vlotte levering , overzichtelijke site, verdiend 5 sterretjes

vlotte levering , overzichtelijke site, verdiend 5 sterretjes

Groot assortiment goede prijs

1 plant vd de 2 doet helaas niks hij loopt niet uit de andere heeft al mooie groene scheutjes

Hi André Wat vervelend om te horen dat je plant het niet goed doet. Hoewel we wél producten in ons assortiment hebben die jouw plant helpen beter te groeien verkopen wij helaas géén planten. Ik vermoed dat je de review bij de verkeerde webshop hebt achtergelaten. ;) ^All4Plants

Online bestelling zeer snel geleverd en ze hebben ook nog een echte winkel!

Levering:

Snelle en goed verzorgde levering van de bestelde goederen.

Beste winkel

Perfecte service.

Snel geleverd en aan zeer goede prijzen.

Goed product, goede service

Het product was helemaal prima. Telefonisch kon ik mijn vragen kwijt bij het bedrijf.

GOED

snel afgeleverd

Goede service en een uitstekend product

Ik heb voor de eerste keer jullie product Blumat gebruikt omdat we langere tijd op vakantie waren. Blumat werkt uitstekend en ik ben dan ook zeer tevreden

Happy happy

Very good service.

Snel in huis

De bestelling snel in huis

A+++ fijne ervaring

Besteld en snel ontvangen!

niks op aan te merken.

Ervaring met deze machine heb ik nog niet.

De kettingzaagmachine heb ik nog niet gebruikt. Het was voor mij niet eenvoudig om de ketting te monteren. Waarom niet gewoon een compleet afgemonteerd exemplaar te leveren. Het apparaat ziet er goed en betrouwbaar uit. Met het merk MTD heb ik goede ervaring.

Werkt uitstekend!

Mijn plants reageren prima op het zelf bewateren!

Snelle levering voor een goede prijs.

De producten werden snel geleverd. Mijn vraag aan de klantenservice werd snel beantwoord en was zeer correct.

Ik had de watermeter als verrassing voor mijn man besteld, kom ik thuis woensdag zie ik dat hij ieder moment geleverd kan worden. Mijn man werkt vanuit thuis en komt naar beneden en zegt de watermeter heb ik ook maar meteen besteld. Hij heeft direct met jullie gebeld, toen was de eerste watermeter al binnen gekomen bij ons, en de tweede bestelling hebben jullie gecanceld en het geld retour gestort, top service!

Alles was naar wens

Vlugge bestelling en vlugge levering

Beste Helaaas hebben we ons door andere sites laten verleiden..... Maar all4plants is de enige die letterlijk op 24u de bestelling afgeleverd hebben. We raden deze sité zeker aan... We hebben vele bestellings problemen gekregen toen we de beslissing gemaakt hebben om via onlinetopgarden te bestellen. 7 november bestelling geplaatst en betaald en nog steeds wachtend. We krijgen nog steeds vele reacties van klanten die reeds betaalde bestellingen hebben geplaatst en niks hebben ontvangen!

Goede service.

Prima winkel

Mijn bestelling was super snel binnen

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

All ok.

The products were sent quick.

alles perfect verlopen

alles perfect verlopen