Professioneel

Snelle en goede communicatie . Ik ben me goed begeleid gevoeld. Als starter heb je meestal veel vragen. Altijd vriendelijk behandeld en snel geappt of terug gebeld.

Professioneel

Goede en snelle communicatie. Goede oriëntatie. Snel antwoord via de telefoon of whatsapp. Geeft een veilig gevoel en rust te weten dat niet alleen je boekhouding maar ook je vragen in goede handen zijn.

Hij heeft mij goed geholpen.

Duidelijk en handig

Snel antwoord krijgen, duidelijk uitleg geven.

Professioneel & goed advies.

Alles wordt goed geregeld!.

Super goede ervaring

Ik ben echt blij met hun service. Alles netjes gehouden, alle vragen snel geantwoord en wat ik begrijp niet voor super goed uitgelegd. En dit alles met een mooie prijs!

Gemakkelijk en begrijpelijk programma voor eenmanszaken! Aanrader.

Heel georganiseerd duidelijk

Ze leggen alles goed uit. Echt top

Vriendelijk helder snel goedkoop

Ik wens peter en zijn collega’s veel nieuwe tevreden cliënten

Ik heb een goede indruk gekregen over boekhouden.support

De omgang is professioneel en de vragen worden snel beantwoord.

Super fijn!

Zeer vriendelijke man, komt afspraken netjes na! Ik ben zeer tevreden. Is aanbevolen!

Word goed en snel geholpen , bij vragen snel antwoord.

Goed en persoonlijk

De locatie was even zoeken, maar vriendelijk onthaald Goede adviezen gehad en zoals afgesproken worden alle financiële zaken uit handen genomen. De boekhouder heeft alles zeer snel in orde gemaakt.

Erg duidelijk

Duidelijk Vriendelijk Inzichtelijk Structuur Behulpzaam

De hulp die ik nodig heb!

Ik ben iemand die graag zelf aan de knoppen zit. Alle administratieve / makkelijke dingen die je als ondernemer kan doe, doe ik zelf. Maar dan..... dan komt de jaarrekening / de verschillende soorten belastingen etc. Boekhouden.support, is voor mij de hulplijn, die ik af en toe nodig heb! Ze helpen me mijn administratie (middels een boekhoudpakket) zo goed mogelijk neer te zetten. Ik wordt ondersteund en krijg tips die waardevol zijn als beginnende onderneming. Maar ook, na 6 jaar zelfstandigheid, kunnen ze me nog steeds helpen en nemen ze werk uit handen. Boekhouden.support is mijn hulplijn; regelt zaken waar ik geen verstand van heb; En ontzorgen me op verschillende belastingtechnische zaken! En dat tegen een schrepe prijs!

Fijn om geen omkijken meer te hebben naar de administratie

Doordat Boekhouden.support mijn administratie heeft overgenomen hoef ik me geen zorgen meer te maken over mijn aangiftes en jaarcijfers. Deze door Boekhouden.support na het einde van het jaar worden deze automatisch voor me gemaakt samen met de aangiftes.

Top ondersteuning en goed bereikbaar!

De hulp en persoonlijke aandacht om je te helpen is uitstekend. Goede bereikbaarheid en geen vraag is te veel hoe simpel deze achteraf ook is. Erg behulpzaam en vriendelijke ondersteuning. Alle vragen worden op zeer korte termijn beantwoord met een duidelijke uitleg. Bespaart een hoop tijd en je kunt je daarom focussen op de business waar het om draait.

Wat ik fijn vind aan samenwerken met Peter is dat hij ook buiten kantoortijden bereikbaar is. Ook ‘s avonds laat en ‘s ochtends vroeg kan ik altijd bij hem terecht met mijn financiële vragen. Dat geeft me zelfvertrouwen als ondernemer omdat ja, eerlijk: mijn talent ligt duidelijk niet in de cijfers.

Betrokken, snel en effectief

Peter denkt met je mee! Geeft snel antwoord op vragen en is zeer capabel. Het geeft mij zo'n rust dat hij mijn administratie op orde houdt, de koppelingen maakt en mee kijkt. De aangiftes worden op tijd en goed geregeld. Communicatie is prettig. Het scheelt mij ook heel veel tijd. Zo kan ik vooral bezig zijn met mijn primaire taken in mijn praktijk. Ik beveel boekhouden.support absoluut aan. O ja... de prijs... die is ook heel fijn :)

Prima uitleg en ondersteuning!

Na enkele maanden de gratis licentie van Moneybird te hebben gebruikt, wou ik toch meer weten over de mogelijkheden die het programma biedt. Via Boekhouden.support heb ik een dagcursus gevolgd, en werd me snel duidelijk hoe eenvoudig het programma functioneert. Toen ik enige tijd later toch nog op wat punten aankwam waar ik alleen niet mee verder zou komen, heb ik opnieuw contact gezocht. Door het inplannen van een video-verbinding, kon ik de ondersteuning van Boekhouden.support zelf op het scherm volgen, zodat de antwoorden op mijn vragen zichtbaar werden. Mede door de fiscale kennis, werden ook deze specifieke vragen helder beantwoord.

Snel en professioneel

Boekhouden.support heeft me snel op weg geholpen om mijn orders weer goed en overzichtelijk in de administratie te krijgen. Dat bespaarde me heel wat uurtjes werk

Ze hebben me snel en vakkundig geholpen met het op orde krijgen van mijn administratie.

Helaas was de support-desk bezet maar ik werd binnen enkele minuten terug gebeld en toen ben ik snel geholpen bij het corrigeren van mijn administratie.

Over Boekhouden.support B.V.

Wij ondersteunen je optimaal bij het doen van je eigen administratie. Hoe we dat het beste kunnen doen bepaal jij. Dit kan in de vorm van een training, het nalopen van je administratie of je gewoon helpen met een specifieke vraag.