen kwaliteit

De sticker voor op de deur was helaas van vreselijke kwaliteit...het plakte totaal niet.ik heb de top laag er 4dagen op gelaten en dan nog heb ik de hele sticker als puzzel moeten plakken.ik heb zelf altijd een drukkerij gehad dus ik weet heel goed hoe het werkt. Dus deed het zeker niet fout. Jammer..Dat ik weinig aan mijn nieuwe deur sticker had

Beste Miranda, dat vinden we echt enorm vervelend om te horen. We zijn absoluut niet gewend dat onze stickers niet hechten. Neem even contact op met ons via de website en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Snelle en goede service

Weer mooi voor elkaar!!

Wederom weer graag gedaan Marieke en tot een volgende keer. Bedankt voor je review.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Beste Mark, Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet bezorgd is. We hebben jouw bestelling 20 december bij postnl ingeleverd. Wellicht is het door drukte nog niet bezorgd. Indien je bestelling de komende de dagen niet bij je in de bus valt, kun je contact met ons opnemen.

Sleutelhanger was perfect en hele snelle levering

Heel graag gedaan Marion. Bedankt voor je review.

Superleuk product en snel geleverd!

XXX

Beste Durkje, bedankt voor je review.

Goede kwaliteit

Zou de kerstbal ook 2 maten groter zijn die van ons was te klein zou een uitkomst zijn nou is onze kleinzoon verdrietig. Mvg : Willeke en Jan stichting ThieAmy

Beste Jan, bedankt voor je review. Echter begrijpen we je verhaal niet helemaal.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.