Filter

Värdelös

Jag har inte fått de tapeter jag beställt och jag får inga svar på mail. Jessica Weström Jecca621@gmail. Com

Bra priser och kvalite

Lite lång leveranstid men annars helt okej

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Bra pris och rätt produkt levererad på kort tid!

Bra pris och rätt produkt levererad på kort tid!

Kanonbra

Har ingen erfarenhet av er tidigare men nu har jag det och det har fungerat bara bra

Dålig leveranstid

Det skulle ta 3-5 arbetsdagar, tog 3 veckor. Vi valde annan leverantör.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Upplevelsen var bra på hemsidan

Beställde och betalade provbitar på golv som aldrig kom.

KATASTROF!!!

Beställde 30m2 vinylklickgolv utan några konstigheter 25/11. 29/11 mailar ni att det har utgått från tillverkaren och inte längre finns tillgänglig, men det finns att beställa på hemsidan för ett mycket högre pris? Jag ringer erat 08-nummer och kommer till Tyskland som skyller på IT avdelningen, att dom inte har hunnit med att ändrat på hemsidan. Dom hänvisar sedan till [email protected] som jag mailat till, men har ännu inte fått något svar?

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Snabb frakt och bra kvalité!

Mina tapeter kom flera dagar före deras uppskattade leveranstid. Tapeten var jämn i tryck och bra kvalité. Mönsterpassningen var perfekt. Jag har inget negativt att säga faktiskt.

Urusel

Mycket dåligt, har inte fått några prover????

Fint golv, lätt att lägga. Dock lång leveranstid. Tog nästan 14 dagar

Fint golv, lätt att lägga. Dock lång leveranstid.

Urkass

Fick inget golv. Efter 2 veckor och 2 mail jagande senare så fick jag ett svar att det var tekniskt fel på sidan och att jag inte fick något golv.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Vart tog min beställning vägen?

Usel kundservice, svarar varken på mail eller telefon. Får ingen statusuppdatering på ordern. Har väntat nu i 4 veckor på en beställning som alldrig dyker upp.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Bra produkter ,som var vad dom lovade

Taperna var kanon och väldigt lätt att sätta upp, plus smidig och ganska snabb leverans.

Lätt och smidigt

Gick lätt att beställa, jag skrev in hur stor yta jag hade så räknades det ut automatiskt hur många paket jag behövde. Kanon! Snabb leverans! Tack för ni ansträngde er för att få tag i mej!!! Supernöjd!!!!!

Jättebra service.

Kommer snabbt och mycket fina och bra tapeter

Besviken

Kundtjänst i Tyskland talade dålig engelska och hade svårt att göra dig förstådd. I väntan på att provbiten skulle anlända höjdes priset på golvet per kvadratmeter med 100kr, vilket gjorde att det fick samma pris som närliggande butiker.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Finfin tapet och snabb leverans

Jag är jättenöjd med köp, kvalitet och den snabba leveransen

Huijarifirma

Tilasin tapetteja. Kun kuitenkin halusin peruuttaa tilauksen, se ei onnistunut. Yhteydenottopyyntöihin ja peruutusilmoitukseen ei vastattu. Puhelimeen sanottiin, ettei henkilö ole nyt paikalla, joka hoitaa peruutuksia. Sähköposteihin ei vastattu. Täysin huijarifirma, epäluotettava ja vastuutonta toimintaa. En suosittele kenellekkään tuollaista verkkokauppaa. Paljon lupaa...mutta lupaukset tökkii.

• Suosittelisitko yritystämme muille? No

Bra kvalitet och priser

Jag köpte nyligen ett nytt golv från Bricoflor. Golvet är av enastående kvalitet och har verkligen förvandlat mitt hem. Jag blev också positivt överraskad av hur prisvärt det var jämfört med andra återförsäljare.

Versace-tapeter från Bricoflor

Jag köpte nyligen några fantastiska Versace-tapeter från Bricoflor, och jag ville bara dela med mig av min positiva upplevelse! Utbudet var stort och jag hittade den perfekta designen som passade min inredningsstil. Kvaliteten på tapeterna var fantastisk och finishen förvandlade verkligen mitt rum till ett lyxigt utrymme. Dessutom var priset mycket mer konkurrenskraftigt än andra återförsäljare jag tittade på. Jag hade en liten leveransproblem, men kundserviceteamet var snabbt att hjälpa mig och såg till att jag fick min beställning i tid. Sammanfattningsvis rekommenderar jag starkt Bricoflor till alla som letar efter högkvalitativa och vackra tapeter!

Köp av Forbo Allura-golv på Bricoflor

Jag köpte ett Forbo Allura-golv från Bricoflor och jag är mycket nöjd med mitt köp. Golvet var enkelt att installera och kvaliteten är utmärkt. Bricoflor hade också ett brett utbud av färger och mönster att välja mellan, vilket gjorde det lätt att hitta rätt golv för min inredning.

Gärna igen!

I motsats till de negativa recensionerna vågade jag beställa där. Via förskottsbetalning. Kundtjänsten var alltid snabb, vänlig och tillfredsställande. Jag hade till och med en personlig kontakt. Bricoflor kan inte hållas ansvarig för att matttillverkaren Vorwerk har stoppat produktionen av den färg vi beställde. Egentligen en oförskämdhet från Vorwerks sida! Jag hade direkt kontakt med dem vid den tidpunkten! Detta fördröjde hela saken.... Vi kunde dock utan problem beställa en annan färg från Bricoflor till samma pris. Jag skulle omedelbart beställa från dem igen eftersom förhållandet mellan pris och prestanda är bra.

Absolut köprekommendation

Jag gillar verkligen bricoflors produkter och har beställt en hel del från dem. Ja, det är ibland lite krångel i kassan, men om man inte skriker ilsket i telefonen så löser sig allting i godo. Kanske bricoflor borde organisera sin svenska kundtjänst lite bättre. Jag förstår inte alls de många negativa recensionerna! Förresten har jag upplevt väldigt olika saker med nätbutiker.

Jag kan bara rapportera positiva saker

Jag kan bara rapportera positiva saker: vi beställde redan mattor här för flera år sedan och beställde därför här igen, den här gången var det mycket brådskande. Tack vare en ung konsulents utomordentliga engagemang gick det snabbt och utan problem!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Vi har haft mycket goda erfarenheter av Bricoflor

Kundservicen var alltid tillgänglig både via telefon och e-post eller återkopplade inom kort tid. Det valda vinylgolvet var mycket billigare hos Bricoflor än hos andra leverantörer, även på grund av ett individuellt erbjudande. Beställningsprocessen fungerade problemfritt och vinylgolvet levererades inom några dagar efter beställning.

10 Hochstrasse Wuppertal 42105

08-121 114 49

Om BRICOFLOR.SE

Vi är Europas största nätbutik för golv och väggar. Vi är stolta över att ha kunnat erbjuda de bästa priserna och förstklassig produkter sedan 2006.

Kiyoh Recensioner