Snelle levering, eerlijke prijs!

Gewoon goed, zoals je mag verwachten!

Next day delivery. Good choice. Good prices.

Overdedatum zooi afsturen en klanten afschepen met; “dat kan niet”

Vloeibare mest 2x5l besteld, 1 fles geleverd met productiedatum uit 2019 (nu 2024) kerel aan de telefoon van de “klantenservice” zegt dat het geen waar is?

prima geholpen goede service

Goed product, snel geleverd!

Het product is precies zoals ik me had voorgesteld.

Prijs kwaliteit verhouding en service heel goed.

Product werd door DHL als afgeleverd gemeld, maar dat was niet het geval. Uitstekende actie ondernomen door All4plants.

Mooi geprijsd en vlugge levering...de grond is een topproduct !!!

Snel geleverd en als beloofd

Het kan snel binnen en was zoals verwacht.

Ruim aanbod en kennis van zaken

Met het verdwijnen van fysieke growshops waar de kleine teler terecht kan, blijft er nog maar weinig over waar men vragen over producten of kleinschalige teelt neer kan leggen. Bij All4plants hebben ze die kennis in huis. Uitgebreid gesproken over de nieuwe voedingslijn die ik ben gaan gebruiken, wat me wel wat trial & error heeft bespaard. Prettige communicatie ook met de klantenservice. All4plants staat sinds enkele weken bovenaan in mijn bookmarks.

Snelle levering zonder problemen

Perfect zoals jet hoort en zoals je mag verwachten.

Schnelle Lieferung & Guter Support

Die bestellten Waren wurden sehr schnell nach Deutschland geliefert. Ein kleines Problem mit der Lieferung wurde vom Support schnell gelöst. Hier bestelle ich gerne wieder. Vielen Dank!

Altijd nummer één

De beste webwinkel in Nederland voor alle materialen en producten misschien kan ook bestellen het producten van het merk Terra Aquatica ex- General hydroponics of Europe GHE

Oude verpakking gekregen

Niet het pak gekregen wat ik op de site had besteld. Pokon mos en onkruid 3 in 1 besteld. Het was zo’n oud pak dat de tekst op de zakjes niet eens meer te lezen waren.

Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was met de verpakking van je Pokon mos en onkruid 3 in 1. We willen graag verduidelijken dat je wel het juiste product hebt ontvangen, maar inderdaad in een oudere verpakking. Het spijt ons dat de tekst op de zakjes niet meer goed leesbaar was. We begrijpen hoe vervelend dat kan zijn. We willen je echter laten weten dat de inhoud van de verpakking nog steeds van dezelfde kwaliteit is, ondanks de verouderde buitenkant. Het zou zonde zijn om het product weg te gooien omdat de verpakking een redesign heeft gekregen. All4Plants.com ^DM

Duidelijk gamma en betrouwbaar met perfecte levering.

Een goed kontackt met een duidelijke aflevering.

Snelle levering, gunstige prijs

Zie boven.… het aanbod op de site was groot, makkelijk te vinden waar je naar zoekt. En snelle levering. Prima!

Ruime keuze, zeer aantrekkelijke prijzen en ook prima service!

Goede producten

Goede producten en snelle levering. Helaas pas bij de 2e bestelling ontdekt dat via Bol.com bestellen veel goedkoper was? Dus als je iets van ze nodig hebt kijk dan eerst even op Bol.com Secret Jardin afzuiger en koolstoffilter

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering. Niets te klagen over hun service.

Goed materiaal voor een mooie prijs !

Alles op tijd netjes verpakt geleverd

Uitstekende website

Kon makkelijk mijn producten vinden die ik nodig had.

Goede service snelle levering

tevreden

veel keus aan producten en snelle levering !!

Plantjes zien er goed uit.

Snel geleverd. Goed verpakt. Mooie planten. Ze doen het goed. Ik heb zin in de lente!

Mooie producten voor gezonde planten

Prima voorraad aan voeding. Snelle levering en voldoende updates tijdens de levering. Zeker te vertrouwen.