Snel en netjes verpakt

Goede kwaliteit, echt lego en nieuw. Goed verpakt en snel bezorgd!

Goede snelle levering

Levering was snel en zoals verwacht alle bestelde onderdelen. Daarnaast zat er een aardig handgeschreven briefje bij.

Bestelling was netjes verpakt en vriendelijk aan de deur met ophalen. Alles was compleet.

Super goede service

Goede site veel keus snelle levering en nog belangrijker een persoonlijk briefje. Mijn dochter was er super blij mee.

Goede site. Super snelle levering.

Ben heel te vreden. Zeer snelle reactie als je een bestelling plaatst. En zeer snelle levering.

Snelle levering. Alles mooi in orde!

Super snelle levering!

Ik had met Hemelvaart een bestelling gedaan en had verwacht dat de bestelling dan de volgende dag verwerkt zou worden. Ik kreeg echter binnen een paar uur na mijn bestelling al een bericht dat mijn bestelling verwerkt en opgestuurd was. Alles is keurig geleverd en ben er heel blij mee!

Goede ervaring

Heb al meer besteld bij jullie omdat ik de Lego van mijn kleinzonen sorteer.Ze hebben +/_ 200 boekjes en alle onderdelen liggen doorelkaar. Jullie versturen alles keurig verpakt . Ben er zeer tevreden over. Jammer dat heel veel uitverkocht is . Wat ik vreemd vond is dat ik bij de laatste bestelling DHL track en Tracé moest betalen. Pakje was gewoon met de post in de brievenbus. Heb ik iets verkeerd begrepen? Nog even een vraagje Hebben jullie een tip hoe ik iets zonder bestelnummer kan vinden ? Vriendelijke groeten Ellen Miller

Heel goed.

Levering is snel en goed verzorgd. Ook netjes verpakt en wordt goed ingelicht over de status.

Goede service snelle verzending

Goede service Snelle verzending Goede producten

Is goed

Mijn ervaring met kaat is goed in goed kwaliteit van lego

Bestelling worden snel verzonden en altijd in orde

Gewoon prima!

Steentjes waren snel binnen en goed verpakt.

Alles zoals gewoonlijk perfect!

iloveblokjes is een goede winkel die snel weet te verzenden. En een goede Lego-fan heeft geen geduld he!

Snelle top service

De bestelling wordt snel verwerkt, netjes verpakt en tegen een reële prijs.

Snel en netjes geleverd

Altijd alle blokjes netjes verpakt in mooie zakjes. Snel geleverd.

Perfecte site om lego onderdelen bij te bestellen. Sommige onderdelen komen niet overeen met de originele stukjes of zijn niet op voorraad maar als je zelf goed op let komt dat helemaal goed. Had een mail gestuurd met een vraag en kreeg direct antwoord. Geweldig! Heb inmiddels al een 2e bestelling gedaan. En volgende maand probeer ik weer even of de stukjes die er nu niet zijn overnieuw te bestellen.

Snelle super service

Makkelijke site goede prijzen groot aanbod

probleemloos en snel

prima service, snel, duidelijk en zeer vriendelijk.

Snelle levering en uitstekende service!

Bestelde spullen binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Zelfs de mogelijkheid om nog na te bestellen en niet weer de volledige bezorgkosten in rekening gebracht. En een persoonlijke handgeschreven bedankje en groet :-)

Fijne webshop met veel voorraad

Regelmatig mag ik losse Lego steentjes bestellen en iloveblokjes.nl heeft een groot assortiment en een hele fijne service. De website zelf vind ik minder makkelijk te navigeren, maar de snelheid en service maken heel veel goed

Hele fijne webshop.

Missende blokjes besteld....alles netjes geleverd in een mooi doosje, in nette dichte zakjes. Daarbij een handgeschreven gelukswens en de factuur voor de check. Wat wil een bouwer nog meer. Bedankt!

Super makkelijk en snel geleverd

Super handig als je onderdelen mist

Wederom goede ervaring: snelle en complete levering.

Mooie en overzichtelijke website. Onderdelen goed en snel te vinden. Snelle verzending met: een persoonlijk berichtje .. ;)

Helemaal goed

Alle blokjes gevonden die we nodig hadden.

Harlekijneendstraat 5

2492NR

06 22397402

Over iloveblokjes.nl

Bij iloveblokjes.nl vind je LEGO® blokjes in alle soorten en maten om lekker mee te bouwen. Je kunt bij ons de onderdelen zelf uitzoeken zodat je precies besteld wat je nodig hebt.