Lieve verkoopster

Nou, wat lief van je Margo en bedankt voor je review.

zeer snel geleverd mooi product

Zeer snel geleverd mooi resultaat

Goed om te horen Frank en bedankt voor je review.

Super mooie stickers en snel geleverd!

Wij zijn super blij met de stickers ze waren de volgende dag in huis!

Dat is lekker vlot gegaan Dominique. Veel plezier ermee en bedankt voor je review.

Snelle en goede service!

Veel keus en leuk ingespeeld op de seizoenen en feesten. Fijn om lokaal te kunnen winkelen!

Mooi omschreven Judith. Bedankt voor je review en tot de volgende bestelling.

Super!!

Snelle en goede service!

Heel graag gedaan Rachel. Bedankt voor je review.

Keurig alles ontvangen

Goed om te horen Anita en bedankt voor je review.

leuke sporttas

leuke gepersonaliseerde sporttas voor mijn zoon Lyam. Hij was er erg blij mee. Mooie print, goede service en vlotte levering.

Heel fijn om te horen Marijntje. Bedankt voor je review.

Ik bestel regelmatig cadeautjes bij Lieve Labels. De cadeautjes zijn leuk, van goede kwaliteit, de site is heel prettig en ze is heel snel.

Als klant krijg jij ook gewoon een 10 Ellen. Bedankt voor je review.

leuke label

M'n kleinzoon was blij met de rode label met z'n naam erop. Voor aan z'n schooltas Snel bezorgd, en ziet er goed uit.

Beste Maxim, fijn om te horen. Daar gaat hij nog jaren plezier van hebben. Bedankt voor je review.

Geen kwaliteit

De sticker voor op de deur was helaas van vreselijke kwaliteit...het plakte totaal niet.ik heb de top laag er 4dagen op gelaten en dan nog heb ik de hele sticker als puzzel moeten plakken.ik heb zelf altijd een drukkerij gehad dus ik weet heel goed hoe het werkt. Dus deed het zeker niet fout. Jammer..Dat ik weinig aan mijn nieuwe deur sticker had

Beste Miranda, dat vinden we echt enorm vervelend om te horen. We zijn absoluut niet gewend dat onze stickers niet hechten. Neem even contact op met ons via de website en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Snelle en goede service

Weer mooi voor elkaar!!

Wederom weer graag gedaan Marieke en tot een volgende keer. Bedankt voor je review.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Beste Mark, Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet bezorgd is. We hebben jouw bestelling 20 december bij postnl ingeleverd. Wellicht is het door drukte nog niet bezorgd. Indien je bestelling de komende de dagen niet bij je in de bus valt, kun je contact met ons opnemen.

Sleutelhanger was perfect en hele snelle levering

Heel graag gedaan Marion. Bedankt voor je review.

Superleuk product en snel geleverd!

XXX

Beste Durkje, bedankt voor je review.

Goede kwaliteit

Zou de kerstbal ook 2 maten groter zijn die van ons was te klein zou een uitkomst zijn nou is onze kleinzoon verdrietig. Mvg : Willeke en Jan stichting ThieAmy

Beste Jan, bedankt voor je review. Echter begrijpen we je verhaal niet helemaal.

Snelle top levering!

Erg enthousiast over het product was snel geleverd zonder problemen. En netjes bedrukt! Compliment❤️

Heel fijn om te horen Kaylee. En natuurlijk bedankt voor je review.

Erg tevreden met een top badjasje.

Heel mooi badjasje met erg mooi geborduurde naam erop. Top gedaan. Erg tevreden. Mooi ingepakt. Kom zeker terug. Erg vriendelijk ook.

Nou, alvast tot de volgende bestelling Marianne. Bedankt voor je review.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Best Spc, kort en bondig. Bedankt voor je review.

Prima product en zeer goed contact

We hadden de spullen snel nodig dus zochten via Whatsapp contact om een afspraak te maken voor afhalen. Zeer snelle reactie en afspraken goed nagekomen.

Hoi Henk, als het allemaal past, dan proberen we natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je review.

Erg leuk

Ziet er leuk uit, netjes verpakt en snelle levering!

Heel fijn om te horen Alicia en bedankt voor je review.

Quick delivery but ...

De kinderschorten werden heel snel geleverd - uitstekende service. Ik was echter teleurgesteld over de grootte van het schort: het wordt verondersteld geschikt te zijn voor een kind tot 12 jaar, maar ik denk dat 8 of 9 jaar de oudste is die het zou kunnen gebruiken: het zou beter zijn als (bijvoorbeeld) de lengte rond de nek kon worden aangepast voor grotere kinderen...

Beste Paul, allereerst bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de service naar wens is. De maatstelling bij het schort is een globale inschatting. Sommige 12 jarigen zullen hem passen en sommige niet. De afmetingen staan erbij zodat je zelf kunt inschatten wat past of niet. Helaas in jouw geval vallen ze te klein.

Snel geleverd, kleine verbetering mogelijk

9 betaalbare, leuke gepersonaliseerde vilten sleutelhangers in verschillende kleuren besteld. Na 2 dagen al netjes in huis. 2 kleine opmerkingen: 1 letter zit niet goed vast en het verschil tussen Navy en Zwart is bijna niet te zien. Maar je kunt hier gerust bestellen, ik doe het vast ook nog vaker!

Beste Fm, Wat fijn dat je de sleutelhangers zo leuk vindt. Betreffende de losse letter: dit mag echt niet. Stuur even een foto naar ons: [email protected] en dan zorgen we dat dit in orde wordt gemaakt. Bedankt voor je review.

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Heel graag gedaan Viola. Bedankt voor je review.

snelle levering, mooi resultaat van product

makkelijk te bestellen en product voldoet aan de wensen!

Superfijn om te horen Marleen, bedankt voor je review.

Gewoon geweldig

Fijne ervaring, men staat voor iedereen klaar, gewoon super dienstverlening.

Nou Patrick, je laat ons blozen. Bedankt voor je review.

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.