Snelle afhandeling, vriendelijk

Besteld voor juffendag, snel klaar en opgehaald op mooie, nette locatie.

Beste Bonnie, wij zijn ook superblij met onze nieuwe mooie lokatie. Bedankt voor je review.

Snelle en persoonlijke service!

Snelle en persoonlijke service!

Heel graag gedaan Simon. Bedankt voor je review.

Vriendelijke en snelle service. En mooie cadeaus natuurlijk

Fijn om te horen Jose. Bedankt voor je review.

Fantastisch!

Heel goed en snel geholpen! Heel lief meegedacht om het logo van onze school op het etiket erbij te plakken. Ook was ik vergeten om drop erbij te bestellen en ook dit is snel opgelost en hoefde ik niet nog een keer verzendkosten te betalen. Superfijn en lief meegedacht! Aanrader!

Beste Anjori, natuurlijk helpen we onze klanten graag en denken we mee. Bedankt voor je mooie review.

Ik heb niets ontvangen/terugbetaling gekregen

De levertijd werd steeds verlengd, uiteindelijk heb ik het nooit ontvangen.. Na bespreking met Lieve Labels, bleek het probleem bij de transporteur te liggen en hebben ze meteen een terugbetaling uitgevoerd op mijn vraag. Dat is fijn waarvoor dank! Volgende keer zal ik sneller contact opnemen om te horen wat het probleem kan zijn van laattijdig leveren.

Beste Talitha, Wat vervelend om te horen. We hebben je track en trace erbij gepakt en zien inderdaad dat je bestelling nooit is bezorgd. Indien een bestelling er meer dan een week over doet, mag je altijd even mailen met ons, dan kijken we waar het mis gaat. In dit geval zullen we gelijk een nieuwe opsturen! Bedankt voor je review. ------------------------------------ Na overleg met Talitha hebben we besloten het geld terug te storten omdat de bestelling inmiddels niet meer van toepassing is.

Vlot maar fout product

Ik bestelde zwart hoedje met witte opdruk maar kreeg een oranje... erg jammer Wel snelle levering

Beste Else, Het lijkt erop dat we een foutje hebben gemaakt. Het beste wat je even kunt doen is een mailtje sturen naar info[at]lievelabels.nl. Dan nemen we zsm contact met je op om het product te vervangen! We proberen onze bestellingen altijd met de grootst mogelijke zorg te maken en te versturen, maar hier is een foutje in geslopen helaas. Excuses voor het ongemak. Niettemin bedankt voor je review. ------------------------------------------ Update: We hebben helaas niets meer van je vernomen. Jammer, we hadden het graag opgelost.

Shirt te duur voor de kwaliteit en de opdruk schuin en te hoog geplaatst maar goed opgelost!

Shirt pakte niet goed uit, maar goed opgelost door het bedrijf.

Beste Esther, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Indien de opdruk niet goed is geplaatst, wil ik je vragen even contact op te nemen middels een email aan info[at]lievelabels.nl. Maak een duidelijk foto van het product waaruit blijkt dat de bedrukking niet goed staat en stuur deze mee. Wij zullen dit dan beoordelen en komen er zo snel mogelijk op terug. _______________________________________________________________________ Update: Dank voor je mail. We hebben besloten jouw aankoopbedrag te retourneren. Dit zou binnen enkele dagen op je rekening moeten staan.

Pas laat besteld en snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Beste G, Wat fijn dat je alles snel ontvangen hebt. Bedankt voor je review.

Grandioos

Makkelijk bestellen ..keuzes maken. Gewoon duidelijk en overzichtelijk. Dat is bij veel andere bedrijven niet het geval. Mooi ingepakt en op tijd bezorgd! Niks kan beter.perfect. Daarom een TIEN

Wat ontzettend leuk om te horen KM. Bedankt voor deze mooie review.

Snelle levering.

Ben heel tevreden over de snelle levering.

Beste Leonarda, fijn dat je het zo snel hebt ontvangen. Bedankt voor je review.

snel en goed

snel en goed

Bedankt voor je review, Nina en wellicht tot een volgende bestelling.

Prima product, duidelijke instructie, vlotte levering en communicatie

Heel fijn om te horen Tine en bedankt voor je review.

shirt is geweldig

Alleen bezorging was niet ok. Zeiden dat ze het bezorgd hadden. Maar kwam een dag later pas binnen.

Beste Andre, Fijn om te horen dat je tevreden bent over je shirt. Jammer dat PostNL een foutje heeft gemaakt bij het bezorgen. Bedankt voor je review.

Prima Webshop

Ik had een vraagje over het bestellen van 2 badjasjes, ik kwam er niet uit, en na een telefonisch gesprek met Yvon, is het goedgekomen. Ze heeft met mij telefonisch de bestelling doorgenomen, en binnen 2 dagen had ik de badjasjes binnen! Klasse!,

Beste Ingrid, Voor vragen kun je altijd even bellen. We proberen je altijd van dienst te zijn. Bedankt voor je review.

Snelle levering stickers zijn mooi gelukt.

Beste Kim, natuurlijk zijn ze mooi gelukt :) Bedankt voor je review.

Wauw wat een gave sticker!

Geweldige service precies op tijd en erg blij met het resultaat Top!

Wat fijn om te horen Jeanette. Bedankt voor je review.

Snel verzonden en goeie kwaliteit!!

Snel verzonden en goeie kwaliteit! Ik vind de maat wel erg groot uitvallen, maar beter dan te klein toch?

Beste Ellen, allereerst bedankt voor je leuke review. Betreffende de maat, tja, wat voor een de een te groot is, is voor de ander weer te klein. Dat blijft altijd lastig.

Stickers voor elke gelegenheid!

Eigenlijk verdiend elke gelegenheid een sticker van lievelabels! Mooie kwaliteit, netjes verpakt.

Wat enorm leuk om te horen Esther. Bedankt voor je leuke review.

Heel graag gedaan Bianca. Bedankt voor je review.

Top snelle levering

In de middag wat besteld en een dag later al binnen echt super

Hoi Samantha, Wat een geluk heb jij dat PostNL ook snel was. Bedankt voor je review.

Snelle levering en hele mooie kwaliteit

Ik kende de site niet maar ik kan hem aanbevelen. Netjes en snel geleverd. Ook hele mooie kwaliteit van tshirt voor de voetbal voor onze kleindochter

Beste Carin, Welkom bij Lieve Labels. We hopen je in de toekomst nog vaker te verwelkomen. Bedankt voor je review.

Alles prima

Makkelijk bestellen, ook aanpassing ging prima

Fijn om te horen Truus. Bedankt voor je review.

Goed en klantvriendelijk

B

Bedankt voor je review.

Super servic

Mooi verpakt,mooi gerief niks op aan te merken

Fijn om te horen Kaat en bedankt voor je review.

Super snelle service

Al meerdere malen besteld en tot nu toe steeds binnen een dag dat mijn bestelling klaarstaat. Bij mail contact krijg je ook super snel een reactie terug!

We proberen altijd snel te reageren waar mogelijk. Bedankt voor je review.

Wilhelminiastraat 90 E

5104 GD Dongen

06 41452020

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.