Onbetrouwbaar bedrijf.

Op 9 April 2022 een draadloze telefoon van Philips besteld. 1x telefonisch contact gehad met dhr. Schenkhuizen., hij vertelde door een verhuizing, files etc.... dat het bestelde product wat later zou komen. Wat mij betreft zijn het smoesjes. In de derde week van April gemaild, géén enkele reactie.Eind vorige week, 13/ 14 Mei, 8 a 10 keer gebeld, géén gehoor. Aan dhr. Schenkhuizen: we annuleren onze bestelde telefoon, graag zien we het geld terug op onze rekening. Ons ref. Nr. S0424396/NFFMWZLUJ Wij hopen u op deze manier te bereiken. H. v.d, Linde.

Waardeloos

Een kookplaat besteld 3 weken geleden .Nog niets ontvangen, reageren niet op mail. Dit is gewoon op oplichting.

heel slecht, besteld, betaald, niets ontvangen

op 07/04 bestelling geplaatst en betaald, na 14 dagen nog niets ontvangen, mailtje verstuurd, kreeg zelfde antwoord als andere klanten in januari (verhuis, probleem internet) en daar bleef het bij. Vorige week terug mailtje verstuurd echter nog géén enkele reactie tot op vandaag -géén mail met excuses en ook géén levering-. M.i. begint dit stilaan naar oplichting te ruiken!!!

Ze reageren niet op mail en telefoon

27 april iets besteld, levertijd tussen de 4 en 6 dagen stond er. Wanneer ik naar de status van mijn bestellinv kijk is er nog steeds niets gebeurd. Het enige dat er staat is betaling ontvangen. Ik heb ze heel vaak gebeld maar ze nemen niet op. Email gestuurd maar ook geen reactie. Via de site een bericht gestuurd maar daar reageren ze ook niet op. Het was een verjaardagscadeau dus ik had het binnen de leveringstermijn van 4 tot 6 dagen nodig, kan geen weken wachten.

Product nog niet geleverd, en geen reactie op mail, app en fb

Wel betaald na 3 weken nog niets ontvangen, en ook geen reactie.. Ik bestel hier nooit meer!!!

Wel betaald, niets geleverd gekregen.

Op 26 februari 2022 heb ik een horloge besteld en betaald. Na mijn mail waarin ik vraag wanneer het horloge geleverd kan worden ontvang ik op 3 maart een reactie dat er storingen in het bestelsysteem zijn. Na nog 2 mailtjes van mijn kant nog geen enkele reactie ontvangen. Het is vandaag dus 5 april. Wordt vervolgd?

12 april 2022, 16:10u Beste klant, Excuus voor de verlate reactie op uw emailbericht. Het bericht is blijven hangen omdat mijn collega´s op de afdeling zonder kopie van een factuur of zonder de 9 hoofdletterige bestelreferentie, die u terugvindt op de factuur, uw bestellingen niet zonder meer kunnen terugvinden. Leest u ook hetgeen op onze webpagina "Waar blijft mijn bestelling?" is uitgelegd: https://lookandbuy-europe.shop/nl/content/1-waar-blijft-mijn-bestelling Dergelijke situaties blijven 5-10 werkdagen liggen totdat zij 1 x per week worden overgedragen aan ondergetekende. Klantgegevens mogen vanwege strenge privacyregels hier in Spanje, niet door iedereen worden ingekeken. Ik ga zo samen met een collega op de afdeling op zoek naar uw klantenkaart, via deze kaart kunnen wij uw order opsporen. U hoort spoedig van mij. Met vriendelijke groet, Reinier Schenkhuizen manager Commerciële Dienst en hoofd Klantenservice --- 12 april 2022, 16:17u Uw bestelling EWMDMTBDM Beste klant, Ik heb uw bestelling van 26 februari 2022 kunnen terugvinden. Zij blijkt wegens een "Uit voorraad" situatie te zijn on-hold gezet. Het is onze fout, dat wij deze melding over het hoofd hebben gezien. Wij zaten midden in een dramatisch vertraagde verhuizing naar een nieuw pand in Benidorm, dit is echter geen excuus maar een mogelijke verklaring. Dit had niet mogen gebeuren. Wij zetten het proces in werking om uw aankoopsom volledig te laten terugbetalen via onze boekhouding. Dit verloopt via onze provider Mollie. Het verzoek zal normaal gesproken deze vrijdag worden ingediend. Het kan een kleine week duren eer u de betaling zal terugvinden op uw bankrekening. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Reinier Schenkhuizen manager Commerciële Dienst en hoofd Klantenservice

Huistelefoon besteld , maar door verhuizing was er enige verwarring ontstaan. Uiteindelijk is het prima opgelost ,

Bestelling niet ontvangen en ook geen reactie

Hallo Ik heb de 24e te februari een tv besteld en heb nog steeds niets ontvangen ook al mail gestuurd en via whatsapp geen reactie.

12 april 2022 Beste klant, U heeft volledig gelijk. Het is onze fout dat de bestelling, die vanwege een tijdelijke "uit voorraad" situatie on-hold is gezet en later, toen er weer voldoende voorraad was (we hebben er nu inmiddels weer 314 x op voorraad) niet weer terug is gezet naar her-activatie order. Het is geen excuus maar wel een feit dat wij (van de administratie waar Aftersales onder valt) midden in een dramatisch uitgelopen verhuizing naar onze nieuwe pand in Benidorm zaten. Wij gaan dit nog deze week via onze Logistiek weer in orde maken. Nogmaals onze welgemeende verontschuldigingen. Klantendienst

Goed en snel geholpen. Snelle bezorging.

Ze hebben heel goed meegedacht voor een oplossing

Heb een sport horloge besteld bij lookenbay en via post nl verstuurd worden, geen briefje door de brievenbus niet aangebrld en na weken er achter komen dat deze in een winkel is afgegeven en weer terug gestuurd is omdat de track en trace niet klopte, naar heen en weer gemaild te hebben met look en bay en post nl kreeg ik een berichtje dat hun te horen kregen wanneer het horloge terug was bij de afzender. Gisteren werd ik gebeld door een vriendelijke meneer van look en bay die het gesprek over nam en zei dat hij mij een mail had gestuurd met eventueel een oplossing en of ik akkoord wilde gaan. Hij zou direct een nieuwe sport horloge versturen omdat hij dezelfde nog heeft liggen om deze op te sturen maar niet via post nl maar via dsl geloof ik hoefde geen extra kosten te betalen dan had ik de horloge eerder want anders moest ik extra betalen met invoers rechten of zoiets en of ik dit goed vond heb de mail bevestigd met natuurlijk wat fijn voor deze oplossing en nu mag ik woensdag een mail sturen voor de track en trace. Ik was zo blij want had totaal geen vertrouwen meer dat ik deze horloge en mijn geld nog terug zou zien. Daarom vind ik dit 5 sterren waard en als ik 10 sterren kon geven had ik dit ook gedaan. Meneer als uw dit leest nogmaals ontzettend bedankt. Post.nl ga ik niet meer gebruiken ook omdat ze meer klachten krijgen. Betaal liever meer dat ik wel mijn producten krijg of waar ik kan zien waar het is.

Printer geleverd na 3 weken.

- 2 weken geleden een printer besteld. Levering zou 3/4 dagen duren. Tot op heden niets ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mails, messenger en/of whatsapp berichten. - Later kwam reactie en verontschuldiging. Uiteindelijk geleverd na 3 weken.

Beste klant, Uw bestelling dateerde van 10/2/2022. Op 19/2/2022 hebben wij u een bericht gezonden dat wij 10 werkdagen vertraging hadden opgelopen met de administratie door een tegenvallende verhuizing naar een nieuw pand. Op 25/2/2022 is uw printer verzonden en op 2 maart rond 14:30u is de printer afgeleverd. Excuses nogmaals voor de vertragingen, overmacht helaas, maar "eind-goed, al-goed" zeggen ze weleens. R. Schenkhuizen manager Commerciële Dienst

geld aannemen en bestelling niet verzenden

Ik heb op 6 februari jl. een bestelling gedaan en betaald en tot op heden nog niets ontvangen. Ik heb ook al 3 mails gestuurd naar de klantendienst maar krijg geen reactie. Ik vind dit een vorm van diefstal, de klanten doen betalen maar geen bestelling bezorgen. Ik zal nooit of nooit nog iets bestellen bij deze webshop. Ik hoop alleen dat ik mijn bestelling nog zal ontvangen en niet gewoon mijn geld kwijt ben.

Look & Buy Europe Google Bijlagen 11:10 (4 minuten geleden) aan Els ID pedido: FLKDKFHWQ Nº pedido Look & Buy: 13749198 Beste klant, PostNL heeft op 11 februari 2022 geprobeerd het pakket af te leveren, zonder succes. > https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SDOKC1026966-BE-9500%20?language=en Wij hebben derhalve op tijd de bestelling overgedragen aan PostNL International (dat is gebeurd op 8 februari) en op 11 februari heeft PostNL geprobeerd het pakket af te leveren. Wellicht hebben ze een bericht achtergelaten, waar u niet op heeft gereageerd? Het pakket is nu onderweg retour naar ons centrale Europese magazijn in Valencia. Zodra het pakket is aangekomen en gecontroleerd door Logistiek, zal terugbetaling plaatsvinden op basis van onze voorwaarden: > https://lookandbuy-europe.shop/nl/content/6-klachten-garantie-retouren *** Overigens is op 8 februari 2022 om 15:40u een automatische verzendbevestiging gestuurd naar uw emailadres. U had deze bevestiging kunnen lezen en daarop kunnen acteren. Dat heeft u nagelaten. *** Uw klacht is, hoewel begrijpelijk van uit uw standpunt gezien, geheel onterecht. Een fijne dag en excuses dat een en ander zo is gelopen. U kunt dat ons niet kwalijk nemen, ik hoop dat u dat begrijpt. Klantendienst Op 25 februari 2022 schreef onze klant dit aan ons: --- Els De Bou vr 25 feb. 16:18 Beste, u mag mijn beoordeling aanpassen naar 6. De klantendienst heeft het probleem opgelost. Waarvoor dank. Mvg ---

Na betaling gebeurt er niks, webshop reageert al 4 dagen nergens op.

Na de bestelling en betaling op deze webshop heb ik de afgelopen dagen besteed aan een poging tot contact. Geen reactie op whatsapp, geen reactie op mail, geen reactie op FB berichten. Dit bedrijf is een absolute schade voor het thuiswinkel waarborg, ik heb met vertrouwen in dit label hier besteld maar wens nu dat ik het nooit had gedaan.

Benidorm, 6 februari 2022 Beste klant, U zult het al gemerkt hebben: onze administratie (Boekhouding en Klantondersteuning/ Aftersales) heeft meer dan 5 werkdagen achterstand opgelopen. Per 1 februari zijn wij met degenen die niet in quarantaine zitten, druk in de weer gegaan deze achterstand in te lopen. Wij denken nog ongeveer tot 12 februari nodig te hebben met het team dat nu aan het werk is, om alle achterstand te hebben ingelopen. De volgende meldingen krijgen voorrang bij de behandeling: 1) transportschade (moet binnen 3 dagen na ontvangst worden aangemeld bij de afdeling Logistiek, die in contact staat met de transportverzekeringen) 2) ontvangst van andere artikelen als besteld (moet eveneens binnen 3 dagen na ontvangst worden gemeld aan ons) 3) retouraanvragen krachtens de 14 daagse bedenktijd Ik leg u hieronder uit wat is gebeurd. Bedankt voor uw begrip en nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en mogelijke teleurstelling. Een fijne dag toegewenst, Reinier Schenkhuizen manager Commerciële Dienst en hoofd Klantendienst (cq. Aftersales, Klantondersteuning) UITLEG hoe de huidige achterstand is ontstaand. Op 17 januari 2022 is de volledige adminsitratie (Boekhouding en Klantondersteuning/ Aftersales) begonnen met de voorbereiding van een verhuizing naar een nieuw pand in Benidorm (Spanje). Degenen die niet in quarantaine zaten hebben meegeholpen met het inpakken van eigen dossiers, 20 en 21 januari zijn alle computersystemen ontkoppeld, één systeem is verhuisd naar een thuissituatie van één collega. Op 22, 23 en 24 januari zijn de verhuizers gekomen om alles fysiek te verplaatsen naar de nieuwe locatie. Inmiddels is op de nieuwe locatie nieuw galsvezel-internet aangelegd door provider Avatel. De nodige bureaus zijn weer geïnstalleerd en het internet heeft zegge en schrijven 1,5 dag supersnel gefunctioneerd. 5 dagen hebben wij geen snel internet gehad, de 4e dag is een tijdelijke oplossing geplaatst. Op maandag 31 januari was alles weer operationeel en zijn wij zo goed en zo kwaad als mogelijk begonnen met de inhaalslag. Ook onze Logistiek in Valencia heeft enkele dagen vertraging opgelopen door de introductie van nieuwe software die moet leiden tot een nog snellere afwikkeling van de duizenden bestellingen die wij dagelijks binnenkrijgen. > Wij denken maximaal tot 12 februari voor nodig te hebben om alle achterstand te hebben weggewerkt. Ten overvloede wil ik er nogmaals op wijzen, dat het bekende Whatsapp telefoonnummer gekoppeld is aan onze computersystemen en inkomende telefoonberichten derhalve niet kunnen worden beantwoord. Alle gesprekken, antwoorden en gemaakte beloftes door de afdeling moeten worden vastgelegd in emailberichten, die worden toegevoegd aan per klant geopende computerdossiers. Blijft u alstublieft uw vragen sturen naar de afdeling Klantondersteuning: [email protected] . Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en mogelijke teleurstelling. > Overigens hebben wij deze kwestie al enige tijd met u opgelost, 8 werkdagen na uw bestelling is het TV toestel met muurbeugel keurig bij u afgeleverd in Schagen.

Vreselijke ervaring

Ongelofelijk dit bedrijf. Je kan blijven mailen maar een retour bevestigen bij afterpay is teveel gevraagd. Retour is al weken geleden ontvangen, maar ik heb afterpay al 5x moeten bellen om de betaling te pauzeren ivm retour. Dit wordt elke keer gedaan voor 2 weken en dit loopt al vanaf november 2021. Gebed zonder eind dit.

6 februari 2022 Beste klant, Op 23 december 2021 schreven wij u het volgende bericht, waarin wij u verzochten uw bankgegevens ons toe testuren om de refund te kunnen uitvoeren. Tot op heden heeft u niet gereageerd, zodat wij u de beloofde terugbetaling niet kunnen doen. Klantendienst. --- ons bericht aan u van 23 december 2021 --- Look & Buy Europe Google <[email protected]> do 23 dec. 2021 17:23 aan Lucy ID pedido: 4212950466713 Nº pedido Look & Buy: 13488573 (Granbazar) Beste klant, Wij sturen u dit bericht met bovengenoemd dossier referentienummer. Zodra wij van Logistiek hebben gehoord of de retourzending inderdaad is teruggekomen, betalen wij u het aankoopbedrag terug. Omdat wij de terugbetaling niet meer kunnen doen via Afterpay, verzoeken wij u het IBAN bankrekeningnummer te verschaffen plus de tenaamstelling. Graag horen wij van u. Een fijne dag, Klantendienst Beste klant, Uiteindelijk is de terugbetaling (na veel uitzoekwerk) gelukt via Pay.nl, de partner van AfterPay.

Er was een klein technisch probleem met de betaling van mijn bestelling die te laat binnenkwam. Hierdoor had iemand anders reeds het laatste exemplaar van de TV die ik wou kopen gekocht. Klantendienst heeft me correct verder geholpen en ervoor gezorgd dat ik toch nog deze TV kon kopen toen ze nieuwe binnenkregen later die week. Communicatie via email verliep altijd vlot en duidelijk. Het order was ook keurig verpakt en ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. De prijs was ook significant lager dan andere webshops.

Zeer slecht geen geld retour maar wel 2 x van mijn creditcard afschrijven

Wat een prusters!! Eerst krijg ik mijn keramische kookplaat in de verkeerde maat. Bij retourzendig eind oktober krijg ik geen reactie ondanks de ontvangsvestiging van de track and trace. Uiteindelijk krijg ik in november eindelijk de reactie dat de retour in goede orde is ontvangen en in die week mijn geld terugkrijg. Geen reactie op mail, whatsapp en Facebook of dat het in die week door de acountant teruggestord wordt, tot gisteren 2-1-2022. Ik krijg na 2 maanden de bevestiging via de online omgeving dat ik mijn geld terugkrijg. Ik kijk op mijn creditcard en wat blijkt, ze hebben weer 545 euro afgeschreven van mijn creditcard!!!!! Ik heb dus 2 x 545,35 betaald voor een retour van eind oktber. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren sporadisch op mijn mail of whatsapp. Ik wil alleen al mijn geld terug en wens gecompenseerd te worden voor alle uren en grijze haren die het mij al gekost heeft.

Beste klant, Wij hebben deze kwestie uitgezocht voor u. Onze provider Mollie heeft inderdaad de terugstorting van 545,35 € op 31 december 2021 verwerkt. Navraag bij Mollie leert ons dat de ING creditcard het verzoek tot terugstorting eerst als een min-boeking verwerkt en pas later op de dag de correctie (de terugstorting). U kunt er niets aan doen, u bent inderdaad door het bericht van de ING creditcard enigszins misleid en dat is spijtig dat u mede daarom een klacht heeft neergelegd bij Thuiswinkel. Mocht het eind van deze dag (3 januari 2022) nog steeds niet in orde zijn, neem dan even contact met ons op via Whatsapp. Een fijne dag en excuses voor de overlast. Klantendienst

Enorm tevreden.....

2 mooie wit/gouden sierpotten besteld die elders ruim 100% duurder waren ( in diverse woonwinkels) Kon het eerst niet geloven en dacht eigenlijk dat de aankoop tegen zou vallen wat op zich niet erg is want kan retour.natuurlijk.Maar néééé,precies dezelfde als welke ik bij diverse webshops tegen kwam voor echt hoge prijzen.Ge-wel-dig!! Super goed verpakt. Ik had de bestelling met een goede week in huis.

Vanaf het begin tot het eind wordt er snel gereageerd op mails. Ook al ging het om een retourzending, ze hebben hun best gedaan en mij netjes op de hoogte gehouden.

Vlotte terugbetaling als product niet voldoet

Bij aankoop van een refurbished gsm was een probleem met het toestel. Na contact met de klantenservice werd de aankoopsom vlot terugbetaald.

Ik had een incomplete levering na wat heen en weer gemaild is dit correct opgelost. Prijzen zijn goed

Goede service!

Batterij bleek na ontvangst zo goed als leeg. Even naar de juwelier geweest voor een nieuwe en kreeg na het doorsturen van de kwitantie direct het geld weer op m'n rekening retour. Top!

Snel antwoord en goede service

Aankoop werd snel geleverd. Kreeg ook netjes track en tracé code. Bij problemen snelle reactie en goede oplossing. Denken met je mee

Ik kreeg een kapot haar droger! Die werkt niet.

Ik heb een haardroger gekocht, maar toon die aan mij bezorgt was kapot! Die werkt niet. Ik heb meer dan tien keer naar jullie email geschreven maar tot nu kreeg ik geen oplossing.

Eficiencia

Me dejo de funcionar un robot limpiaventanas y ellos se encargaron de contactar con el fabricante para solicitar la reparación. Me enviaron un transportista a casa ,me lo recogieron y me lo devolveran arreglado, sin coste extra slguno. Todo ello en un tiempo bastante breve. Buen servicio de atención al cliente Además he sido atendida en mi propia lengua. Top!!!

• ¿Nos recomendarías?

goede webshop

fijne mensen om zaken mee te doen, en een wel heel groot aanbod van artikelen