Alles op tijd netjes verpakt geleverd

Uitstekende website

Kon makkelijk mijn producten vinden die ik nodig had.

Goede service snelle levering

tevreden

veel keus aan producten en snelle levering !!

Plantjes zien er goed uit.

Snel geleverd. Goed verpakt. Mooie planten. Ze doen het goed. Ik heb zin in de lente!

Mooie producten voor gezonde planten

Prima voorraad aan voeding. Snelle levering en voldoende updates tijdens de levering. Zeker te vertrouwen.

Accuraat

Goede communicatie. Doen wat ze zeggen.

Lekker snel

Snel bezorgd.

Superslecht.

Pakket volgende dag geretourneerd a13.90€,is aangeboden op juiste adres, niemand aanwezig. Pakket afgeleverd bij Primera . Bedrijf weigert pakket op te halen.zij zijn verplicht om op een rerouradres aanwezig te zijn, of een pakket te kunnen ontvangen. Dit pakket128€ wordt gewoon naar mij retour gezonden en ben ik verplicht dat pakket weer terug te nemen.ik zit dus met een pakket wat ik binnen de wettelijke termijn heb teruggestuurd.en dat ik ook nog 13.90€ aan portokosten kwijt ben van postnl.Ik heb een email gestuurd naar klantenservice, nooit meer iets vernomen.

Snelle levering lage prijs

Helemaal goed prima verpakt en snel in huis.

tevreden

bestellingen worden snel verzonden en zijn goed ingepakt.

Ik heb een aantal producten besteld en vooraf betaald; ik kreeg netjes per e-mail een bevestiging van de bestelling en wat later een betaalbevestiging en een mailtje met de factuur, vervolgens kreeg ik een mailtje met een verzendbevestiging en de volgende dag had ik het pakket thuis. Keurig netjes allemaal! Ik ben heel tevreden. :)

vlotte levering , overzichtelijke site, verdiend 5 sterretjes

vlotte levering , overzichtelijke site, verdiend 5 sterretjes

Groot assortiment goede prijs

1 plant vd de 2 doet helaas niks hij loopt niet uit de andere heeft al mooie groene scheutjes

Hi André Wat vervelend om te horen dat je plant het niet goed doet. Hoewel we wél producten in ons assortiment hebben die jouw plant helpen beter te groeien verkopen wij helaas géén planten. Ik vermoed dat je de review bij de verkeerde webshop hebt achtergelaten. ;) ^All4Plants

Online bestelling zeer snel geleverd en ze hebben ook nog een echte winkel!

Levering:

Snelle en goed verzorgde levering van de bestelde goederen.

Beste winkel

Perfecte service.

Snel geleverd en aan zeer goede prijzen.

Goed product, goede service

Het product was helemaal prima. Telefonisch kon ik mijn vragen kwijt bij het bedrijf.

GOED

snel afgeleverd

Goede service en een uitstekend product

Ik heb voor de eerste keer jullie product Blumat gebruikt omdat we langere tijd op vakantie waren. Blumat werkt uitstekend en ik ben dan ook zeer tevreden

Happy happy

Very good service.

Snel in huis

De bestelling snel in huis

A+++ fijne ervaring

Besteld en snel ontvangen!

niks op aan te merken.