Snel geleverd, top!

Super bedankt voor je review. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Heel snel geleverd!

Super bedankt voor je review. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Product is binnen 24 uur geleverd zoals beloofd

Super bedankt voor je review, hier zijn we trots op! hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

eer goed

Bestelling verliep vlot en goed, was ook zo geleverd

Super bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Snel en goed geleverd

Prima levering

Super fijn om te horen! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

KEURIG VERPAKT

OP TIJD BE ZORGD

Super fijn om te horen! Met vriendelijke groet, ^LM All4Plants klantenservice

Erg fijne winkel

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Alles de volgende dag in huis

Groot assortiment van Wolf garten. Ik had daar verschillende dingen van nodig. Het is de 1ste keer dat ik hier heb besteld. Als ik weer wat nodig heb dan bestel ik hier weer.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen ons bedrijf te reviewen. hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Voldoende informatie levering.

Het is correct verlopen, product zoals omschreven in website.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent

Super snel en correct

De website is heel duidelijk en de levering van het bestelde was super snel en correct.

Super bedankt voor je review, hier zijn we trots op!

Website is overzichtelijk en een goede afhandeling van de bestelling.

De levering is conform de orderbevestiging tot mijn tevredenheid gebeurt.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Good

Quick delivery with a big assortiment.

How nice to read, thank you. Regards ^LM All4Plants Customer Service

Doet wat je verwacht

Artikel is snel verzonden en van goede kwaliteit en prijs.

Keurig

Mijn artikel zo goedkoop ?? Ik had twijfels. Alles is als gewenst en super snel verzonden.

Hartstikke bedankt voor je complimenten. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

Goods ordered

After some troubles with delivery. Hopefully it will arrive

Dear Maciej, Thank you for your review. I am very sorry to hear you are not satisfied with our service. I believe there has been a misunderstanding. Information about the order is sent directly to the e-mail address used to place the order. Perhaps it has been marked as Spam. You placed the order on Friday night so as informed on our website your order is packed and sent on Monday. On Monday we have transferred the order to our courier and you have received a track & trace code. I see that your order is scheduled to be delivered today. Unfortunately I am not able to speed up the process at DHL and I also do not have any information about why the first delivery attempt went wrong. I recommend you contact DHL if you still wish for information about the delay. I hope you have been helped with this information. We'd very much appreciate if you'd wish to review your score for our webshop. We hope you are happy with our products. Please feel free to contact us in case you still have any other questions. Kind Regards, ^NT All4Plants klantenservice

Snelle levering zeer goed

Dank voor je vertrouwen en je aankopen. Groetjes, ^LM All4Plants klantenservice

matig

Kwaliteit van het product is goed maar er zat wel een diepe kras in de uitschuifbare steel terwijl de verpakking heel en onbeschadigd was. Lijkt er dus op dat deze reeds voor het verpakken in de luchtfolie aanwezig was. Is niet leuk als een nieuw product beschadigd arriveert!

Beste Carl, Bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. We begrijpen natuurlijk ook dat je niet blij wordt van een dergelijke kras. Alle bestellingen worden handmatig gepickt en ingepakt en daarbij worden onze producten gecontroleerd. We vinden het vervelend dat dit ons ontgaan is. Onze oprechte excuses voor de beschadiging. Mocht het van zodanige aard zijn dat het product niet meer functioneert, laat ons dan vooral meer weten! We helpen dan graag bij een passende oplossing. Met vriendelijke groet, ^NT All4Plants klantenservice

Mijn bestelling werd direct de volgende dag geleverd. Keurig verpakt in een nette doos. Kortom: zoals het hoort. Ik kom hier zeker terug!

Slechte klantenservice, niet werkend product en geen nieuw product ontvangen

We hadden de 2,5 liter roundup besteld met pomp. Deze deed het niet, ondanks dat deze aangesloten was zoals op de verpakking en op filmpjes op internet stond aangegeven. Bij het bellen met de klantenservice van all4plants was geen greintje meedenken. Als consument zouden wij de pomp verkeerd hebben aangesloten, het probleem was er nog nooit geweest en all4plants weigert om een goed werkend product naar ons te sturen, zoals het behoort. Vervolgens, nadat gezegd is dat we de pomp op eigen kosten kunnen terug sturen en het bedrijf zal kijken of het inderdaad klopt of het een fout in het product is, wordt gezegd dat als we het product daarna alsnog terug willen of nieuw willen, we nogmaals de verzendkosten moeten betalen als consument. Hier gingen wij niet mee akkoord, aangezien het bedrijf verplicht is om een goed werkend product te leveren. Toen werd voorgesteld om een filmpje te sturen van de pomp die niet werkt. Dit keurig gedaan en opgestuurd. Ik zit al meer dan 1 week te wachten op een reactie, terwijl telefonisch gezegd werd dat ze dezelfde dag nog zouden reageren. Al met al, geen service van all4plants en voor ons nooit meer een aankoop bij dit bedrijf!

Beste Leonie, Bedankt voor je review. Ik vind het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp je klacht. Ik heb hier nog niets over gehoord van desbetreffende collega's, dus ik neem aan dat het probleem nog onderzocht wordt. Ik snap uiteraard dat je wacht op een reactie, dit vind ik ook erg vervelend. Ik heb je mail nogmaals doorgezet. Je mag ons tussen 9u en 18u van maandag t/m vrijdag ook altijd bellen op: 045 528 4444 en vragen om een update. Helaas kan ik momenteel niet anders berichten. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ^NT All4Plants klantenservice

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Aanrader...

Goeie kwaliteit vermicast, snelle verzending

Geweldig super snelle levering

Alles super snel geleverd