Nette vlotte bezorging

Nette vlotte bezorging

Altijd snel en goed geprijsd!

Super kwaliteit, wel veel plastic gebruik

Ik bestel hier altijd alles alleen wanneer ik 50 dezelfde sieraden bestel en ik krijg ze dan individueel plastic verpakt opgestuurd dan doet mijn hartje toch wel een beetje pijn

helemaal top

mooie spullen en wordt snel geleverd.

Gewelig!

Superfijne site! Verzenden mega snel , en is overzichtelijk!

Ruime keuze, vriendelijke klantenservice en snelle levering!

Ontzettend snelle levering

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering ontvangen.Mooie producten.

Snel en netjes geleverd

Ik ben zeer tevreden over All over piercing Pro. Altijd snel en netjes en tevens goed bereikbaar wanneer je vragen hebt.

fijne webshop met mooie sieraden

Bestel al jaren hier mijn sieraden. wel jammer dat de laatste tijd veel artikelen niet op voorraad zijn.

Duidelijke site, snelle levering, goeie kwaliteit

Duidelijk en snelle levering en goeie kwaliteit Enige min punt is dat ik vind dat je voor een hoog bedrag moet bestellen voor je geen verzend kosten meer betaald.

Goede kwaliteit en super snel geleverd.

goede kwaliteit

erg jammer dat er veel niet op voorraad was.

Snel en keurig geleverd. Goede kwaliteit.

Zeer tevreden! Ik bestel hier niet zo vaak maar als ik het doe ben ik zeer tevreden. ZEER snel geleverd, goede kwaliteit en als er iets is is de service en bereikbaarheid TOP!

Nette en snelle levering

Altijd binnen een paar dagen binnen. Bestelling klopt altijd volledig. Mooie sieraden Groot assortiment Goede kwaliteit. Enige verveelde zijn de hoge verzend kosten. En dat het word bezorgd met post NL. Ook als er wel gewoon iemand aanwezig is krijg ik mails dat er niemand was en moet ik het een dag later of soms zelfs 2 dagen later ergens gaan ophalen

Snelle levering!

Tevreden!

Alles wat je nodig hebt en professioneel! Ik doe graag zaken met dit bedrijf !

Snelle verzending!

Snelle levering, ik ben blij met de spullen. Goede kwaliteit

Goeie service

Erg goeie service en zeer snelle verzending

Altijd oke

Ik mis alleen de teatree olie van mijn bestelling, maar ik ga er vanuit dat dat wordt opgelost zoals altijd ☺️

Hoi Chantal, Dank je voor je beoordeling! De ontbrekende tea tree is natuurlijk nagestuurd. Onze excuses nog daarvoor. Tot snel! Vriendelijke groeten, Job

Altijd goeie service.

Altijd goeie service !

Hebben ze het niet word je gebeld en alles word netjes nageleverd denken goed mee !

Ben beter gewend

Koop al jaren bij jullie, nog nooit zoveel betaald voor de verzending. Boven 100 euro was gratis verzending! Kwaliteit hetzelfde de service minder. Factuur zat altijd netjes bijgesloten nu staat de factuur op 2006! Jammer ben dit niet gewend altijd dik tevreden geweest.

Hoi Linda, We hebben met de lancering van de nieuwe website ervoor gekozen om standaard aangetekend te gaan verzenden. Daarnaast zijn de prijzen inderdaad aangepast en hebben en hebben we wat kinderziektes in het nieuwe systeem, waaronder een glitch in de datum van de factuur. Dat zal snel opgelost zijn. De kwaliteit van de producten is hetzelfde als de vorige website, de service is hetzelfde. Alleen de prijzen zijn wat veranderd. Ik begrijp dat prijsverhogingen nooit leuk zijn, maar helaas horen ze erbij. Vriendelijke groeten, Job

Keesomstraat 14 B

1821BS Alkmaar