tevreden

goeie service,altijd optijd bestelling binnen.

Prima, niks op aan te merken

Makkelijk!!!

Goed product slechte levering

Prima product, doet waar het voor bedoeld is. Helaas waren ze het product vergeten te leveren en moest ik er een mail achteraan sturen, daarna wel weer gelijk geleverd.

Correcte levering

Alles was er op tijd.

tevreden

snel geleverd en goed ingepakt.

Beloven op de website dezelfde dag te versturen, niet dus

Op mailtjes wordt niet gereageerd. Als webwinkel niet op mailtjes reageren is hetzelfde als een groenteboer die niet met z'n klanten wil praten.

Jammer

Eerst verkeerde product ontvangen en wacht nu al dagen op mijn oorspronkelijke bestelling.

Very good contacts fast shipping

Goede en snelle levering.

Goed en snel geleverd

Goede en snelle levering, ga zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb

Snel

Duidelijk

Alles was goed.

Ik ben tevreden.

Zéér klantvriendelijk!

Uitgebreide info Meedenken Alle tijd

Goed product, absurd verpakt

In eerste instantie leek de verpakking prima. Elk onderdeel in bubbelfolie verpakt. Totdat je ging uitpakken. Zonder schaar ging dat niet, want er was ook nog royaal gebruik gemaakt van doorzichtig plakband. Het was onvermijdelijk dat bij een van de Blumats een rubber slangetje door geknipt werd. Verder zou ik er graag op wijzen dat deze vorm van verpakken niet zo milieuvriendelijk is. De werk dat we op vakantie waren werden de planten prima verwaterd.

Exactly what I needed. After a lot of research and messing around.

Delighted with this system! Very speedy delivery.

Zeer snel geleverd

Ben erg blij met blumatshop. Zeer snel en goed geleverd. Volgende keer zal ik met volle tevredenheid weer bestellen bij blumatshop.nl

Mijn bestelling werd prima verzorgd.

Levering liet niets te wensen over.

Blumat druppel systeem is super

Ik gebruik het Blumat bewatering systeem al jaren tot grote tevredenheid.

Uitstekende shop!

Alles besteld en in één keer geleverd. Levering kwam een dag later aan. Hiervoor ontving ik een kortingsbon. Goede service! Waarom dan geen 5 sterren? De site heet Blumatshop, maar er is geen aparte groep voor de Blumat-producten. Dus eerst een zoekopdracht ingegeven en dan vind je het wel, maar dat kan nog beter. Anders echt 5 sterren waard.

Heel prettig werken

Prettig werken en heel goed product

prima helemaal goed.

Prima, geen klachten.

Goed per mail op de hoogte gehouden van voortgang bestelling.