Kwaliteitsvolle producten

Heel fijne klantenservice. Zeer vriendelijk en snel bereikbaar. Mooie en kwaliteitsvolle producten. Er is een ruime keuze. Super leuke nieuwe collectie (little gems), ik heb wel de indruk dat er meer nieuwe producten in 18k op de website komen dan in titanium (Threadless). Daar blijf ik een beetje op zitten wachten tot er daar andere producten in verschijnen. Voor de rest heel tevreden en mijn klanten ook. Groetjes

Hoi Kristel, Dank je wel voor je beoordeling! Toevallig kan ik je zeggen dat we met een nieuwe collectie titanium ends van Little Gem bezig zijn. Deze zullen daarom in de nabije toekomst aangevuld worden! Groetjes, Job

Snel

Bestellingen zijn altijd ontzettend snel in huis. Wat erg fijn is want ik ben zo iemand die steeds uitstelt en dan moet het er ineens zijn haha. Top.

Goede ervaring

Snelle levering, goede site top ingepakt kreeg zelf gratis spullen erbij zeker niet nodig om te doen maar wordt toch gedaan dus top. Wat voor mij persoonlijke ervaringen dingen waren waar ik tegen aan liep: dat producten die niet op voorraad zijn langere tijd niet op voorraad zijn, hier geen data over bekent zijn en je verplicht bent deze na te bestelen met bijkomende kosten.

Mooie sieraadjes, snelle verzending

Mijn bestelling ‘s avonds geplaatst en de volgende ochtend werd er al gebeld over een product dat niet volledig op voorraad was. Product is netjes gecrediteerd en mijn bestelling had ik de volgende dag in huis. Prima ervaring!

Good quality, fast & good service

Altijd vriendelijk, snelle leveringen, breed assortiment! Regelmatig nieuwe stock! Dank u :)

Bedankt voor je beoordeling, Ariane! Fijn om te horen dat je bestelling naar wens is verlopen. Vriendelijke groet, Danielle

mooie sieraden en snelle levering

helaas de laatste tijd veel items niet op voorraad waardoor je later een nieuwe bestelling moet maken en dan vindt ik 250 euro bestellen voor gratis verzenden wel hoog. dat was eerder niet zo. Maar verder een hele fijne webwinkel ik adviseer ze ook altijd aan mijn klanten.

Prima ervaring

Snel en netjes geleverd. Producten zijn prima.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met de bestelling. Het enige wat ik jammer vind is dat ik het niet kan ophalen gezien ik bij het kantoor om de hoek woon, maar verder niks te klagen!

Super behulpzaam

Super behulpzaam

Altijd top!

Fijne site voor pro’s betaalbaar en duidelijk!

Snelle levering, top service

Na mijn vragen snel beantwoord gekregen te hebben heb ik mijn bestelling geplaatst. Ik was verbaasd hoe snel ik de levering in huis had. Kortom: top service!

Al jaren onze vaste groothandel!

Kwaliteit en service, heel belangrijk in ons vak. Veel klanten stuur ik door naar de website om zelf een keuze te maken. Jullie zijn voor ons de beste in luxe piercings en piercing tangen etc. Ga zo door!

Betrouwbaar, goed materiaal, servicegericht

Hoi, ik ben tot nu toe heel tevreden met jullie producten en dienstverlening. Belangrijk is voor mij kwaliteit en de service achter de schermen bij vragen voor mijn cliënten. Dat heb ik tot nu toe als heel goed ervaren. Aandachtspuntje is soms het ontbreken van een beschrijving bij een product of dat de maat ontbreekt bij de eigenschappen. Verder super blij dat ik met jullie zaken mag en kan doen, ga zo door!

Snelle levering.

Goede kwaliteit.

Snel netjes en altijd op voorraad voor wen betaalbare prijs wat wil je nog meer? (14mm navel bananas ja dat dan wel haha)

Top bedrijf al vanaf de start

Snelle levering groot assortiment fijn contact

Snel besteld, Snel geleverd

Zie boven

Super !

Snelle levering en zeer vriendelijk.

Vaste groothandel!

Wij kopen al jaren bij jullie, en blijven tevreden. Soms een klein foutje maar dat lossen jullie snel op. Kwaliteit is goed en verzending snel. Top producten onze klanten geven we altijd de tip, kijk eerst online bij All over Piercings! Een tevreden Piercer die nog lang klant hoopt te blijven.

Snelle levering maar weinig op voorraad.

Het is heel fijn dat er zo snel geleverd kan worden. Helaas zijn de producten die ik nodig heb vaak niet op voorraad…

Mooie sieraden

Behulpzaam en goed en snel bereikbaar ivm vragen. Wat ik een enorm minpunt vind, is dat er geen retour mogelijkheden zijn. Aanbevelingen: ja en nee.. Nee omdat je spullen niet kan retourneren

Super snelle levering

Dinsdag besteld woensdag ontvangen En correct zoals je mag verwachten

Snel

Altijd snelle levering

Snelle service en goede kwaliteit

Heel tevreden over All Over Piercings. Snelle hulp van de klantenservice en de materialen zijn echt van goede kwaliteit!

Zoals altijd, top!

Ruime voorraad en enorm snelle levering