Gewoon goed

Alles word netjes geregeld,en alles keurig op tijd.

Aankoop en verzending lopen vlot.

De gehele aankoop en levering lopen goed. Wellicht het artikel beter verpakken met een overdoos om de kans op eventuele schade zo veel mogelijk te beperken. Gelukkig wordt het met DHL verstuurd die volgens mij wat voorzichtiger met de bestelling omgaat dan de concurrenten.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review en positieve beoordeling te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Goed advies en een snelle levering

We zijn enorm blij dat we u vorige week weer naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Mooie kwaliteit binnen potten !

Super leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Goed.

Geen problemen.

Goed om te lezen dat u zo tevreden bent, veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Snelle verzending en prima prijs kwaliteit

Prima zaak om te bestellen. Prijs kwaliteit is goed. Verzenden gaat snel en je krijgt netjes een update van je bestelling. Aanrader om je spullen te bestellen.

Hii Elijah bedankt voor je enthousiaste review! Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Prachtig

Alles snell en op tijd

Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Goede en snelle levering.

Artikel besteld en direct een bevestiging. Niet veel later een mail dat het pakket aangeboden was bij de DHL. Volgende dag keurig op tijd geleverd. Al met al dik tevreden.

Zo blij om dit te lezen, heel graag gedaan en heel graag tot snel. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Uitstekend!

Super snel bezorgd en alles wat ik nodig had! Zeer tevreden :)

X

X

keurig

Snel geleverd. Alleen.... Niet de prijs stiekem omhoog gooien als ik er nog meer nodig heb. Nu zijn de thermostaten te duur en ga ze bij een ander halen.

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. We begrijpen dat je het vervelend vind als een product duurder is geworden. Wij zijn zelf genoodzaakt wegens een prijsverhoging van onze leverancier de verkoop prijzen aan te passen. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Bestelling ging en levering ging perfect en het bestelde werkt na verwachting.

correct en zakelijk

goed en kordaat optreden bij betaling probleem.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Hartstikke bedankt, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Ik kan er wel een lang verhaal van maken, het is gewoon goed

Wat leuk om te lezen, dankjewel Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Keurig en volgens afspraak geleverd

Na wat speurwerk op internet bij all4plants uitgekomen. Bestelling werd binnen 1 dag geleverd en was keurig verpakt. Al met al heel tevreden.

Hartstikke bedankt voor je complimenten! Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Goed bedankt

Alles werkt goed verpakt, ik raad het aan is een speciaalzaak en goede prijzen

excellent service and fast delivery

everything was fine

Thank you so much for your review! Hopefully we'll see you again soon in our webshop. With kind regards, ^ LM All4Plants customer service

Fast and good service, shipping and price!

Fast and good service, shipping and price!

Thank you so much for your review! With kind regards, ^ LM All4Plants customer service

alles oke

Bedankt dat je de tijd hebt genomen ons bedrijf te reviewen. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Prima, snelle communicatie en levering

Ervaring is goed. Producten nog maar net gebruikt dus kan daar nog niets over zeggen. Bestellen ging makkelijk, veel keus om zo je benodigdheden bij 1 aanbieder te bestellen. Duidelijke foto's en omschrijvingen.

Wat leuk om te lezen, dankjewel. hopelijk zien we je snel terug in onze webshop met ruime keuze aan assortiment! Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

keurig

mijn bestelling snel en netjes geleverd

bedankt voor je review, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

alles oke tevreden

gekochte spullen zijn oke tevreden

Bedankt voor u review, Goed om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Very recommended

The package came very quickly and all products I ordered are great. I like this side for a big variety of assortment.

Good to read that you are satisfied with our large selection in assortment. With kind regards, ^ LM All4Plants customer service

Is goed

Heb geen kritiek, men doet wat hij belooft , en waar men voor betaald wordt.

You made my day! Hartstikke bedankt, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice