Verzending volgens afspraak.

Zie bovenstaande.

Response from the business owner

Hallo Marius, Wat vervelend om te horen dat je nieuwe struiken er niet goed uitzien. Wij verkopen helaas geen planten, maar wél producten waarmee je struiken weer stralend groen worden. Waarschijnlijk heb je de review dan ook achtergelaten bij het verkeerde bedrijf. Zou je de review willen aanpassen of verwijderen? Mocht je de struiken houden of andere plantjes hebben die een oppepper kunnen gebruiken, staan onze medewerkers altijd voor je klaar. :) ^KM

Snelle levering, goed product.

Product is snel geleverd en was heel goed verpakt.

Gewoon goed

Goede service, goed product, goede prijs.

Perfect !

Altijd goed, goede verzending. Altijd op tijd binnen, Top ga zo door!

Snelle levering, eerlijke prijs!

Gewoon goed, zoals je mag verwachten!

Next day delivery. Good choice. Good prices.

Overdedatum zooi afsturen en klanten afschepen met; “dat kan niet”

All4plants=0forconsument Dit bedrijf heeft duidelijk alle contact met de realiteit verloren en dient nodig is van de troon af te stappen waar ze zichzelf op plaatsen en zich in de spiegel aan te kijken om eens goed te reflecteren op hun plaats in de maatschappij. Als je een fles uit 2019 opstuurt (foto aan Google review toegevoegd) en een klant belt om daar opheldering over te vragen dan slaat het als een tang op een varken om tegen die klant te zeggen dat “dat geen waar kan zijn” Om vervolgens na een negatieve maar eerlijke review als bedrijf de consument benaderen met de vraag of de consument zich wil excuseren gooit alleen maar olie op het vuur. Prutsers.

Response from the business owner

Toevoeging 24-04-2024 Beste Roy Valckx, Inmiddels hebben wij de kannen, die volgens jullie over de datum waren, retour ontvangen. Zoals wij in ons telefoongesprek hebben aangegeven en zoals te lezen is in de reacties op jullie negatieve review, waarin wij worden neergezet als "een bedrijf dat over de datum rotzooi opstuurt", willen wij het volgende opmerken: 1. Zoals telefonisch medegedeeld, was het uitgesloten dat jullie van ons Plagron Alga Bloom hadden gekregen uit 2019. Plagron plantenvoeding wordt om de paar weken volledig verkocht en opnieuw ingekocht. Alle producten in ons magazijn worden gespiegeld opgeslagen. Dat wil zeggen nieuwe voorraad wordt achter de bestaande voorraad gezet. In ons telefoongesprek hebben wij ook aangegeven om bij twijfel de producent Plagron om opheldering te vragen. 2. De datum waar jullie je over hebben uitgesproken is de productiedatum van de verpakking zelf. Deze datum is door de fabrikant op de kannen gestanst bij de productie van deze kannen. Dit betreft dus niet de houdbaarheidsdatum van de plantenvoeding zelf. 3. Bij Plagron hanteert men een ten minste houdbaar tot datum van 4 jaar. Deze is met zwarte inkt aan de onderkant van de kannen gedrukt. Dit vermeldt Plagron ook op hun website waar ze ook hulp aanbieden om de exacte houdbaarheidsdatum te berekenen op basis van het batchnummer. De twee geretourneerde 5 liter kannen Plagron Alga Bloom hebben een houdbaarheidsdatum van 2024 (de lichtere kleur kan) en 2027 (de donkere kleur kan). 4. Er was kleurverschil tussen de verpakkingen, omdat Plagron is overgestapt van de lichtere paarse kleur naar de donkere kleur kan. Dit is juist gedaan om de houdbaarheid van de plantenvoeding te verlengen. 5. Plantenvoeding in het algemeen is in principe onbeperkt houdbaar, mits ongeopend en donker bewaard. Daarom gebruiken de meeste producenten van plantenvoeding donkere verpakkingen. Ter informatie, bij Pokon, een van de grootste producenten van plantenvoeding, geeft men aan dat plantenvoeding onbeperkt houdbaar is. Beste Roy Valckx, Jij belde ons op omdat één van de twee kannen plantenvoeding Plagron Alga Bloom 5 liter die je via Bol.com gekocht had uit 2019 zou zijn. Wij legden jou uit dat dit hoogst onwaarschijnlijk was, gezien wij andere batchnummers hebben. Ter info, om de paar weken rouleert de hele voorraad en komt er nieuwe binnen. Ook legden wij uit dat plantenvoeding in principe onbeperkt houdbaar is, mits ongeopend en donker bewaard tussen de +10°C en 25°C. Het donker bewaren gebeurt al doordat de verpakking van Plagron niet licht doorlatend is. Bovendien hebben wij je ook aangegeven dat bij twijfel voor informatie contact kan worden opgenomen met Plagron. Met vriendelijke groet, ^KM All4Plants klantenservice

prima geholpen goede service

Goed product, snel geleverd!

Het product is precies zoals ik me had voorgesteld.

Prijs kwaliteit verhouding en service heel goed.

Product werd door DHL als afgeleverd gemeld, maar dat was niet het geval. Uitstekende actie ondernomen door All4plants.

Mooi geprijsd en vlugge levering...de grond is een topproduct !!!

Snel geleverd en als beloofd

Het kan snel binnen en was zoals verwacht.

Ruim aanbod en kennis van zaken

Met het verdwijnen van fysieke growshops waar de kleine teler terecht kan, blijft er nog maar weinig over waar men vragen over producten of kleinschalige teelt neer kan leggen. Bij All4plants hebben ze die kennis in huis. Uitgebreid gesproken over de nieuwe voedingslijn die ik ben gaan gebruiken, wat me wel wat trial & error heeft bespaard. Prettige communicatie ook met de klantenservice. All4plants staat sinds enkele weken bovenaan in mijn bookmarks.

Snelle levering zonder problemen

Perfect zoals jet hoort en zoals je mag verwachten.

Schnelle Lieferung & Guter Support

Die bestellten Waren wurden sehr schnell nach Deutschland geliefert. Ein kleines Problem mit der Lieferung wurde vom Support schnell gelöst. Hier bestelle ich gerne wieder. Vielen Dank!

Altijd nummer één

De beste webwinkel in Nederland voor alle materialen en producten misschien kan ook bestellen het producten van het merk Terra Aquatica ex- General hydroponics of Europe GHE

Oude verpakking gekregen

Niet het pak gekregen wat ik op de site had besteld. Pokon mos en onkruid 3 in 1 besteld. Het was zo’n oud pak dat de tekst op de zakjes niet eens meer te lezen waren.

Response from the business owner

Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was met de verpakking van je Pokon mos en onkruid 3 in 1. We willen graag verduidelijken dat je wel het juiste product hebt ontvangen, maar inderdaad in een oudere verpakking. Het spijt ons dat de tekst op de zakjes niet meer goed leesbaar was. We begrijpen hoe vervelend dat kan zijn. We willen je echter laten weten dat de inhoud van de verpakking nog steeds van dezelfde kwaliteit is, ondanks de verouderde buitenkant. Het zou zonde zijn om het product weg te gooien omdat de verpakking een redesign heeft gekregen. All4Plants.com ^DM

Duidelijk gamma en betrouwbaar met perfecte levering.

Een goed kontackt met een duidelijke aflevering.

Snelle levering, gunstige prijs

Zie boven.… het aanbod op de site was groot, makkelijk te vinden waar je naar zoekt. En snelle levering. Prima!

Ruime keuze, zeer aantrekkelijke prijzen en ook prima service!

Goede producten

Goede producten en snelle levering. Helaas pas bij de 2e bestelling ontdekt dat via Bol.com bestellen veel goedkoper was? Dus als je iets van ze nodig hebt kijk dan eerst even op Bol.com Secret Jardin afzuiger en koolstoffilter

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering. Niets te klagen over hun service.

Goed materiaal voor een mooie prijs !

Alles op tijd netjes verpakt geleverd

Uitstekende website

Kon makkelijk mijn producten vinden die ik nodig had.