Filter

Absolut köprekommendation

Jag gillar verkligen bricoflors produkter och har beställt en hel del från dem. Ja, det är ibland lite krångel i kassan, men om man inte skriker ilsket i telefonen så löser sig allting i godo. Kanske bricoflor borde organisera sin svenska kundtjänst lite bättre. Jag förstår inte alls de många negativa recensionerna! Förresten har jag upplevt väldigt olika saker med nätbutiker.

Jag kan bara rapportera positiva saker

Jag kan bara rapportera positiva saker: vi beställde redan mattor här för flera år sedan och beställde därför här igen, den här gången var det mycket brådskande. Tack vare en ung konsulents utomordentliga engagemang gick det snabbt och utan problem!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Vi har haft mycket goda erfarenheter av Bricoflor

Kundservicen var alltid tillgänglig både via telefon och e-post eller återkopplade inom kort tid. Det valda vinylgolvet var mycket billigare hos Bricoflor än hos andra leverantörer, även på grund av ett individuellt erbjudande. Beställningsprocessen fungerade problemfritt och vinylgolvet levererades inom några dagar efter beställning.

Bra kvalitetsgolv

Jag köpte nyligen ett Tarkett-golv på bricoflor.se och är överlag nöjd. Golvet är utmärkt och allt gick smidigt utan problem. Kundservicen var inte den bästa, men det var ändå en positiv upplevelse.

Vacker tapet

Jag är nöjd med mitt köp av den terrakottafärgade tapeten från Bricoflor! Tapeten var precis vad jag letade efter för att ge mitt rum den perfekta touchen av färg och liv.

Fin service och vackra tapeter, jag kommer definitivt tillbaka.

Jag är så nöjd med mitt tapetköp på Bricoflor! Jag hittade precis vad jag letade efter bland deras stora utbud av tapeter, och jag blev glatt överraskad av hur lätt det var att installera dem.

Trevligt golv, trevlig butik

Jag är mycket nöjd med mitt golvköp från Bricoflor! Golven var av högsta kvalitet och jag kunde lätt installera dem själv.

Min köpupplevelse smidig och trevlig.

Jag är så nöjd med min fototapet från Bricoflor! Bildkvaliteten var fantastisk och tapeten var enkel att installera, vilket gjorde att mitt rum kändes som nytt på nolltid. Jag blev imponerad av det stora urvalet av fototapeter och hur enkelt det var att hitta det jag letade efter. Tack för en fantastisk köpupplevelse!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Mycket nöjd med mitt tapetköp

Jag är så glad över mitt tapetköp från Bricoflor! Tapeten jag köpte var precis vad jag letade efter och den var enkel att installera. Jag blev imponerad av hur snabbt och smidigt hela köpprocessen var, från beställning till leverans. Tack för den fantastiska servicen och för att ha gjort mitt hem ännu vackrare!

Vackert golv

Jag är verkligen imponerad av mitt PVC-golv från Bricoflor! Golvet ser fantastiskt ut och det är så lätt att hålla rent. Installationen var enkel tack vare de detaljerade instruktionerna som följde med golvet. Jag rekommenderar definitivt Bricoflor till alla som letar efter högkvalitativa golvprodukter.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Snabb leverans och bra kvalitet

Jag är mycket nöjd med mitt köp av golv på Bricoflor! Kvaliteten på golvet var utmärkt och installationen var enkel. Jag uppskattade också den snabba leveransen och den hjälpsamma kundservicen som jag fick när jag hade frågor. Tack för en smidig köpupplevelse!

Bra tapeter, mycket nöjd

Jag är väldigt glad över mina tapetköp på Bricoflor! Utbudet var stort och jag hittade precis vad jag sökte efter till mitt hem. Tapeterna var av hög kvalitet och levererades snabbt och säkert. Tack för den utmärkta servicen!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Recension för köp av golv på Bricoflor

Jag är mycket nöjd med mitt köp på Bricoflor! Golvet jag beställde är av hög kvalitet och ser fantastiskt ut i mitt hem. Jag uppskattade också den snabba leveransen.

Overall: good

Because you mix multiple countries and languages, which I understand, website does not give 100 % trust for user. In someway it feels a scam (I hope it is not!) but I have faced the same issue with other similar companies, on different product segment though.

Det enda som skickades var en faktura

Beställde provbitar men det enda som skickades var en faktura. Inget svar från kundtjänst. Det slutade med att Klarna fick stryka fakturan. Beställ inte härifrån!

• Would you recommend us? No

Ripeää ja hyvää palvelua kun heräsi kysymyksiä toimitusajasta

Erinomaiset tuotekuvat, tuotteiden ammattimainen tuntemus, helppo ostoprosessi, suomenkielinen asiakaspalvelu.

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Aika epäselvää oli pitkän aikaa saanko tilatut tavarat yleensä lainkaan.

Minun piti kysellä missä tilaus viipyy, epäselvää minulle oli myös missä vaiheessa tavarat kerätään lähteväksi ja vaikka olin jo maksanut tilaukseni, sitä piti kysellä sittenkin. Vasta kyselyjeni jälkeen tilaus lähti matkaan, selitys oli ettei maksu ollut mennyt maksupalveluun??? Myös kysymykseeni ei ole vastattu lainkaan (tapetin kiinnitysaine, tavallinen liisteri vai...) Nyt tilaus onnellisesti kuitenkin perillä ja loppu hyvin, kaikki hyvin!

• Suosittelisitko yritystämme muille? No

Snabb och bra leverans ända till dörren.

Vid telefonsamtal med Kundtjänst: Vi fick ett trevligt bemötande och god information.

Lång väntan

Gjorde en beställning, kontaktat via telefon företaget för ett leverans datum. Fick besked om 10 arbetsdagar som leveransdatum 2v senare kom ingen leverans -åter kontakt m kundtjänst, som meddelade att de tappat bort min leverans. Ny beställning gjordes, men fortfarande inga tecken på leverans Ett primärt dåligt intryck Kan ej recensera produkterna, då dessa inte kommit fem ännu..

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Tar ut tredubbelt porto vid utskick.

Beställde några stormönstrade tapetprover och tyckte det var ok att betala 115 kr i porto. När proverna kom var de mindre än A4 och omöjliga att visa en någorlunda tydlig bild av hur de skulle göra sig på vägg. Portot på kuvertet var drygt 3 euro, alltså mindre än en tredjedel av de 115 kr jag betalade. Hade förväntat mig prover, åtminstone i full bredd vilket portot borde ha räckt till.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Vackra tapeter

Paketet kom fram super snabbt och varan stämde väl överens med beskrivningen och bilden.

Har inte fått varorna än

Har inte fått Varorna än

Bra. Snabb och bra leverans

Bra och snabba

Bra sotiment

Bra hemsida o priser. Tog något för lång tid att få hemskickat några tapetprover. Lite dyr frakt. Annars bra

Snabb leverans!

Jag beställde EN enda tapetrulle och den var verkligen jättefin! Trots Corona-situationen kom min leverans väldigt fort!! Perfekt!!

10 Hochstrasse

Wuppertal 42105

08-121 114 49

Om BRICOFLOR.SE

Vi är Europas största nätbutik för golv och väggar. Vi är stolta över att ha kunnat erbjuda de bästa priserna och förstklassig produkter sedan 2006.

Kiyoh Recensioner