Heel netjes verpakt en op tijd geleverd

Ziet er top uit!

Heel graag gedaan Jeannet en bedankt voor je review.

Heel tevreden

Alles is heel correct verlopen Mijn vraag via mail werd vrijwel direct beantwoord en de levering was mooi op tijd. Mijn sleutelhangers zijn heel mooi, dankjewel

Beste Ellen, bedankt voor je mooie review.

Zo .n fijn contact gehad via chat

Ik had 3 blikken besteld met chocolade erin . Dat had ik snel nodig . Maar post .nl had het druk en teveel pakjes . Toen heb ik met jullie contact gezocht en jullie wouden een uitzondering maken dat ik het kon retourneren zo lief en vriendelijk. Gelukkig was dit niet nodig want het kwam nog op de valreep binnen . Kom zeker weer om dingen bij jullie te bestellen . Groetjes Marleen

Beste Marleen, Wij vonden het ook bijzonder vervelend dat het wat te druk is bij PostNL om jouw bestelling op tijd te bezorgen. Gelukkig hebben we een passende oplossing gevonden. Dat is echt bij hoge uitzondering inderdaad. Normaliter zouden we wijzen op onze algemene voorwaarden waarin duidelijk staat dat gepersonaliseerde producten niet worden teruggenomen. Bedankt voor je review.

Prima maar niet compleet

Helaas miste de laatste letters van de naam

Beste Danielle, Wat enorm vervelend om te horen dat de bestelling niet goed is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem even contact met ons op, via het contact formulier en dan zorgen we dat het in orde komt. -------------------------------------- Update: We hebben de order even na gekeken. Het blijkt dat je hebt geprobeerd meer karakters in te voeren dan de max 12. De laatste letters zijn dus niet meer ingevoerd. Dit staat ook in het overzicht van je winkelmand en in je order bevestiging. We hanteren een max aantal tekens omdat het lettertype anders veel te klein wordt.

Leuke spullen voor een leuke prijs.

Bedankt voor je review Mieke.

Super snel en mee gedacht.

Kleur van het tutpopje was niet meer op voorraad. Er werd meegedacht met een andere kleur en het was super snel klaar. Hier iemand heel blij ermee. Gr Sandra

Heel graag gedaan Sandra. We willen natuurlijk iedereen tevreden stellen. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit shirt.Letters en logo ook mooi!Maat 98 besteld en shirts(2 besteld) is maat 86/94cm dus maattabel komt niet overeen dat is jammer en iets om te vermelden

Beste Marja, We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn en daarom hebben we een maattabel onder het product staan. We zullen deze nogmaals nakijken om te controleren of alles er goed in staat.

Goede prijs kwaliteitverhouding en super snel geleverd! Maandag later op de dag besteld, dinsdag al in huis

Beste Jordi, dan bof je, want PostNL heeft veel vertragingen op dit moment. Bedankt voor je review.

Snelle levering leuke producten

Ik vind het een leuke site en de levering was goed en snel.

Wat fijn om te horen Gerrie. Bedankt voor je review.

Fijne website, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Volgende bestelling al weer gedaan.

Beste M, En ook die bestelling zullen we weer met zorg behandelen. Bedankt voor je review.

Keurige en snelle levering.

Heb een goede ervaring met lieve labels.

Hoi Sanny, wij hebben ook een fijne ervaring met jou als klant. Bedankt voor je review.

Zeer tevreden.

Bestelling heel snel klaar. Erg mooi naam op badjasje gestikt. Al diverse keren bestelling gedaan en altijd zeer tevreden. Wordt ook mooi in cellofaan verpakt. Yvonne is erg vriendelijk en je krijgt keurige mail over levertijd.

Beste Marianne, Wat een leuke review heb je geschreven. Super bedankt.

Mooi

Mooi

Fijn! Bedankt voor je review.

Netjes verpakt!

Hoi Sylvana, natuurlijk pakken wij alles netjes in, voordat we het versturen. Bedankt voor je review.

Snelle service en leuke mogelijkheden tegen een redelijke prijs.

Beste JW, fijn om te horen en bedankt voor je review.

Niets ontvangen

Helaas niet mogen ontvangen

Beste Liesbeth, Wij hebben je vorige week meteen een nieuwe opgestuurd. Heb je deze inmiddels wel ontvangen?

1ste keer besteld. Schattig geboorte koffertje met naam en afbeelding. Mooi en snel geleverd. Goed verpakt. Top!

goede snelle levering

Fijn om te horen Marion en bedankt voor je review.

Een fijne persoonlijke ervaring

Besteld, betaald en snel geleverd met een letterlijke strik eromheen. Ik zeg: +1

Beste Kees-Jan, bedankt voor je fijne en heel leuk geschreven review.

Snelle levering en product als omschreven.

Heel graag gedaan Naomi en bedankt voor je review.

Had een vraag en kreeg heel snel reactie en werd meteen aangepast.

Beste Johan, we proberen de klant altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je review.

De stickers zijn snel geleverd. Mooi en goed. Nadeel: niet goedkoop incl. Leverkosten

Beste Danny, blij om te horen dat je tevreden bent met onze stickers. Helaas kost verzenden altijd geld, daar kunnen wij ook niets aan veranderen. Bedankt voor je review.

Snel en goede communicatie

Voor ons petekind zochten we een mooie persoonlijke handdoek om cadeau te geven voor haar zwemdiploma. Die vonden we bij Lieve Labels. Het pakket was snel binnen en mooi ingepakt. De communicatie verliep ook soepel. Wat ons betreft een aanrader:)

Blij dat we je vlot hebben kunnen helpen Esther. Bedankt voor je review.

Snelle service en erg mooi resultaat!

Ruime keuze in knuffels, snelle service en erg mooi resultaat!

Dat horen we graag S. Tot de volgende bestelling en bedankt voor je review.

Tut popjes zien er fantastisch uit . Mooi geborduurd. Kleur van het oor , zelfde kleur als de naam .

Beste Marja, Heel veel plezier met je aankoop. Bedankt voor je review.

Wilhelminiastraat 90 E

5104 GD Dongen

06 41452020

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.