Perfecte en snelle levering

Alles klopte

goed!

Snelle levering van mijn produkten.

bestelling ging prima . op tijd bezorgd

bestelling makkelijk. op tijd geleverd , geen aanmerkingen prima

Product wijkt af van afbeelding

Het product was afgebeeld als een six-pack, echter ik kreeg 1 rolletje opgestuurd. Dus ipv een goedkoop rolletje was het een heel duur rolletje.

Uitstekende vlotte levering

Snel geleverd tegen een goede prijs.

Heel erg slecht!!!

Het product is niet bezorgd!!!

PAKKET KWAM TE LAAT EN INHOUD WAS KAPOT

Ik had op 6 september Decis besteld, dat werd op 11 september geleverd. Het flesje was leeg gelopen in de verpakking. DHL was de bezorger. Na klacht is de zending volledig hersteld!

Prima levering, dag na mijn bestelling al binnen!

Goede levering

Goed product, door goede omschrijving op website.

Automatische water unit nog NIET ontvangen

Voor nu 1 ster, pakket niet ontvangen

Prima en keurig verpakt

Super Slecht

Levering was ronduit slecht product klopte ook niet ipv 7L een 5L gekregen. Dan maar contact opnemen met de klantenservice. Die liegen en bedriegen alles om het maar niet op te lossen. Een gewaarschuwd consument telt voor 2! Intelligentie niveau van klantenservice is ook ondermaats begrijpend lezen was teveel gevraagd. We zijn inmiddels 50 mails verder

Geen enkele reactie op mijn mails.

Na openen van het doosje waar 2 flesjes met buxusmotbestrijdingsmiddel in zaten, bleek 1 flesje kapot te zijn en leeggelekt te zijn. Vervolgens heb ik een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of zij uit coulance een nieuw flesje wilde sturen, waarop ik geen antwoord kreeg. Ongeveer 1 maand later heb ik wederom een vriendelijke mail gestuurd waarin ik beschreef dat ik vermoedde dat ze het vanwege corona druk hadden met extra online bestellingen waardoor ze waarschijnlijk nog geen tijd hebben gehad om mijn mail te lezen. Hierop heb ik ook geen reactie gekregen. Ik vind dit een slechte manier om met klanten om te gaan, zeker omdat ik in de toekomst nog meer bestellingen had willen plaatsen. Ik denk niet dat dit nog gaat gebeuren.

Fijne webshop

Ruime keuze , goedkoper dan anderen en zeer snelle levering .

heel goede ervaring

alles wat ik bestel is netjes en op tijd

Prima bedrijf

Goede service en snelle levering.

Slecht

Op de website staat dat zij voorraad hebben van het artikel, maar dan duurt het 2 maanden tot de levering. Op mail reageren zij niet, pas na een telefoontje wordt de mail beantwoord.

Goed functionerende webshop. Mooi assortiment

Gewenste product voor hele goede prijs

Heel goed product voor een hele goede prijs, snelle service.

Nette afhandeling na terugzending van defect product.

Het door mij Ik bestelde product (dat prima was ingepakt) bleek bij de check out een defect te vertonen. Daarop heb ik het zo goed en kwaad als dat ging in de originele verpakking terug gestuurd en vandaag zag ik op mijn bankrekening dat het aankoopbedrag is terug gestort. Jammer dat het zo gelopen is, maar ik ben redelijk content met de afhandeling.

Was correct

Gaat prima

Lekker gemakkelijk en redelijke verzendkosten

Lekker gemakkelijk thuis aarde laten bezorgen, gelukkig voor heel redelijke verzendkosten.

Super gewoon. Discreet en snel.

Super gewoon. Discreet en snel.

Goed product, snel geleverd!

Goed product, snel geleverd!