Slechte klantenservice, niet werkend product en geen nieuw product ontvangen

We hadden de 2,5 liter roundup besteld met pomp. Deze deed het niet, ondanks dat deze aangesloten was zoals op de verpakking en op filmpjes op internet stond aangegeven. Bij het bellen met de klantenservice van all4plants was geen greintje meedenken. Als consument zouden wij de pomp verkeerd hebben aangesloten, het probleem was er nog nooit geweest en all4plants weigert om een goed werkend product naar ons te sturen, zoals het behoort. Vervolgens, nadat gezegd is dat we de pomp op eigen kosten kunnen terug sturen en het bedrijf zal kijken of het inderdaad klopt of het een fout in het product is, wordt gezegd dat als we het product daarna alsnog terug willen of nieuw willen, we nogmaals de verzendkosten moeten betalen als consument. Hier gingen wij niet mee akkoord, aangezien het bedrijf verplicht is om een goed werkend product te leveren. Toen werd voorgesteld om een filmpje te sturen van de pomp die niet werkt. Dit keurig gedaan en opgestuurd. Ik zit al meer dan 1 week te wachten op een reactie, terwijl telefonisch gezegd werd dat ze dezelfde dag nog zouden reageren. Al met al, geen service van all4plants en voor ons nooit meer een aankoop bij dit bedrijf!

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Aanrader...

Goeie kwaliteit vermicast, snelle verzending

Geweldig super snelle levering

Alles super snel geleverd

Het product twee dagen in huis en er wordt om een review gevraagd. Sorry, maar kan nu nog niet beoordelen of het product voldoet op langere termijn.

Eenvoudig besteld en super snel bezorgd!

Na wat communicatie leek het probleem bij dhl te liggen en niet bij dit bedrijf ik ben zeer tevreden met de klantenservice

Niets te klagen. Alles in orde. Vriendelijke klantenservice.

Er was van mijn kant lichte verwarring toen maar 1 van de 2 items aangekomen was. Klantenservice gebeld: het werd in 2 verzonden, ik had niet goed gekeken. Vriendelijk afgehandeld door klantenservice. Prijzen prima, verzendsnelheid goed.

alles prima

Prima produkt, doet wat het moet doen voor een schappelijke prijs

Goede ervaring snelle correcte levering

In alle opzichten tevreden goede service.

Beste growshop

Vriendelijk, behulpzaam, super service. Beste prijzen en altijd een kopje koffie.

De verzend kosten waten niet in verhouding

De beste prijs en supersnel geleverd!

Ik ben helemaal tevreden en mijn planten ook!

Mooie prijzen,snelle levering

Goede producten en diensten

Super goed

Alles wordt netjes en snel geleverd!!

Super snel geleverd. Goede prijs kwaliteit

Super snel geleverd. Goede prijs kwaliteit

Helemaal top

Vlot geleverd en goed verpakt.

Vlot geleverd en goed verpakt.

Goed en snel

Goede communicatie en snelle afhandeling

Goed geregeld en snel top product