Erg leuk

Ziet er leuk uit, netjes verpakt en snelle levering!

Heel fijn om te horen Alicia en bedankt voor je review.

Quick delivery but ...

De kinderschorten werden heel snel geleverd - uitstekende service. Ik was echter teleurgesteld over de grootte van het schort: het wordt verondersteld geschikt te zijn voor een kind tot 12 jaar, maar ik denk dat 8 of 9 jaar de oudste is die het zou kunnen gebruiken: het zou beter zijn als (bijvoorbeeld) de lengte rond de nek kon worden aangepast voor grotere kinderen...

Beste Paul, allereerst bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de service naar wens is. De maatstelling bij het schort is een globale inschatting. Sommige 12 jarigen zullen hem passen en sommige niet. De afmetingen staan erbij zodat je zelf kunt inschatten wat past of niet. Helaas in jouw geval vallen ze te klein.

Snel geleverd, kleine verbetering mogelijk

9 betaalbare, leuke gepersonaliseerde vilten sleutelhangers in verschillende kleuren besteld. Na 2 dagen al netjes in huis. 2 kleine opmerkingen: 1 letter zit niet goed vast en het verschil tussen Navy en Zwart is bijna niet te zien. Maar je kunt hier gerust bestellen, ik doe het vast ook nog vaker!

Beste Fm, Wat fijn dat je de sleutelhangers zo leuk vindt. Betreffende de losse letter: dit mag echt niet. Stuur even een foto naar ons: [email protected] en dan zorgen we dat dit in orde wordt gemaakt. Bedankt voor je review.

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Heel graag gedaan Viola. Bedankt voor je review.

snelle levering, mooi resultaat van product

makkelijk te bestellen en product voldoet aan de wensen!

Superfijn om te horen Marleen, bedankt voor je review.

Gewoon geweldig

Fijne ervaring, men staat voor iedereen klaar, gewoon super dienstverlening.

Nou Patrick, je laat ons blozen. Bedankt voor je review.

Mooi en goeie service

Er is adequaat en vriendelijk werk gemaakt van aanvankelijk verkeerde bezorging (adres)

Beste Bart, Allereerst vinden we het echt vervelend dat PostNL het pakket op het verkeerde adres heeft afgeleverd. Gelukkig heb je het snel gemeld zodat we ook meteen contact op konden nemen met PostNL. Uiteindelijk hebben ze het pakket opgehaald op dat adres en weer bij jullie bezorgd. Verder enorm fijn dat je tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.

My go-to present!

I always order a personalised bath cape every time I'm in need of a present for a new baby. I still use the one given to me four years ago, and am just as happy with it now as I was when I received it.

How nice to hear Nicola. Indeed the capes are a very nice gift. I hope your gifts will be enjoyed as much as you did. And thank you very much for taking the time to write a review.

super

super service

Super review Guy. Bedankt.

Vooral de op werk bezorg service was geweldig

Tuurlijk doen we dat voor jou Ronald. Bedankt voor je review.

De bedrukking is erg mooi geworden

Heel graag gedaan Ellen en bedankt voor je review.

Super mooie trui met een hele mooie print

Supersnelle levering.. en goede kwaliteit.

Wat fijn dat alles voorspoedig is gegaan en bedankt voor je review Nicole.

Zeer snelle levering

Mijn nichtje was super blij met het badjasje , Kleur en naam perfect ,dus erg tevreden

Beste Jose, wat fijn om te horen. Je nichtje wordt verwend :). Bedankt voor je review.

Het was precies wat ik wilde top

Graag gedaan Ellie. Bedankt voor je review.

Met zorg

Een pakketje met zorg en aandacht verpakt!

Beste Maaike, al onze pakketjes worden met zorg en aandacht verpakt. Fijn dat dat ook opgemerkt wordt. Bedankt voor je review.

Mooie producten

De stickers wat ik had besteld zijn precies wat ik zocht. Voor fijne prijs.

Beste Iris, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en dat alles naar wens is. Bedankt voor je review.

Bestellen zonder probleem Snelle levering Mooi en goed product

Beste Sybiel, heel fijn om te horen. Bedankt voor je review.

Hele snelle service, binnen 1 dag is de bestelling binnen, en je wordt heel goed op de hoogte gehouden waar de bestelling zich begeeft.

Heel graag gedaan Liesbeth. Wat fijn dat je even een leuke review hebt geschreven.

Prima kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snel

Fijn om te horen Sjef en bedankt voor je review.

Ziet er goed uit enSuper snel geleverd

Nadat ik bestelling had geplaatst, kreeg ik later mail dat het maandag 27 november geleverd zou worden. Had als notitie, bij niet thuis onder overkapping op stoel. Nu werd het zaterdag 25 november al bezorgt. Wij waren weg. Blijkt het afgeleverd bij de buren 2 huizen verder op. Dit was het enige nadeel. Zet er niet voor niets op bij niet thuis!! Verder echt super

Beste Janet, Op de eerste plaats zijn we blij met het feit dat je tevreden bent over ons product en service. Daarnaast vinden we het vervelend om te horen dat de aflevering niet gegaan is zoals verwacht. Wij hebben alles in onze macht gedaan om je te helpen: 1. We hebben het expres in een brievenbusdoosje gedaan, zodat het door de bus kon. 2. We hebben een extra sticker op het doosje geplakt met je aflever wensen Jammergenoeg heeft PostNL hier verder niets mee gedaan. Daar hebben wij ook geen invloed op helaas. Enorm bedankt dat je de moeite hebt genomen deze review te schrijven en wellicht en hopelijk tot een volgende keer.

Ziet er prima uit ,de bestelde artikelen

Het bestelde zag er prima uit prachtige kleuren en tekst. Ik raad jullie aan!

Beste Yolanda, bedankt voor je mooie review. Daar zijn wij ook echt heel blij mee.

Geweldig service

Stevige stickers

Beste Toos, Wat vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent in de stickers. Wij menen de juiste informatie te geven bij het product. In de omschrijving van het product staat namelijk: "Afmeting: ca 10x10 cm bij 2 cijfers (de breedte kan dus variëren bij meer of minder getallen)." Gezien jij een huisnummer hebt wat bestaat uit één getal, zal de breedte van 10cm niet gehaald worden. Echter, de sticker moet wel ongeveer 10 cm hoog zijn. We begrijpen uit jouw verhaal, dat dit niet het geval is. We nemen contact met je op en zorgen dat het in orde wordt gemaakt. -------- Update 30-11-2023 -------- We hopen dat je inmiddels nieuwe stickers hebt ontvangen.

Snel klaar en idd persoonlijk

We hebben 2 bestelling gedaan in het weekeinde. Maandag was deze order al gereed voor afhalen. Netjes voorzien van een was advies en plak advies. Helemaal top!

Beste Niki, Dat regelen we natuurlijk meteen voor jou. Bedankt voor je review.

Origineel

Leuke kadoos en snel geleverd

Uit Abudabi nog wel zeg.... bedankt voor je review.

Super snel mijn bestelling ontvangen

De shirtjes zijn prima kwaliteit

Fijn om te horen Trudy. Bedankt voor je review.

Wilhelminiastraat 73D 5104GB Noord-Brabant

06 41452020

Over Lieve Labels

Lieve Labels levert al sinds 2010 de mooiste gepersonaliseerde producten. Wat begon als een hobby om mooie dingen te maken tijdens een zwangerschap, is uitgegroeid tot een prachtige webshop, vol met mooie, persoonlijke producten. Waarom Lieve Labels? Lees hier vooral wat anderen van ons vinden! - Al sinds 2010 gespecialiseerd in personalisering van producten - Elk product wordt met liefde en passie behandeld - Al onze prijzen zijn inclusief bedrukken, dus geen kosten achteraf - Snel in huis: we verzenden alles binnen 2 tot 3 werkdagen - Veilige site: al ons webverkeer loopt over een veilige https verbinding - Veilig betalen: mogelijkheden via Creditcard, iDeal, MrCash of overboeking.